Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tree of life - nei, nei og nei!! Jeg ville bare gå ut av kinosalen og få tilbake de 100kr jeg betalte for å se den filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tree of life - nei, nei og nei!! Jeg ville bare gå ut av kinosalen og få tilbake de 100kr jeg betalte for å se den filmen.

åh? syns den såg interesan ut på traileren eg.ka som var dårlig med den da? uten å avsløre for mye.:P

var den veldi langtrukken uten at noe spesiellt skjedde ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnosia: Hadde gledet meg til å se denne filmen lenge.samme regisør som pans labyrint som inponerte stort.men denne filmen var rett og slett dårlig.forvirrende film.

Jonah Hex: god underholdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh? syns den såg interesan ut på traileren eg.ka som var dårlig med den da? uten å avsløre for mye.:P

var den veldi langtrukken uten at noe spesiellt skjedde ?

Hvis du leser anmeldelsen i dagbladet, så skjønner du kanskje hvorfor. Det går ikke avsløre så veldig mye. Fordi jeg skjønte ikke filmen. Forstår at han handler om livet. Men for meg ble det bare tåpelig. Halvparten av filmen viste naturbilder, dinosaurer og gospel musikk. Sean Penn som er med i filmen sier nesten ingenting i den filmen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser anmeldelsen i dagbladet, så skjønner du kanskje hvorfor. Det går ikke avsløre så veldig mye. Fordi jeg skjønte ikke filmen. Forstår at han handler om livet. Men for meg ble det bare tåpelig. Halvparten av filmen viste naturbilder, dinosaurer og gospel musikk. Sean Penn som er med i filmen sier nesten ingenting i den filmen en gang.

er ikke så glad i å lese norske anmeldelser.eller for aviser og sånt.stoler heller på imdb sine sider.for er flere som stemmer på hva di syns om filmen.men der fekk filmen mye skryt.så eg får neste se den sjøl endag og finne ut ka eg syns om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så glad i å lese norske anmeldelser.eller for aviser og sånt.stoler heller på imdb sine sider.for er flere som stemmer på hva di syns om filmen.men der fekk filmen mye skryt.så eg får neste se den sjøl endag og finne ut ka eg syns om den :)

Send meg gjerne en PM og si hva synes om den. Nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodejegerne. Veldig bra. Action!

Og så en trailer for ny norsk film som kommer i mars. Babycall. Den så sykt skummel ut! Ble redd bare av reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Band of Brothers

Nå er ikke dette strengt tatt en film,men en miniserie da,

men gudbedre den er bedre en de aller fleste filmer jeg har

sett for det.

For de av oss som er ukjent med krig,og hva den generasjonen

som opplevde den måtte gjennomgå gir denne serien et 'innblikk'

(nesten)uten sidestykke.Har sett den før,men den er så god at den

kan sees om og om igjen med tidvise mellomrom.

Annbefales på det sterkeste....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Friends with benefits. Søtt og morsom film når man sitter der på en søndag og føler seg nesten hjernedød etter 12 timersvakt på jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends with benefits. Søtt og morsom film når man sitter der på en søndag og føler seg nesten hjernedød etter 12 timersvakt på jobb :P

Den var overraskende bra!! :popcorn:

Hadde forventet meg mere kliss og typisk-komedie/romantisk-film-opplegg, men den var faktisk oppsiktsvekkende givende! :jepp:

Det er forøvrig den siste filmen jeg også så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...