Maria M Skrevet 3. september 2011 #4101 Del Skrevet 3. september 2011 Smurfene- på kino!!!!!! Syntest filmen var kjeme bra. En typisk god familie film som alle kan ha glede av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 3. september 2011 #4102 Del Skrevet 3. september 2011 A fish called Wanda. Lo så jeg grein på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 4. september 2011 #4103 Del Skrevet 4. september 2011 Siste jeg så var Goldfinger som gikk på tv for et par dager siden. En av de bedre i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 4. september 2011 #4104 Del Skrevet 4. september 2011 Priest. Den var dåårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 5. september 2011 #4105 Del Skrevet 5. september 2011 Fast Five. Paul Walker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2011 #4106 Del Skrevet 5. september 2011 Tree of life - nei, nei og nei!! Jeg ville bare gå ut av kinosalen og få tilbake de 100kr jeg betalte for å se den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 5. september 2011 #4107 Del Skrevet 5. september 2011 Tree of life - nei, nei og nei!! Jeg ville bare gå ut av kinosalen og få tilbake de 100kr jeg betalte for å se den filmen. åh? syns den såg interesan ut på traileren eg.ka som var dårlig med den da? uten å avsløre for mye. var den veldi langtrukken uten at noe spesiellt skjedde ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 5. september 2011 #4108 Del Skrevet 5. september 2011 Agnosia: Hadde gledet meg til å se denne filmen lenge.samme regisør som pans labyrint som inponerte stort.men denne filmen var rett og slett dårlig.forvirrende film. Jonah Hex: god underholdning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2011 #4109 Del Skrevet 5. september 2011 åh? syns den såg interesan ut på traileren eg.ka som var dårlig med den da? uten å avsløre for mye. var den veldi langtrukken uten at noe spesiellt skjedde ? Hvis du leser anmeldelsen i dagbladet, så skjønner du kanskje hvorfor. Det går ikke avsløre så veldig mye. Fordi jeg skjønte ikke filmen. Forstår at han handler om livet. Men for meg ble det bare tåpelig. Halvparten av filmen viste naturbilder, dinosaurer og gospel musikk. Sean Penn som er med i filmen sier nesten ingenting i den filmen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altsoja Skrevet 5. september 2011 #4110 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis du leser anmeldelsen i dagbladet, så skjønner du kanskje hvorfor. Det går ikke avsløre så veldig mye. Fordi jeg skjønte ikke filmen. Forstår at han handler om livet. Men for meg ble det bare tåpelig. Halvparten av filmen viste naturbilder, dinosaurer og gospel musikk. Sean Penn som er med i filmen sier nesten ingenting i den filmen en gang. er ikke så glad i å lese norske anmeldelser.eller for aviser og sånt.stoler heller på imdb sine sider.for er flere som stemmer på hva di syns om filmen.men der fekk filmen mye skryt.så eg får neste se den sjøl endag og finne ut ka eg syns om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. september 2011 #4111 Del Skrevet 6. september 2011 er ikke så glad i å lese norske anmeldelser.eller for aviser og sånt.stoler heller på imdb sine sider.for er flere som stemmer på hva di syns om filmen.men der fekk filmen mye skryt.så eg får neste se den sjøl endag og finne ut ka eg syns om den Send meg gjerne en PM og si hva synes om den. Nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 10. september 2011 #4112 Del Skrevet 10. september 2011 Fritt vilt 3. Dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. september 2011 #4113 Del Skrevet 10. september 2011 Hodejegerne. Veldig bra. Action! Og så en trailer for ny norsk film som kommer i mars. Babycall. Den så sykt skummel ut! Ble redd bare av reklamen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. september 2011 #4114 Del Skrevet 11. september 2011 The Rebound. Cathrine Zeta-Jones og Justin Bartha i storform. En av de bedre rom-kom-ene jeg har sett i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 11. september 2011 #4115 Del Skrevet 11. september 2011 Band of Brothers Nå er ikke dette strengt tatt en film,men en miniserie da, men gudbedre den er bedre en de aller fleste filmer jeg har sett for det. For de av oss som er ukjent med krig,og hva den generasjonen som opplevde den måtte gjennomgå gir denne serien et 'innblikk' (nesten)uten sidestykke.Har sett den før,men den er så god at den kan sees om og om igjen med tidvise mellomrom. Annbefales på det sterkeste.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 11. september 2011 #4116 Del Skrevet 11. september 2011 The 41-Year-Old Virgin Who Knocked Up Sarah Marshall and Felt Superbad About It — Dårligste filmen jeg har sett på lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 11. september 2011 #4117 Del Skrevet 11. september 2011 Friends with benefits. Søtt og morsom film når man sitter der på en søndag og føler seg nesten hjernedød etter 12 timersvakt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 11. september 2011 #4118 Del Skrevet 11. september 2011 Thelma & Louise. De som ikke har sett den burde skamme seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elwira Skrevet 12. september 2011 #4119 Del Skrevet 12. september 2011 Marmaduke Kjempesøt hundefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 12. september 2011 #4120 Del Skrevet 12. september 2011 Friends with benefits. Søtt og morsom film når man sitter der på en søndag og føler seg nesten hjernedød etter 12 timersvakt på jobb Den var overraskende bra!! Hadde forventet meg mere kliss og typisk-komedie/romantisk-film-opplegg, men den var faktisk oppsiktsvekkende givende! Det er forøvrig den siste filmen jeg også så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå