Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Edward Scissorhands.

Spesiell film, men hva annet kan man forvente av Tim Burton. Jeg likte filmen godt! :)

"Det var en gang en oppfinner som boddei et slott som lå høyt oppe på en ås, og hans største oppfinnelse het Edward. Selv om Edward hadde en uimotståelig sjarm, var han ikke helt perfekt.Oppfinnerens plutselige død etterlot ham uferdig, med skarpe metallsakser til hender. Edward bodde alene i mørket, helt til en dag da en snill dame fra Avon tok ham med hjem for å bo sammen med familien hennes.Og så begynte Edwards fantastiske eventyr i et pastellparadis kjent som Suburbia."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dear Claudia - 6/10

For de som husker Tornefuglene så vil nok Bryan Brown (spilte Luke) være et gledelig gjensyn. Brown spiller Walter som leverer flypost, men som en dag styrter midt ute i havgapet og ender opp på en øde øy. Men han er ikke alene, for med seg har han Claudia, damen han er forelsket i.

Filmen er faktisk ganske så søt og morsom, jeg lo faktisk ganske godt av enkelte scener i denne romantiske komedien.

You Stupid Man - 5/10

Tja, helt ok film, men ikke den beste romantiske komedien jeg har sett.

Paperback Romance - 5/10

Aburd og ganske klisjé, men jeg lo litt innimellom. Og hvorfor bytte tittel, fra en engelsk tittel til en annen?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

En frank film; Ennå er det tid. Den skildrer en ung mann som får diagnosen uhelbredelig kreft. En gripende film og absolutt ingen klassisk tåreperse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...