Gjest Solsikke Skrevet 4. februar 2007 #921 Del Skrevet 4. februar 2007 37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 4. februar 2007 #922 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) The English patient (et lite gjensyn) http://www.imdb.com/title/tt0116209/ Den underholdende romantiske filmen med morsom replikkutveksling Next Stop Wonderland . Filmen har sjel. Den har også utrolig bra tilhørende musikk for de som liker brasilianske rytmer. http://www.rottentomatoes.com/m/next_stop_wonderland/ http://metrotimes.com/movies/filmarchive/18/48/nextstop.html Endret 4. februar 2007 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minita Skrevet 4. februar 2007 #923 Del Skrevet 4. februar 2007 37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det ← Denne så vi også Synes den var bra, jeg! Ikke sånn vanlig amerikansk-kliss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 4. februar 2007 #924 Del Skrevet 4. februar 2007 "The Last King of Scotland". Veldig bra og noen ganger fæl film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 4. februar 2007 #925 Del Skrevet 4. februar 2007 The Holiday - treig film, anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 4. februar 2007 #926 Del Skrevet 4. februar 2007 Det var utsolgt på Tha Last King of Scotland i går så vi gikk og så Marie Antoinette i stedet. Skikkelig Sofia Coppola-film: bevegelsene, fargene, klippene, utdragene, det sakte sakte. Og sånn sett fungerte filmen. Men ellers? Tynn. Veldig tynn. Altfor pen, altfor overfladisk (greit nok at det handler om en overfladisk dame, men trenger filmen være det for det?), altfor vakre mennesker og interiører og utdrag. Alle som er interessert i det hedonistiske anbefales filmen, slanke mennesker, vakre stoffer, vakre klær, vakre omgivelser, stort forbruk. Filmen som billedfortelling får ikke mer enn 4/10 av meg. Musikkvalget var det beste med hele filmen, dét likte jeg. En av de beste "musikkfilmene" jeg har sett noen gang: 10/10. Så summasumarum: 5+/10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. februar 2007 #927 Del Skrevet 4. februar 2007 På kino: Eragon. Ikke min greie, men poden på 11 likte den. På DVD: Uro, heller ikke så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. februar 2007 #928 Del Skrevet 4. februar 2007 37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det ← Og så så vi Istid 2 på DVD tidligere i går. Artig film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 4. februar 2007 #929 Del Skrevet 4. februar 2007 "Jenter" på kino. Rar og teit film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gipsi Skrevet 4. februar 2007 #930 Del Skrevet 4. februar 2007 37 1/2 på Tv2 i går - den var helt grei, ok tidsfordriv men ikke noe mer enn det ← samme her, synes den var helt ok til norsk film å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest koffeine Skrevet 4. februar 2007 #931 Del Skrevet 4. februar 2007 Har akkurat vært på kino og sett Parfyme, historien om en morder, etter flere anbefalinger. Jeg føler meg sånn: Men tror jeg anbefaler den. Litt kult med filmer som tar den helt ut, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goosebump Skrevet 5. februar 2007 #932 Del Skrevet 5. februar 2007 Parfymen. utrolig spes film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 6. februar 2007 #933 Del Skrevet 6. februar 2007 På kino: Den ville låvefesten. Artig nok. Ungene likte den, men for første gang holdt jeg på å sovne på kino. Og jeg elsker tegne- og animasjonsfilmer... På dvd: The Matchmaker. Søt og morsom film, helt grei underholdning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 6. februar 2007 #934 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg så Som små barn med Cate Winslet på kino søndag. Veldig bra film. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 6. februar 2007 #935 Del Skrevet 6. februar 2007 Så Dreamgirls på kino i Irland. Litt snedig film - den byrja bra, og heilt vanleg, med mykje sang innimellom (som var fin og bra) - men halvvegs uti filmen byrja det å bli ein MUSICAL! Dei byrja synge dialogane til kvarandre, og då blir det så langtekkjeleg og keisamt.. Heldigvis var irane nokså like meg der (det virka ikkje som det var SÅ mange musical-fans i salen), så folk byrja faktisk å flire høgt då dialogane vart sunge. Snedig erfaring - rart publikum. I tillegg til å le høgt, byrja dei reise seg for å gå på do under sang-innslaga, og tasta på mobilane sine, medan når den vanlege snakkinga byrja igjen, vart det heilt stille og folk fulgte med. Litt gøy at ho som vart stemt ut av American Idol hadde hovudrollen..... og var dritflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #936 Del Skrevet 6. februar 2007 blood diamond, laaang film.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #937 Del Skrevet 6. februar 2007 For Love or Money (1993) - 7/10 Romantisk komedie med Michael J. Fox. Er i en periode hvor jeg har sett en del av hans filmer, denne er ikke et unntak. Søt og morsom, grei underholdning sent på natta. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 11. februar 2007 #938 Del Skrevet 11. februar 2007 Så Fritt villt og Click i kveld. Fritt Villt Jeg blir veldig skremt av sånne "følge-etter-filmer" så jeg tittet en del inn i dyna også.. Syns ikke den var så veldig bra, lite handling på en måte. Likte et par av skuespillerene da, men det holder liksom ikke helt. I allefall ikke en film jeg ser igjen.. Gir den en svak 3/6! Click Syns den var ganske morsom, men ikke hysterisk. Måtte felle et par tårer også faktisk Liker både Adam Sandler og Kate Beckinsale så det er jo et pluss. En koselig komedie syns jeg! Sterk 4`er/svak 5`er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 11. februar 2007 #939 Del Skrevet 11. februar 2007 Har nettopp sett "Crash. Jeg synes den var utrolig bra! Vel verdt Oscar for beste film ifjor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 11. februar 2007 #940 Del Skrevet 11. februar 2007 Så V for Vendetta i sted. Sett den før da, og synes den var like bra i dag Har en greie for sånne martyr-filmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå