Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

North and South (mini-serie) - 10/10

Sett denne minst tusen ganger før, og den blir bare bedre og bedre. Mini-serien er like bra som boka.

Clueless - 6/10

Søt ternåringsfilm basert på romanen Emma av Jane Austen. Ganske så vittig til tider.

First Daughter - 6/10

Søt og romantisk, litt overraskende også.

America's Sweethearts - 7/10

Gøyal film, lo ganske godt av denne romantiske komedien.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg så nettopp Just like heaven (?) helt ufrivillig på "jentekveld". Urk, for noe herk. En del romantiske komedier kan man slappe ukritisk av med, men denne hadde virkelig alle klisjéene. Huff, den var dårlig. Til tross for Reese Witherspoon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

September Songs. Virkelig helt fantastisk! Jeg må nok gifte meg med den første gutten jeg treffer som uoppfordret foreslår å se den sammen med meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

De dødes tjern på NRK sent en kveld.... det er kanskje en av de få filmene jeg fremdeles grøsser av etter å ha sett den ca 48 ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Eternal Sunshine of the Spotless Mind.

Jeg liker litt småsære filmer som krever litt av publikum, og dette faller absolutt i den kategorien. Og åh, for en nydelig film! Dette er sannsynligvis den mest perfekte filmen om kjærlighet jeg noen gang har sett. Hjerteskjærende og rørende, men aldri sentimental og klisjefull. Karakterene blir fremstilt som som ekte mennesker jeg faktisk kan tro på, og Jim Carrey? Hvem kan noen gang si igjen at ikke den fyren er en god skuespiller? Men det som er det beste med filmen er at den kan både ha en optimistisk og en negativ slutt. Alt etter hvordan du tolker det. Nydelig!

9/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dead Poets Society - 8/10

For alle oss som elsker dikt - enkelt og greit.

Mean Girls - 4/10

Patetisk film, enkelt og greit! Den begynte helt OK, men ble mer og mer forgremmelig jo lenger inn i filmen man kom. Joda, den beskriver veldig godt hvilke bitcher jenter kan være, men dette ble vel mye tanketomhet.

Save the Last Dance - 7/10

Søt film om dans, romantikk og litt til. Fikk ingen hallelujah-opplevelser med denne filmen, men det var et gledelig gjensyn, spesielt siden jeg ikke har sett den siden den var på kino.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...