AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #21 Del Skrevet 20. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du får starte en egen tråd og undersøke. Aldersspennet er nok stort. Anonymkode: 1c113...333 Kjønnsfordelingen er mer lik enn jeg trodde regner jeg også med. Anonymkode: 3f1ef...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #22 Del Skrevet 20. august 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Moralsk overlegen ved å ikke være en fullstendig drittsekk? Hvis standarden din er så lav, så deg om det Anonymkode: 3f1ef...167 Du bruker tid og krefter på å skrive et langt innlegg om hvor fæle ALLE ANDRE er, men å komme med kilder for påstandene dine er tydeligvis for mye for deg. Kanskje du bare troller? Anonymkode: ff130...5f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #23 Del Skrevet 20. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du bruker tid og krefter på å skrive et langt innlegg om hvor fæle ALLE ANDRE er, men å komme med kilder for påstandene dine er tydeligvis for mye for deg. Kanskje du bare troller? Anonymkode: ff130...5f7 Seriøst? Hvor lenge har du vært her? Har du ikke lest kommentarene her? Du opptrer intellektuelt uærlig og spiller dum nå. Makan til type. Anonymkode: 3f1ef...167 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #24 Del Skrevet 20. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du bruker tid og krefter på å skrive et langt innlegg om hvor fæle ALLE ANDRE er, men å komme med kilder for påstandene dine er tydeligvis for mye for deg. Kanskje du bare troller? Anonymkode: ff130...5f7 Hvis du er ny på kg, forgive me. Men hvis ikke, og du ikke har registrert tonen på kommentarene så trenger du virkelig å jobbe med deg selv Anonymkode: 3f1ef...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #25 Del Skrevet 20. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvis du er ny på kg, forgive me. Men hvis ikke, og du ikke har registrert tonen på kommentarene så trenger du virkelig å jobbe med deg selv Anonymkode: 3f1ef...167 Så du bare troller med andre ord. Anonymkode: ff130...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 20. august 2023 #26 Del Skrevet 20. august 2023 Hvorfor det er sånn? En kombinasjon av umodenhet og kjedsomhet, kanskje? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #27 Del Skrevet 20. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Så du bare troller med andre ord. Anonymkode: ff130...5f7 Hæ? Nei! Anonymkode: 3f1ef...167 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #28 Del Skrevet 20. august 2023 Vi så det i tråden: «Nei. Ikke alle 40-åringer har barn og god økonomi». Både AB-brukere og TS svarte noe surt. Anonymkode: 4e9a2...79a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #29 Del Skrevet 20. august 2023 Mest sannsynlig fordi det sitter alt for mange sure gamle kvinnfolk her inne. Hos for eksempel Diskusjon.no har man i alle fall ikke dette problemet særlig ofte. Anonymkode: e8756...f01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #30 Del Skrevet 20. august 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Der noen ser mobbing ser andre nærtagenhet… Anonymkode: d672d...b46 Hvis noen skriver en tråd der de fortviler over en voldelig ektemann og de får svar som "det skulle du tenkt på før du giftet deg med han" vil de fleste normale mennesker være enig i at det er en ugrei kommentar. Anonymkode: 3f1ef...167 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. august 2023 #31 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Møkkaplass. Stort sett sure gubber og kjerringer her inne. Anonymkode: 42272...383 Hvordan har du kommet frem til denne konklusjonen? Det er umulig å danne seg et ordentlig inntrykk av folk når de aller fleste innlegg kommer fra AnonymBruker. Forumet har mange forskjellige kategorier, men jeg kjenner ikke til alle, men følger litt med på de områdene som er mest interessante for meg. Jeg er helt enig i at det er for mye hets og hat, og det liker jeg dårlig, men da må vi rapportere det som regelbrudd. Forumet blir hva vi gjør det til. Skriver vi høflige innlegg selv, så øker også sjansen for å få høflige svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #32 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel... Det jeg i stedet ser er folk som hele tiden prøver å trekke hverandre ned, som er svært forutinntatte, dømmende og rett og slett frekke. Jeg ser en trådstarter som sliter med et eller annet problem og kommentarerene hoppe på henne/han som ulver. Som en gjeng bøller på skolegården. Det er ofte de mest nedlatende kommentare som får mest tommler opp, kommentarer som hadde blitt fjernet på Reddit og stemt nord og ned blir belønnet her. Hva slags folk er dette? Er det dette som er de siviliserte menneskene her i landet? Er det dette som er Norge under den høflige overflaten? Kanskje det kan forklare litt av årsaken til den mentale folkehelsen til tross for materiell velstand. Helt enig, og det er trist å se dette utspille seg gang på gang. Mer aktivitet enn på diskusjon.no, men om det meste er pga mobbing og drittslenging så er det ikke mye å juble hurra for. Jeg liker å være aktiv på forum, men her er det ganske ofte at jeg blir dratt ned følelsesmessig, eller blir frustrert av alle "idiotene" som poster slike innlegg på rekke og rad. Hva med å støtte hverandre i stedet? Gi gode råd? Anonymkode: 4fead...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #33 Del Skrevet 20. august 2023 Adobyen skrev (18 minutter siden): Hvordan har du kommet frem til denne konklusjonen? Det er umulig å danne seg et ordentlig inntrykk av folk når de aller fleste innlegg kommer fra AnonymBruker. Forumet har mange forskjellige kategorier, men jeg kjenner ikke til alle, men følger litt med på de områdene som er mest interessante for meg. Jeg er helt enig i at det er for mye hets og hat, og det liker jeg dårlig, men da må vi rapportere det som regelbrudd. Forumet blir hva vi gjør det til. Skriver vi høflige innlegg selv, så øker også sjansen for å få høflige svar. Jeg lurer på hva folk som går inn for å slenge dritt mot f.eks noen som spør om råd fordi de lever et dårlig liv pga. at de sliter , synes om at kommentarene deres kan få vedkommende til å få selvmordstanker. Bryr de seg i det hele tatt? Jeg tror at mange her inne ikke tenker over at de snakker til et annet hvilket som helst menneske. Det samme gjelder alt hat og ufordregelige meninger/ kommentarer om andre mennesker. Uføre og transpersoner er de som får gjennomgå mest. Jeg liker ikke kjønnskampene her inne heller. Sinte menn og kvinner som skriver så stygt om hverandre at det kan sammenlignes med å kaste syre i ansiktet på hverandre. Anonymkode: 42272...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 20. august 2023 #34 Del Skrevet 20. august 2023 Konkrete spørsmål eller problemstillinger blir ofte besvart med personkarakteristikker, moralisme og avsporinger heller enn å svare på selve temaet for tråden. Det forteller meg at mange er på slike forum for å få utløp for vonde følelser eller jakte på adrenalin, og ikke fordi de er interessert i å diskutere. De burde heller gått i terapi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. august 2023 #35 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg lurer på hva folk som går inn for å slenge dritt mot f.eks noen som spør om råd fordi de lever et dårlig liv pga. at de sliter , synes om at kommentarene deres kan få vedkommende til å få selvmordstanker. Bryr de seg i det hele tatt? Jeg tror at mange her inne ikke tenker over at de snakker til et annet hvilket som helst menneske. Det samme gjelder alt hat og ufordregelige meninger/ kommentarer om andre mennesker. Uføre og transpersoner er de som får gjennomgå mest. Jeg liker ikke kjønnskampene her inne heller. Sinte menn og kvinner som skriver så stygt om hverandre at det kan sammenlignes med å kaste syre i ansiktet på hverandre. Anonymkode: 42272...383 Enig. Det hadde vært så gøy å få tatt trollene med buksene nede. Vært flue på veggen og sett disse menneskene i det virkelige liv. Da ville vi nok sett hvor ynkelige de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #36 Del Skrevet 20. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg lurer på hva folk som går inn for å slenge dritt mot f.eks noen som spør om råd fordi de lever et dårlig liv pga. at de sliter , synes om at kommentarene deres kan få vedkommende til å få selvmordstanker. Bryr de seg i det hele tatt? Det er ikke en god ide for mennesker med selvmordstanker å be om hjelp på kvinneguiden, da anbefaler jeg relevante subreddits på Reddit. Vet ikke om det finnes gode Norske forum på akkurat dette. Når man går inn på kvinneguiden beveger man seg inn i et tornekratt, og man må ha skjoldet fremme. Anonymkode: 3f1ef...167 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 20. august 2023 #37 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke en god ide for mennesker med selvmordstanker å be om hjelp på kvinneguiden, da anbefaler jeg relevante subreddits på Reddit. Vet ikke om det finnes gode Norske forum på akkurat dette. Når man går inn på kvinneguiden beveger man seg inn i et tornekratt, og man må ha skjoldet fremme. Anonymkode: 3f1ef...167 For å være helt ærlig så er det visse ting jeg aldri hadde skrevet her inne. Ei heller som ab. Hadde ikke turt når en et veldig sårbar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 20. august 2023 #38 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke en god ide for mennesker med selvmordstanker å be om hjelp på kvinneguiden, da anbefaler jeg relevante subreddits på Reddit. Vet ikke om det finnes gode Norske forum på akkurat dette. Når man går inn på kvinneguiden beveger man seg inn i et tornekratt, og man må ha skjoldet fremme. Anonymkode: 3f1ef...167 Derfor er jeg veldig glad for at disse trådene blir stoppet. Jeg rapporterer dem når jeg får øye på dem. Det eneste riktige er å henvise dem til hjelpetelefoner, Mental helse og lignende lavterskeltilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #39 Del Skrevet 20. august 2023 Ja, enig Ts. Aner ikke hvorfor jeg leser her inne. Det er langt mellom hyggelige kommentarer, men noen er det jo 😊 Jeg lurer veldig på hva slags folk som er her. De finner tydeligvis stor glede i å tråkke på andre, jeg tror de føler seg smarte når de kan ta noen. Virker også som de fleste ikke liker barn her.. folk i den virkelige verden er stort sett alltid hyggelige og jeg har aldri møtt noen som prater med tonen som er her inne. Anonymkode: 43f40...9de 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #40 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg skreiv et innlegg her tidligere i dag. Hadde dessverre en skrive feil, noe jeg fikk en drøyss med tilbake meldinger på. Tydelig vis noen som har lite å gjøre på... Anonymkode: 8c828...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå