Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble ikke spesielt begeistret for hun Wenche i dag..... "Gjøøøøør jeg noe gaaalt nå? Tihiiii, blabla..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg syns Daniel virker som en ok fyr.

Skrevet
Ble ikke spesielt begeistret for hun Wenche i dag..... "Gjøøøøør jeg noe gaaalt nå? Tihiiii, blabla..."

Virket passe dum da hun ga Anton et veldig dyypt råd om ikke å innlate seg med noen han ikke likte ordentlig liksom..... :overrasket: ehhh, ja....akkurat. Liker å se på seg selv i speilet også. Fint hår da :) Litt misunnelig på akkurat det, men det er vel ikke ekte det heller :ler:

Skrevet

Morsomt at "gamle" Daniel skal komme inn forresten.

Skrevet

Skal han det? Bra, syns faktisk oppriktig synd på de i Zonen, kan da umulig være forsvarlig å ha de innestengt der aleine så lenge som det de har vært? Blir jo smårare jo! Men, det er jo også frivillig (noe som jeg ærlig talt ikke skjønner helt) :forvirret:

Skrevet

Angående håret til Wenche hørte jeg hun sa at det var extensions, ja..

Skrevet

Hvem tror dere går i kveld da jenter?

Jeg håper Linn drar tilbake til stallen sin!!

Skrevet

Linn har overlevd flere utsteminger, så ikke umulig at hun overlever i dag også?

Tror Angelica får bli. Jessica og. Men Anton har vært litt anonym, så jeg tror det blir han.

Etter hva jeg har forstått så har alle jentene (unntatt Malin, og kanskje ikke Jessica?) extensions...

Skrevet
Etter hva jeg har forstått så har alle jentene (unntatt Malin, og kanskje ikke Jessica?) extensions...

Therese også?

Skrevet

Håret til Therese ser da veldig ekte ut?

Angelica har et typist extention-hår, når jeg tenker på det nå... Det er liksom så langt og spesielt rett bak... Og Wenche også. Wenche synes jeg forresten er mye finere med mørkt hår enn med lyst hår, sånn som hun hadde på intro-videoen og på bildene på nettsiden. Synes egentlig at Carina sitt hår også ser ekte ut... selv om det er veldig langt og fint da ;)

Skrevet
Therese også?

Hm...det er jeg ikke sikker på.

Synes egentlig at Carina sitt hår også ser ekte ut... selv om det er veldig langt og fint da  ;)

Hun har extensions!
Skrevet

Jeg tror kanskje Angelica ryker i dag, jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...