Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

'The Calcium Kid' tidligere i dag (tok opp i går) - Omid Djalili og Orlando Bloom.. Høres rart ut? Vel.. det var det. Men helt ok søndagskomedi, ikke verdens morsomste, men ok for en søndag dersom man ikke venter for mye.

Syntes dette sitatet var bra: "Nothing's out of reach, if you've got long arms"

Så akkurat Terminator Salvation på kino. Vet at den har fått litt blandet kritikk, men jeg synes det var helt ypperlig. Bra tempo, gode effekter, bra kameraarbeid, ikke allverdens overraskende plot (men det kan tilgis mtp at det var jo actionfilm), men noen gode tanker om menneskelighet og hva gjør oss mennesker og sånt. Og de hadde Arnie! Uten rynker, men Arnie likevel!

Alt i alt - veldig bra. Ikke noe hjernetrim, men veldig bra action laget på en veldig bra måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så Coraline for et par dager siden, kjempefin å se da jeg ver litt nedfor og sliten.

Og så så jeg State of play i går, med Russel Crrrowe. Veldig bra film, med noen uventa vendinger, og kjekt for de som vet hva det hvite hus er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Cinderella Man" på tv i går kveld. Veldig bra film!

Å ja!! Den er nydelig!! Det er så lenge siden jeg har sett en hel film, at jeg husker faktisk ikke... Sist gang jeg satte på en hel dvd-film så jeg Drageløperen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja!! Den er nydelig!! Det er så lenge siden jeg har sett en hel film, at jeg husker faktisk ikke... Sist gang jeg satte på en hel dvd-film så jeg Drageløperen!

Satt og kløp mannen i hånden og ynket og vred meg gjennom noen av boksescenene :sjenert: Er litt pyse når det kommer til smerte og lidelse i filmer...

Men storyen var nydelig, og Renee og Russel gjorde fantastiske rolletolkninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Bambi. Jeg hadde helt glemt hvor kjedelig den er.

Er Bambi kjedelig ?

Aldri sett den

uansett den siste film jeg så var Persausion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...