Gjest Bloom Skrevet 10. august 2008 #1481 Del Skrevet 10. august 2008 Pirates of the Caribbean: The curse of the Black Pearl, for n'te gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 10. august 2008 #1482 Del Skrevet 10. august 2008 Night Watch 2. Russisk horror, triller, scifi. Eneste dumme var at den jeg så var dubbet til engelsk! Helligbrøde. Helt vill film egentlig, veldig russisk (særlig dameklærne, ubetalelige), og veldig vakker i perioder (så langt blodet og gørra tillater) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. august 2008 #1483 Del Skrevet 10. august 2008 Spaceballs - ganske artig parodi av Star Wars. Til tider VELDIG morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #1484 Del Skrevet 10. august 2008 A Woman under the Influence - veldig bra. Før det: Nobody Knows, japansk film som minner litt om Tid for fulle hester tematisk (forlatte barn og søsken som tar vare på hverandre, ikke omstendighetene rundt). Også bra, men deprimerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. august 2008 #1485 Del Skrevet 10. august 2008 A Woman under the Influence - veldig bra. Før det: Nobody Knows, japansk film som minner litt om Tid for fulle hester tematisk (forlatte barn og søsken som tar vare på hverandre, ikke omstendighetene rundt). Også bra, men deprimerende Heh, jeg syntes Nobody Knows var helt fantastisk bra, en av mine favorittfilmene gjennom tidene faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. august 2008 #1486 Del Skrevet 10. august 2008 Narnia - Prins Caspian :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. august 2008 #1487 Del Skrevet 11. august 2008 Prins Caspian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 11. august 2008 #1488 Del Skrevet 11. august 2008 Citizen Kane. Grei nok, men gamle filmer går så tregt Jeg skjønner ikke helt hvorfor filmen igjen og igjen blir kåret til tidenes beste :klø: Selv om jeg skjønner at fortellermåten og billedbruken nok var ganske nyskapende i sin tid. Men kikket litt på dokumentaren som fortalte bakgrunnen til filmen, og om en ser det i sammeheng med det så blir den litt mer interessant! 5/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 11. august 2008 #1489 Del Skrevet 11. august 2008 Harry potter. Den femte filmen, husker ikke hva den het. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. august 2008 #1490 Del Skrevet 12. august 2008 Avsporing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 12. august 2008 #1491 Del Skrevet 12. august 2008 Sweeney Todd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. august 2008 #1492 Del Skrevet 12. august 2008 The Heartbreak Kid. Hysterisk morsom! :-D Jeg elsker Ben Stiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. august 2008 #1493 Del Skrevet 12. august 2008 Den har jeg lyst å se også. Siste jeg såg var: helt sikkert, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 12. august 2008 #1494 Del Skrevet 12. august 2008 Forgetting Sarah Marshall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adnil Skrevet 13. august 2008 #1495 Del Skrevet 13. august 2008 hei Jeg så run fatboy run ......den var kjempemorsom. lenge siden jeg har ledd så mye.....kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2008 #1496 Del Skrevet 19. august 2008 Heh, jeg syntes Nobody Knows var helt fantastisk bra, en av mine favorittfilmene gjennom tidene faktisk! Ja, den var bra Har du sett Tid for fulle hester (kurdisk film)? De er ikke akkurat like, da, men hvis man liker film som forteller en viktig historie og tåler at det er vondt er den veldig verdt å se. Sist sette film nå: The Wicker Man. Merkelig sak, men jeg likte den godt. Fikk lyst til å se igjen Äppelkriget for å få en lysere vinkling på paganisme (?) igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 22. august 2008 #1497 Del Skrevet 22. august 2008 The love guru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 22. august 2008 #1498 Del Skrevet 22. august 2008 Ja, den var bra Har du sett Tid for fulle hester (kurdisk film)? De er ikke akkurat like, da, men hvis man liker film som forteller en viktig historie og tåler at det er vondt er den veldig verdt å se. Nei, men skal notere ned, hvis jeg skulle finne den i dvd-butikk i et eller annet sted (eller neste gang jeg går berserk på amazon ) Min sist sett film er Assassination of Jesse James. Syntes den var fin, men ikke fantastisk. Brad Bitt var litt for kjent fjes for min del, dvs jeg klarte ikke å glemme at han var Brad Bitt. Og hele filmen manglet et eller annet glans eller spark eller magi. Visuelt veldig fin film, men jeg følte ikke historien, den rørte meg ikke. Jeg mener ikke på en sentimental måte, den var ikke en sånn film, men alle filmene skulle likevel berøre deg på en eller annen måte, og jeg fikk ikke den følelsen med den filmen. Men som sagt - pluss for det visuelle og at de hadde klart å vise Den Ville Vesten på en litt annen måte, og det var mange fine nyanser i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 23. august 2008 #1499 Del Skrevet 23. august 2008 Mamma Mia på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 23. august 2008 #1500 Del Skrevet 23. august 2008 Donnie Darko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå