Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonyma, filmen handler om en kvinne i Berlin i 1945 for å overleve under den andre verdenskrigs siste dager.

Anonymkode: 48bba...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anonyma, filmen handler om en kvinne i Berlin i 1945 for å overleve under den andre verdenskrigs siste dager.

Anonymkode: 48bba...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så I Onde Dager på kino. Helt fantastisk underholdende. Drama, action og humor. Og blod, MASSE blod. Tarantino referansene er tydelige. Men alt er gjort med glimt i øyet og fullstappet med one-liners. Meget bra skuespill av Hennie og Rapace. 

En av årets beste for meg. 9/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-8-15 den 3.30):

Håper virkelig du troller. Ellers så er du psykopat. Det er ikke noe vakkert ved å paralysere folk for så å skjære ut lungene dems og henge de på utsiden,stappe øya dems fulle av blomster og høy og brenne paralyserte folk sakte men sikkert, eller å kaste gamle mennesker ut for klipper så hodet sprekker som vannmeloner. 

Jeg kunne ønske jeg kunne saksøke de jævlene som har sånn fantasi. Det skulle ikke vært lov å lage sånt. 

Anonymkode: 56148...e9a

Det er jo en del som har personlighetsforstyrrelser og diverse diagnoser... 

Mangler en fullstendig empati og er helt likegyldig til andre menneskers lidelse, er nok slike filmer helt topp... Men det er forstyrrende å vite at disse menneskene finnes blant oss.

Anonymkode: c6bd6...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hip Hip Hora (er på HBO)

Sett den tusen ganger før og kan alle replikkene. Er en av mine guilty pleasures som jeg ser når jeg ikke har noe annet å se.

Anonymkode: 673b2...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/17/2021 at 4:07 AM, AnonymBruker said:

Mangler en fullstendig empati og er helt likegyldig til andre menneskers lidelse, er nok slike filmer helt topp... Men det er forstyrrende å vite at disse menneskene finnes blant oss.

Så ille var da ikke Midsommar? Var en helt grei grøsser

Anonymkode: b98f9...d79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenet 

Mildt sagt; jævlig forvirende. sitter igjen som et gedigent spørsmålstegn. Den er så forvirende at den er ikke morsom. Ikke morsomt når man må bruke wikipedia for å få med seg bittelitt av filmen. Selv med det så er den så forvirrende og meningsløs at det er bortkastet tid. 

Terningkast 2 av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 4.07):

En liten oppklaring: 

Jeg hadde en del innabords da jeg postet de kommentarene og  formulerte meg på en måte som lett kan misforstås. Jeg synes filmen er visuelt flott og jeg elsker atmosfæren og soundtracket. Jeg liker kontrasten mellom det makabre og de flotte omgivelsene, men føler ikke noe glede av å se på de mest blodige scenene i filmen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett Tenet en gang til. 

Terningkast 4.
Fortsatt litt forvirrende, men er mye bedre andre gangen du ser den. For første gangen er så forvirrende at det er ikke morsomt en gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronikas to liv - på Filmoteket 

Jeg leste at sangeren i Cigarettes After Sex hadde fått inspirasjon fra denne filmen, og at det var en av hans favoritter, så da måtte jeg sjekke den ut.

Og den var sjelfull og vakker.

Ikke for alle, men for de sansende.

En film som blir en del av deg, og som du går og undrer på.

Og nydelig musikk 🥰

p13839_p_v13_ad.jpg

Endret av Magrat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DeLorean skrev (På 2021-8-16 den 20.29):

Jeg så I Onde Dager på kino. Helt fantastisk underholdende. Drama, action og humor. Og blod, MASSE blod. Tarantino referansene er tydelige. Men alt er gjort med glimt i øyet og fullstappet med one-liners. Meget bra skuespill av Hennie og Rapace. 

En av årets beste for meg. 9/10

Ååå så bra! 😀 Har høye forventninger til den filmen, men ganske ofte er traileren mye bedre enn filmen så man veit aldri. Tarantino referanser har jeg absolutt ikke noe imot! 😄 Skal få sett den så raskt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Can you ever forgive me? En annerledes film men interessant. Liker filmer som har en sann historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...