Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Al Gores film 'En ubehagelig sannhet'. - 10/10

En helt fantastisk film jeg anbefaler alle å se! Den handler altså om miljøet vårt. Og til og med jeg, som etter hvert har blitt ganske hardbarka når det gjelder miljø, ble skikkelig skremt. Kjente nesten tårene presset seg fram fordi det var så sørgelig. Lenge siden jeg har hatt en slik filmopplevelse. Og det aller beste med filmen er at den hele tiden bygges opp på fakta og forskningsresultater, ting er liksom ikke bare kastet ut i lufta for å spre mer politisk propaganda. Ja, dette kan ses på som propaganda fordi man ønsker å få folk til å våkne, ihvertfall politikerne, og filmen har kanskje sine svakheter, men den bringer opp et viktig tema av en tidligere visepresident. Og det er sterkt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Kill Bill

Har sett den flere ganger tidligere og digger den. Kan anbefales selv om du egentlig ikke liker den type filmer, jeg var kjempeskeptisk før jeg så den første gang, og nå er den en av mine favorittfilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andres liv, tysk film om stasi-tida i Østtyskland. Joda, den var god, men ikke perfekt. Men jeg kjøper den nok på DVD når den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The devil wears Prada. Synes faktisk den var ganske kjedelig jeg. Litt skuffa.. hadde forventninger.

Meryl Streep er jo utrolig dyktig da... men filmen fenga meg aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...