Gå til innhold

Hvilke serier synes du er mest overvurdert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Undervurder serie etter min mening. Virker som det har blitt kult å hate serien og at folk snakker dritt om serien for å fremstille seg som mer intellektuelle enn de er. 

Anonymkode: 91bec...4b2

Nja. Serien har definitivt sine øyeblikk, spesielt i begynnelsen, men det skinner ofte gjennom at dette er en serie som mer enn noe annet rakker ned på nerder, selv om det utgir seg for å hylle nerdekultur. Nerdereferansene er overdrevne, unøyaktig og føles veldig påtatt. De siste sesongene er rett og slett tragisk dårlige.

Anonymkode: a2a57...f21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nja. Serien har definitivt sine øyeblikk, spesielt i begynnelsen, men det skinner ofte gjennom at dette er en serie som mer enn noe annet rakker ned på nerder, selv om det utgir seg for å hylle nerdekultur. Nerdereferansene er overdrevne, unøyaktig og føles veldig påtatt. De siste sesongene er rett og slett tragisk dårlige.

Anonymkode: a2a57...f21

Big Bang Theory begynte veldig friskt med et tema ingen andre tok opp, men kjørte seg etter hvert fast i det samme sporet og de samme vitsene, og da ble serien et stort gjesp. Har de første sesongene, mens de siste har jeg ikke engang sett, og ser ikke noe poeng i å lide meg gjennom dette.

Om nerdereferansene er unøyaktige, noe de er, så er det vel ikke meningen at en satire skal gjenspeile virkeligheten ...?

Anonymkode: c15ea...6ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, c_buk said:

Breaking bad. Ga det vel nesten 2 sesonger før jeg innså at det ikke var verdt tiden min.

I fjor så jeg det på nytt med kjæresten som aldri hadde sett serien. Jeg husket den som veldig god.

Men skjønner deg. Hadde også gitt opp om jeg ikke visste det ble bedre. Spesielt sesong 2 og 3 er ulidelig kjedelig. Det er bare frem og tilbake mellom han og kona, og alt av spenning ligger i om hun finner ut av greiene eller ikke. Også er det alt for mange episoder. Mer kjedelig familiedrama enn kriminalsaga.

Anonymkode: 20d01...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Peaky Blinders var utrolig kjedelig.

Anonymkode: aca1a...c7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvite gutter.

Serien skulle vært avsluttet etter første sesong. Og jenteversjonen av serien burde aldri vært lagd.

Anonymkode: 48f9f...ae5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 14.02):

The big bang theory!!  

Anonymkode: cc330...6fa

Jeg har heller aldri skjønt at den skal være SÅ fantastisk… helt greit, men jeg går lei etter ti minutter. 

Anonymkode: 18b2a...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Yellowstone. Om det ikke var for at Kevin Costner var med hadde denne aldri blitt laget. Snakker om oppskrytt, usannsynlig visvas fra ende til annen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friends. Har sett noen episoder for ikke lenge siden og synes ikke det er noe morsomt. kanskje fordi jeg må se uten lyd for ikke å bli gal av "latter på kommando" som de legger på.

Anonymkode: 3a74e...4e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er den største drittserien som er laget: Grey’s Anatomy

Anonymkode: bc2bb...852

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grey's anatomy. Jeg gikk lei etter et par sesonger. Det blir så overdrevent og karaktene driver på med lange monologer. seriøst uprofesjonelle folk og alt for nevrotiske til å kunne være leger.Meredith er den mest irriterende tv-karakterren jeg har sett.

Anonymkode: 3a74e...4e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 18.52):

Hvordan er den kvinnefiendtlig? Jeg liker serien, og at andre ikke liker den er helt greit - smak og behag. Men kvinnefiendtlig er den ikke… 

Anonymkode: 6337e...7af

Hvis du ikke ser det så har det vel sin forklaring. 

Anonymkode: af327...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 13.28):

Jeg var dum nok til å tro at det skulle bli bedre fordi så mange skryter av den, men det var mer av det samme i alle sesongene. Hvis ikke man liker den første så kommer man ikke til å like resten. Karakterutvikling så jeg lite til. Det var stadig nye og totalt urealistiske ideer for hvordan han skulle tjene mer penger, som bare virket pga. en endeløs rekke av urealistiske plot devices, og som ga vennene og familien hans flere problemer. Hvis man liker sånt er den sikkert helt topp.

Anonymkode: d5ace...cb0

Det er faktisk helt sykt

Jeg mener The Office er svært overvurdert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serier som ikke falt i smak hos meg er:
* Outlander - Langdryg og kjedelig
* SOA - Blir for usannsynlig som en over her skriver
* Lost - Starta bra, men taper seg noe enormt utover
* Walking Dead - Synes selv serien er ok, men føler det samme går igjen og igjen... 

Serier som virkelig har falt i smak er:
* Wisting - Meget bra gjennomført og synes samtidig at det utøves godt skuespill. Terningkast 6
* Furia - Samme som Wisting + at den var enormt spennende. 
* Maskineriet - Synes også denne var meget spennende! (Blir mange norske her, men det er fortjent) 
* Bodyguard - Jævla spennende hele veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...