Annie Skrevet 11. mai 2006 #1201 Skrevet 11. mai 2006 HVa er det med gjester som mener at så fort man ikke liker en person og skriver om det på KG så er man misunnelig? Joa, hun har fine pupper og kropp, men hun er jo så dum? Ingenting å være misunnelig på i lengden spør du meg.
Gjest Gjestussen Skrevet 11. mai 2006 #1202 Skrevet 11. mai 2006 Tror du har litt i hode når du studerer på BI, gitt. Hun har mye å være missunlig på. Hun er ærlig, oppriktig og snill. Jeg tenkte ikke på det kroppslige i det hele tatt...
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #1203 Skrevet 11. mai 2006 Jeg blir irritert om Jessica vinner Hun er ikke annet en sur og grinete. Hun mener hun kan gjøre og si akkurat det hun selv vil, men nåde den som gjør det samme... Tommy oppførte seg mot Jessica slik som Jessica oppfører seg mot de fleste. DA GREIN HUN.. Hun er en forvokst 5 åring. Jeg kan ikke fatte hva folk ser i henne. Ragger går bare å fjoller seg for kamera for tiden... Han tror sikkert han har funnet "vinner oppskriften". Nei, Jeg håper virkelig at disse to favorittene ryker ut.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #1204 Skrevet 11. mai 2006 håper virkelig jessica eller danne vinner... HEIA HEIA HEIA
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #1205 Skrevet 11. mai 2006 Tror du har litt i hode når du studerer på BI, gitt. ← Tralala. Har flere eksempler i nærmeste vennekrets som tilsier det motsatte, uten at det trenger å ha noe for henne å gjøre.
*Emma* Skrevet 11. mai 2006 #1206 Skrevet 11. mai 2006 Jeg skjønner ikke det "Stakkars Carina - hun kan ikke noe for at 2 gutter liker henne" greia.....og "hvorfor skal hun ta et valg"....hvis hun ikke ønsker å ha noe forhold til noen av dem så er det vel for svarte ikke verre enn at hun bare SIER DET da!! Hun skal liksom holde dem begge på gress sånn at hun får oppmerksomhet bare. Skjønner ikke at de gidder.....
mito Skrevet 11. mai 2006 #1207 Skrevet 11. mai 2006 Tror du har litt i hode når du studerer på BI, gitt. ←
Gjest Fruktfat Skrevet 11. mai 2006 #1208 Skrevet 11. mai 2006 usj, jeg liker virkelig IKKE carina! og linn er estetisk lite tiltalende, for å si det pent... danne er min favoritt og også anna faktisk. synes ingen av de norske skal vinne. heia danne!
Gjest anonym nå... Skrevet 12. mai 2006 #1209 Skrevet 12. mai 2006 Jeg følger kun med på nettsidene og får med meg det som har skjedd på debatten her Men en generell ting vil jeg nå si, når du er 20-21 år er det ganske mye du ikke vet ennå - i alle fall om deg selv. Herregud, da jeg var 21 bodde jeg sammen med en som ble med i Big Brother selv. Så feil kan man altså ta!
Jens Skrevet 12. mai 2006 #1210 Skrevet 12. mai 2006 Alle sier att Anna er så dum, men det er da virkelig Carina som er stokk dum!!Hun kan ikke diskutere. Bare, lissom, atte, eller så snur hun hodet bort og sier Åhhhhh!! Hun står ikke for noen ting, og prøver kun å se bra ut for tv seerne. Tror hun vi er dumme?? Nei, hun må ut først!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #1211 Skrevet 12. mai 2006 Jeg følger kun med på nettsidene og får med meg det som har skjedd på debatten her Men en generell ting vil jeg nå si, når du er 20-21 år er det ganske mye du ikke vet ennå - i alle fall om deg selv. Herregud, da jeg var 21 bodde jeg sammen med en som ble med i Big Brother selv. Så feil kan man altså ta! ← hvem var dette du var sammen med??
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1212 Skrevet 12. mai 2006 I natt har vel Carina og Anton hatt sex? Og Danne skubba visst Anna utav senga, fordi Linn og Richard blei sur fordi dei låg i same seng.. Har lest litt trådar på BB-sida, men er ikkje sikker på om det er sant sant Og Danne hadde visst sex med Wenche når dei låg saman i X-room...Danne er wild
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1213 Skrevet 12. mai 2006 Alle sier att Anna er så dum, men det er da virkelig Carina som er stokk dum!!Hun kan ikke diskutere. Bare, lissom, atte, eller så snur hun hodet bort og sier Åhhhhh!! Hun står ikke for noen ting, og prøver kun å se bra ut for tv seerne. Tror hun vi er dumme?? Nei, hun må ut først! ← No blei eg og nysgjerring
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1214 Skrevet 12. mai 2006 No blei eg og nysgjerring ← På om hun tror dere er dumme? (jeg skjønte hva du egentlig prøvde å sitere ja hihi)
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1215 Skrevet 12. mai 2006 På om hun tror dere er dumme? (jeg skjønte hva du egentlig prøvde å sitere ja hihi) ← Blæææææææh, det var då svært til vanskeleg du skulle vera idag.. Ok...så siterte eg feil
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1216 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Ja, jeg er månedens bruker og jeg vet best! :D (men bare denne måneden) Endret 12. mai 2006 av Towelie
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1217 Skrevet 12. mai 2006 Ja, jeg er månedens bruker og jeg vet best! :D (men bare denne måneden) ← Kvakk kvakk kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakk
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1218 Skrevet 12. mai 2006 Bakk bakk bakk BAGUETTE! (bare prøv, det blir sånn!) Men nå sporer jeg av
Søtpotita Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #1219 Skrevet 12. mai 2006 Bakk bakk bakk BAGUETTE! (bare prøv, det blir sånn!) Men nå sporer jeg av ← Miiiip miiiiiiiiiiiiiiiip mip Eg starta tråden, så det gjer meg til sjef. Og eg bestem at dette ikkje var avsporing Men men no må me tilbake til Bigg brådder-snakk hoho
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #1220 Skrevet 12. mai 2006 hakke sett bb på ei uke bare en dag, og da var det jessica som sutret over robin på bildet som så svær ut. Eneste jeg har fått med meg hihi :D Jo og baksnakking baksnakking! Bør jeg se på igjen snart trooo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå