Gjest Skya Skrevet 18. februar 2007 #961 Del Skrevet 18. februar 2007 Huset ved vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 18. februar 2007 #962 Del Skrevet 18. februar 2007 The last king of Scotland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. februar 2007 #963 Del Skrevet 18. februar 2007 Dirty Dancing 2 på TV2 i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. februar 2007 #964 Del Skrevet 19. februar 2007 Parfymen, sprø film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 19. februar 2007 #965 Del Skrevet 19. februar 2007 Min misunnelige frisør, igår på TV. Litt søt film... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 19. februar 2007 #966 Del Skrevet 19. februar 2007 Igår: Click og Slipp Jimmy fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 19. februar 2007 #967 Del Skrevet 19. februar 2007 Vi så den norske filmen Reprise i går, ble skikkelig skuffa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 19. februar 2007 #968 Del Skrevet 19. februar 2007 En hushjelp til besvær. Ble ganske skuffet over denne filmen, men mulig jeg hadde litt for store forhåpninger ettersom Rowan Atkinsom er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 19. februar 2007 #969 Del Skrevet 19. februar 2007 Så Sin City i går! Kul film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blackwidow Skrevet 19. februar 2007 #970 Del Skrevet 19. februar 2007 Sist sette film var "Fanget i mørket" med Morgan Freeman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 20. februar 2007 #971 Del Skrevet 20. februar 2007 Så Stolthet og Fordom for et par dager siden, og jeg må innrømme at jeg ble positivt overraska. Hadde frykta at den skulle være lang og kjedelig, men den var faktisk ganske så fin, og ikke for lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beez-Weez Skrevet 21. februar 2007 #972 Del Skrevet 21. februar 2007 Night at the Museum. Ok underholdning, hadde nok gjort seg bedre på kino, enn på laptopen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 21. februar 2007 #973 Del Skrevet 21. februar 2007 The last king of Scotland ← Me too Sambo sier at Forrest Whitaker har for snille øyne til å være troverdig som Idi Amin, men jeg syns han var veldig skummel, jeg Det jeg likte veldig dårlig var rammefortellingen, livlegen. Ingen livlege ville noensinne noengang ever ha befrukta en diktators kone, det er rett og slett å undervurdere leger, og for det andre så tok den fokus bort fra Amin og fortellingen om ham. Amins historie er vel ille nok og svær nok å fortelle uten å bland inn en (hvit) manns såkalte historie. Jeg veit det ikke er sant, men derfor blir det ekstra irriterende å drive å bry seg om den unge skotske legen. Tja, kanskje midt på treet for min del, 5/10 ... Og så er Whitaker faktisk hakket bedre i The Way of the Samurai og The Crying Game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 21. februar 2007 #974 Del Skrevet 21. februar 2007 Flukten fra Alcatraz. Like bra som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. februar 2007 #975 Del Skrevet 21. februar 2007 die hard 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2007 #976 Del Skrevet 21. februar 2007 Hannibal rising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #977 Del Skrevet 24. februar 2007 Ble litt filmtitting mens jeg var hos farmor denne uka (i tillegg til at jeg så på en rekke tv-serier). En offiser og en gentleman - 6.5/10 Tja, helt ok romantisk film, men jeg ble ærlig talt ganske skuffa av filmen. Sleepless in Seattle - 7/10 Søt og perfekt for en kald lørdagskveld. Tea with Mussolini - 7/10 Interessant og finurlig film. Sensommerdansen - 6.5/10 Fem søstre prøver å gjøre best ut av det lille de har på en gård i Irland. Hadde forventet mer. Back to the Future I, II og III - 8.5/10 En gledelig gjensyn med Michael J. Fox og den litt sprø professoren. Jerngress - 7.5/10 En schizofren uteligger tilbringer Halloween i sin hjemby for første gang på mange tiår. Vi følger ulike tragiske sjebner denne kalde natten. Godt skuespill av Meryl Streep og Jack Nicholson. Dr. Zhivago - 8/10 Vi følger livet til den russike poeten og legen Zhivago og hans forhold til to kvinner; sin kone og kona til en politisk aktivist. En meget sterk fortelling, hvor den russiske revolusjonen ligger som et bakteppe gjennom hele filmen. En gripende film. (De andre som kommer her har jeg sett og gitt karakter før.) The Remains of the Day North & South (2004) Bleak House Avanti! Kings Go Forth Pride & Prejudice (1995) Wives and Daughters At the Midnight Hour Jane Eyre (1997) Jane Eyre (1973) Bridget Jones's Diary Bridget Jones - The Edge of Reason Emma Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 24. februar 2007 #978 Del Skrevet 24. februar 2007 Babel, The Queen og Marie Antoinette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. februar 2007 #979 Del Skrevet 24. februar 2007 Mean Girls! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. februar 2007 #980 Del Skrevet 24. februar 2007 Jakten på lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå