Gå til innhold

Hvorfor så mye mobbing på Kvinneguiden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men nok om det, jeg trekker ikke opplevelsene dine i tvil. 

Anonymkode: cc07e...ca3

Takk for det 👍

Anonymkode: 3f1ef...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det er mange som har sterke meninger, men som ikke tør å si alt de mener i det virkelige liv. Her inne kan de lire av seg alt mulig anonymt,og da blir man jo litt tøffere i trynet..... 

Anonymkode: e5d27...9ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror at det er mange som har sterke meninger, men som ikke tør å si alt de mener i det virkelige liv. Her inne kan de lire av seg alt mulig anonymt,og da blir man jo litt tøffere i trynet..... 

Anonymkode: e5d27...9ec

I verste fall direkte ondskapsfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/21/2023 at 3:31 PM, Rosakatt said:

Ja, her møter jeg jo naturligvis folk jeg er uenig med i mye større spekter enn det jeg gjør til vanlig. Å siden dette er over nett, får jeg kun se dette av dere, det blir ikke en harmoni mellom tilfeldige uenigheter, negative hendelser og resten av mennesket, som jeg opplever med andre jeg møter. Er jo uenig med dem også til tider, men vi er mer en uenighetene våre. Ikke at det ikke finns ting som kan ødelegge et forhold. 

Denne siden bringer mye mer negativitet enn jeg personlig klarer å trives med, da blir jeg jo lei om jeg ikke begrenser bruken. 

Man er liksom ikke menneske, bare en haug med tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Man er liksom ikke menneske, bare en haug med tekst.

Ja, det føles sånn ut til tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/20/2023 at 8:04 PM, AnonymBruker said:

Helt enig! Kvinneguiden er en møkkaplass, en kan ikke forvente så mye seriøst. Det virker som det er mest sexfrustrerte griser og troll kjerringer her inne! 🤣🤣🤣

Nei, denne møkka-guiden har jeg fått nok av.  Auf Wiedersehen alle troll! :vinke:

Anonymkode: e8642...51b

🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar meg selv i å bli overrasket når noen svarer hyggelig😅 kommer selvfølgelig an på hvilke tråder man er i, men som sagt… overrasket! Over vanlig folkeskikk 

Anonymkode: 4fe4e...ab5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er nok å trekke pusten, ikke la seg påvirke av andres nedlatende innlegg, men heller bare kjøre på med tidenes mest saklige og hyggelige innlegg. Kill them with kindness, rett og slett. Dersom de er skikkelige troll eller nedlatende mobbere, blir de sprø av dette, og er de egentlig bare triste/ødelagte mennesker som spyr ut frustrasjon uten å tenke seg om, redder man kanskje dagen deres.

Men det er jo ikke så lett når man ramler innom her med slitent hode og tynne nerver, og blir møtt med trolling og ondskapsfulle innlegg i alle mulige tråder. Da holder det hardt å ikke synke rett ned i dritten sammen med dem og bli like nedlatende tilbake. For ikke å snakke om hvor lett det er å misforstå ting som er skrevet på nett...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ardwinna said:

Det lureste er nok å trekke pusten, ikke la seg påvirke av andres nedlatende innlegg, men heller bare kjøre på med tidenes mest saklige og hyggelige innlegg. Kill them with kindness, rett og slett. Dersom de er skikkelige troll eller nedlatende mobbere, blir de sprø av dette, og er de egentlig bare triste/ødelagte mennesker som spyr ut frustrasjon uten å tenke seg om, redder man kanskje dagen deres.

Men det er jo ikke så lett når man ramler innom her med slitent hode og tynne nerver, og blir møtt med trolling og ondskapsfulle innlegg i alle mulige tråder. Da holder det hardt å ikke synke rett ned i dritten sammen med dem og bli like nedlatende tilbake. For ikke å snakke om hvor lett det er å misforstå ting som er skrevet på nett...

Bra tips der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...