Lise_ Skrevet 24. august 2008 #1501 Del Skrevet 24. august 2008 ps i love you never been kissed joe versus vulcano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. august 2008 #1502 Del Skrevet 24. august 2008 Margot at the wedding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. august 2008 #1503 Del Skrevet 24. august 2008 Nei, men skal notere ned, hvis jeg skulle finne den i dvd-butikk i et eller annet sted (eller neste gang jeg går berserk på amazon ) Min sist sett film er Assassination of Jesse James. Syntes den var fin, men ikke fantastisk. Brad Bitt var litt for kjent fjes for min del, dvs jeg klarte ikke å glemme at han var Brad Bitt. Og hele filmen manglet et eller annet glans eller spark eller magi. Visuelt veldig fin film, men jeg følte ikke historien, den rørte meg ikke. Jeg mener ikke på en sentimental måte, den var ikke en sånn film, men alle filmene skulle likevel berøre deg på en eller annen måte, og jeg fikk ikke den følelsen med den filmen. Men som sagt - pluss for det visuelle og at de hadde klart å vise Den Ville Vesten på en litt annen måte, og det var mange fine nyanser i filmen. Så merkelig, jeg er helt uenig med deg! alt det du sier du "savnet" og det som ikke "rørte" deg på en måte, føler jeg stikk motsatt av.. syns filmen er noe av det beste jeg har sett faktisk. Hele stemningen gjennom filmen er så fantastisk! men smaken er som baken i kveld skal jeg se Varg Veum, den nyeste med Pia Tjelta.. spent på det! Er litt artig å se de filmene, siden jeg har lest alle bøkene og bor i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 25. august 2008 #1504 Del Skrevet 25. august 2008 The Mummy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 25. august 2008 #1505 Del Skrevet 25. august 2008 top gun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 25. august 2008 #1506 Del Skrevet 25. august 2008 Lethal weapon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mann23 Skrevet 25. august 2008 #1507 Del Skrevet 25. august 2008 One Flew Over the Cuckoo's Nest (igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. august 2008 #1508 Del Skrevet 26. august 2008 What happens in Vegas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. august 2008 #1509 Del Skrevet 26. august 2008 Teller det hvis man bare har sett halve filmen? For i så fall blir det Forgetting Sarah Marshall. Det var forresten en helt elendig film (den halvdelen jeg så iallfall). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 27. august 2008 #1510 Del Skrevet 27. august 2008 Min sist sett film er Assassination of Jesse James. Syntes den var fin, men ikke fantastisk. Brad Bitt var litt for kjent fjes for min del, dvs jeg klarte ikke å glemme at han var Brad Bitt. Og hele filmen manglet et eller annet glans eller spark eller magi. Visuelt veldig fin film, men jeg følte ikke historien, den rørte meg ikke. Jeg mener ikke på en sentimental måte, den var ikke en sånn film, men alle filmene skulle likevel berøre deg på en eller annen måte, og jeg fikk ikke den følelsen med den filmen. Men som sagt - pluss for det visuelle og at de hadde klart å vise Den Ville Vesten på en litt annen måte, og det var mange fine nyanser i filmen. Helt enig! Så den i går, og sovnet faktisk. Var rett og slett litt kjedelig, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 27. august 2008 #1511 Del Skrevet 27. august 2008 Så også "Once upon a time in Norway". En dokumentar om Black Metal-miljøet i Norge på slutten av 80-tallet og begynnelsen på 90-tallet. De gjenværende Mayhem-gutta snakke om kirkebranner, drapet på Øystein Aarseth, selvmordet til vokalisten Pelle osv.. Det var faktisk en veldig interessant film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 27. august 2008 #1512 Del Skrevet 27. august 2008 Teller det hvis man bare har sett halve filmen? For i så fall blir det Forgetting Sarah Marshall. Det var forresten en helt elendig film (den halvdelen jeg så iallfall). jeg likte den veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 27. august 2008 #1513 Del Skrevet 27. august 2008 The Ex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. august 2008 #1514 Del Skrevet 28. august 2008 Il Postino. (The postman) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 29. august 2008 #1515 Del Skrevet 29. august 2008 Simpsons - The Movie. Synes den var veldig morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 29. august 2008 #1516 Del Skrevet 29. august 2008 PS I love you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 29. august 2008 #1517 Del Skrevet 29. august 2008 The Mummy Returns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 29. august 2008 #1518 Del Skrevet 29. august 2008 Man of the Year Faktisk en ganske god film, overraskende morsom =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinaliten Skrevet 29. august 2008 #1519 Del Skrevet 29. august 2008 what happens in vegas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 29. august 2008 #1520 Del Skrevet 29. august 2008 the good, the bad and the ugly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå