Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 16.01):

Har noen av dere sett The Conjuring: The Devil Made Me Do It 2021 ? Er den bra?

Anonymkode: e11fa...e62

Ja ganske bra, men ikke så bra som de andre conjuring filmene synes jeg :) (med mindre the nun filmen telles, den var dårlig) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så Raya og den siste dragen med datteren min. Vi likte den. Jeg kommer nok til å se den engang til på engelsk.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Cruella i helgen. Overraskende bra film og gode skuespillerprestasjoner av damene i front. (Emma Thompson og Emma Stone)
Så også The Tomorrow War sammen med ungene. De er nok hakket mer glad i Sci-Fi enn meg, så det var visstnok en bra film... Jeg tror ikke den stikker av med noen Oscar, men helt grei underholdning på en søndag kveld.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i gang med en ny runde Marvel i kronologisk rekkefølge. Startet  med captain America, the first avenger i  går.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Widow - god film, anbefales, men du bør ha sett ihvertfall en god del av de andre Marvel-filmene (det er jo faktisk også en fordel om du skal se dagens episode av Loke)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Rettferdighetens Ryttere igår. Helt fantastisk bra. Mads Mikkelsen er en utrolig dyktig skuespiller. Action, humor og alvor i denne hybriden av en kanonfilm. Årets nest beste for meg etter The Father. Norsk film er aldri så bra som dette. 9/10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (16 timer siden):

Black Widow - god film, anbefales, men du bør ha sett ihvertfall en god del av de andre Marvel-filmene (det er jo faktisk også en fordel om du skal se dagens episode av Loke)

Skal ses. Tror jeg slår til med et Disney+ abonnement i ferien gitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DeLorean skrev (6 timer siden):

Skal ses. Tror jeg slår til med et Disney+ abonnement i ferien gitt. 

Har hatt det i nesten et år, men dette er en film som jeg ville se på kino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fear Street 1994, på Netflix - En helt ok tenårings-grøsser. Er mer spent på oppfølgeren som kommer ut i morgen.

Anonymkode: 79bd4...bf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nomadland. Må sies at jeg jeg var litt mørk i psyken da jeg begynte å se (og stemningen i filmen hjalp ikke akkurat på) så måtte se mesteparten dagen etter (da gikk det fint:). Vakker og spesiell film.

Endret av visp
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

visp skrev (7 minutter siden):

Nomadland. Må sies at jeg jeg var litt mørk i psyken da jeg begynte å se (og stemningen i filmen hjalp ikke akkurat på) så måtte se mesteparten dagen etter (da gikk det fint:). Vakker og spesiell film.

Den har jeg lyst å se. Streamet du på nett? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Den har jeg lyst å se. Streamet du på nett? :)

Jeg har Altibox og leide den der. Hadde veldig lyst til å se den så orket ikke vente:)

Deilig film og fri for alt juggel. Kan anbefales! (obs: for dere med slangefobi: det er én scene der).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (1 minutt siden):

Jeg har Altibox og leide den der. Hadde veldig lyst til å se den så orket ikke vente:)

Deilig film og fri for alt juggel. Kan anbefales! (obs: for dere med slangefobi: det er én scene der).

Takk for tipset :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den talentfulle mr. Ripley på Netflix. 9/10.

Anonymkode: e73d8...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 7.7.2021 den 23.59):

Enig i dette. Jeg har ikke sett noe særlig Marvel-filmer tidligere og skjønte absolutt ingenting av Black Widow... Eller, jeg trodde jeg skjønte, men misforsto det meste. Resten av familien er Marvel-fans og har sett ALT, så jeg bare hang meg med en filmkveld i stedet for å sitte alene, så det var jo uansett hyggelig med film, men skulle nok sett noe mer i forkant for å få fullt utbytte av filmen.
Vi ser Loke sammen for tiden også, jeg tror nok den også ville gitt meg mer om jeg tok alle referansene, men jeg synes allikevel den er bra og underholdende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...