Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter og ser slutten av Broene i Madison County nå. Har sett den mange ganger før, men tårene triller og nesa renner hver eneste gang. En av de vakreste kjærlighetshistoriene jeg vet om. Fantastiske skuespillere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Drag me to hell". Veldig skummel, morsom og bra!

Endret av Gåsemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antichrist. Ble litt ødelagt av fnisende ungdommer som ikke har fått livet veltet inn over seg ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

"Out for justice". Helt ufattelig dårlig action fra tidlig nittitall (dog det så mer ut som tidlig åttitall) med Steven Seagal i hovedrollen. Uff og uff. Seagal var i det minste pen å se på, det var det eneste positive man kunne si om filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

The Happening med Mark Wahlberg. Tidenes dårligeste skuespillerprestasjoner! På begge hovedpersonene, faktisk. Satt og lurte på¨om du gjorde det med vilje for å sabotere filmen eller noe. Ble sittende og le av dem istedet for å konse på filmen. Ikke bra. Filmen i seg selv var også heller skuffende. Åpningssekvensen lovet bra, men jeg skjønte plottet etter to og et halvt minutt og den tok seg heller aldri opp. terningkast to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste Transformers-filmen.

Veldig bra sammensatt. Jeg blei lei disse lydene av maskiner alt ved intro'n men ellers ble jeg overrasket!

Knadd på Coluseum, så vi valgte Ringen kino. Kjølig og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...