Gå til innhold

Jonas Aarseth Henriksen drept

Nutz

Anbefalte innlegg

For en tragisk og spesiell sak. Tenk å bli trakassert over så lang tid uten å vite hvorfor eller hvem som står bak. Han må da ha hatt en viss formening om hvem som kan stå bak? En sjalu eks eller noe..

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

💔 Han må ha vært redd på slutten stakkars.

Han hadde jo en liten mistanke om hvem det kunne være som gjorde mye hærverk mot han og firmaet/ ansatte. På onsdag skal avhørt legge ut litt av samtalen de har hatt med han.

Håper politiet gjør jobben sin nå og får tatt de som frarøvet oss en så god person!

• Liker 9
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Politiadvokat Tine Henriksen fra Sør-Øst politidistrikt har tidligere bekreftet at han har status som fornærmet i flere straffesaker som nå er en del av den pågående drapsetterforskningen.

– Det er viktig å undersøke om dette har sammenheng med den aktuelle saken, sier hun.

Man kan jo håpe.. Og i så fall regnet kanskje de som har gjort dette med at siden de har sluppet unna så lenge slipper de unna nå også - jeg håper det viser seg IKKE være tilfelle.. 

Endret av Carrot
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Tøvftta said:

Han hadde jo en liten mistanke om hvem det kunne være som gjorde mye hærverk mot han og firmaet/ ansatte. På onsdag skal avhørt legge ut litt av samtalen de har hatt med han.

Håper politiet gjør jobben sin nå og får tatt de som frarøvet oss en så god person!

Han hadde det ja? Veldig spent på den avhørt episoden, det er jo veldig spesielt at han dør så kort tid etterpå. Det er en lang vei fra å knuse vinduer til å brenne ned bilder og drepe noen.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (18 minutter siden):

Han hadde det ja? Veldig spent på den avhørt episoden, det er jo veldig spesielt at han dør så kort tid etterpå. Det er en lang vei fra å knuse vinduer til å brenne ned bilder og drepe noen.

Ja, en viss anelse hadde han.

Det er altså så hjerterått at det kommer dit at det ender opp med drap.

Jeg håper noen får dårlig samvittighet og knekker så informasjon kommer ut.

• Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (27 minutter siden):

Hvor går avhørt? Er det radio?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, visp said:

Hvor går avhørt? Er det radio?

Det er en podcast, så du kan høre den på spotify eller andre steder man finner sånt. Selv bruker jeg bare podcast appen som kommer med iphonen når du kjøper den.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (3 minutter siden):

Det er en podcast, så du kan høre den på spotify eller andre steder man finner sånt. Selv bruker jeg bare podcast appen som kommer med iphonen når du kjøper den.

Da må jeg få med meg dette. Tusen takk:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke fått med meg. Rask google søk. En flott ung mann. Stakkars!!! Hvorfor var folk ute etter han??? Var han kriminell? Fikk helt vondt av lese😭

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at en slik flott ung mann fikk en slik trist endelikt! Hvem i all verden er de uhyrene som har plaget og pint han før de drepte han? Måtte han hvile i fred!

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe kjennskap til han utover at jeg har fått han opp på TikTok. Men inntrykket mitt er at han var en mann med stort hjerte og en person alle liker. Det er bare trist at han har blitt drept. Noen vet noe…

• Liker 15
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Vegglampe said:

Jeg har ikke noe kjennskap til han utover at jeg har fått han opp på TikTok. Men inntrykket mitt er at han var en mann med stort hjerte og en person alle liker. Det er bare trist at han har blitt drept. Noen vet noe…

Det er vel derfor så mange er opptatt av denne saken. Kanskje han har en fortid vi ikke vet om, en gammel venn eller kjæreste som vil hevne seg på noe eller bare en psykisk syk person som har fått noe for seg. Ikke har politiet sagt noe om hvordan han ble drept heller.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MalloryK skrev (8 minutter siden):

Men den taggingen, har det kommer etter drapet? Eller vært der lenge?

Vet ikke ang taggingen på skiltet, men har sett det på busskur i ringblad tidligere i August.
Er + artikkel så kopierer inn bilde herfra https://www.ringblad.no/reparert-etter-harverk-fikk-ikke-sta-lenge-i-fred/s/5-45-1696302

image.thumb.png.54a40eab9d098e62d841ae0c46f37ac3.png

image.png.0cf32029dfde51bd84d844d01ae0c78c.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når episoden med/om Jonas kommer ut? Er inne på «Avhørt» på PodMe men ser ikke at det har kommet ut noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frkbibelstripp skrev (4 minutter siden):

Er det noen som vet når episoden med/om Jonas kommer ut? Er inne på «Avhørt» på PodMe men ser ikke at det har kommet ut noe

I innlegg #2 i denne tråden, står det at programmet "Avhørt" skal legge ut noen klipp på onsdag. Så da regner jeg med det er å finne der i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...