Gå til innhold

Er profilbilder med dyr/fisk turnoff?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Æsj. Det er sykt å spise levende dyr! 

Anonymkode: 552ff...c10

😂😂😂👍

Anonymkode: 327ce...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det turnoff med jaktbilder med jakthunden, fordi jeg ikke gidder starte date noen som har hund. Men ellers jakt og fiske er jeg nøytral til, eneste er at de fleste av de bildene er tatt på sånn avstand at man egentlig ikke ser personen.

Anonymkode: 27dd1...fc7

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så det er helt normalt å gå fjelltur med promille.. 

Anonymkode: 5a7a2...f81

Mange synes det er godt ta en liten øl eller vinglass når man har nådd toppen. Å kalle det fjelltur med promille er litt vel overdrevent...

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Æsj. Det er sykt å spise levende dyr! 

Jeg synes det er lurt å legge ut bilder av ting du bruker fritiden på. Det gjør at du slipper alle de som interesserer seg på feil premisser. Mye bedre enn å fremstille seg som en annen enn man er. 

De fleste som foretrekker levende dyr gjør det vel av den grunn at det ikke er mat...

Jeg foretrekker levende katter, fordi jeg kan kose på dem, ikke fordi jeg vil spise dem...

Anonymkode: 27dd1...fc7

Skrevet

De derre med jegere og felte rådyr er litt hillbilly mcgyver aktige..men men

Anonymkode: 980a5...f35

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Så det er helt normalt å gå fjelltur med promille.. 

Anonymkode: 5a7a2...f81

Finnes det noe bedre?

Sist jeg var på tur ble det to akevitt på toppen fjellet. Én til hvert ben så jeg ikke skulle bli sjanglete.

Anonymkode: 5f111...95a

Skrevet

Jeg kunne ikke bry meg mindre om hva slags profilbilder folk har. Liker jeg personen så dater jeg personen uansett profilbilde. 

Skrevet

Hopper glatt over alle med bilder av døde dyr fordi jeg ikke liker jakt, bare overkropper og flexing av muskler (sier meg at de er overfladiske og selvopptatt), bilder av motorsykkel/campingvogn, bilder med damer som er sladdet ut.

Anonymkode: 1eaee...bda

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på bildet.

Poserende ved siden av en død hjort? Nei takk. Fisk går fint, så lenge det kun er ett bilde.

Bilde av kun motorsykkel synes jeg er mer turn-off. Eller haugevis av kjæledyret ditt.

Anonymkode: 83734...fed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

De derre med jegere og felte rådyr er litt hillbilly mcgyver aktige..men men

Anonymkode: 980a5...f35

Nå er jeg mann, men det er ganske mange kvinner i mitt alderssegment som har skytebane-/jaktbilder. 

Selv om jeg driver på med både små- og storviltjakt, og havfiske, bruker jeg selv ikke bilder av dette på dating-platformer. Mest fordi jeg ser på dette som domener hvor jeg ikke trenger å involvere en eventuell kjæreste. (Treffpunktene med mine mannlige venner er lagt til slike aktiviteter noen ganger i året).

Anonymkode: 4e11c...e90

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De derre med jegere og felte rådyr er litt hillbilly mcgyver aktige

MacGyver (fiktiv actionhhelt) er ikke jeger... Han er en handy problemløser, fredsforhandler og jobber bla. for å fjerne våpen fra gatene...  

Men ellers er det sikkert mulig å skjønne hva du mener. 

Skrevet

Ts her, masse gøye svar 😀 Jeg er også jente altså, og har ikke jaktbilder på min profil. Grunnen til at denne diskusjonen kom opp, er at jeg er fra landlige strøk - og nesten «alle» menn derfra  går litt på jakt ( eller har hverfall jaktprøven, er med på jaktturer etc for det sosiale ). Dette gjelder uavhengig av mange andre egenskaper som feks utdannelse, politisk tilknytning, bosted nå etc . Flere av venninnene jeg diskuterte med hadde diverse  «fordommer» de tilla disse med slike bilder, som jeg ikke var klar over - og som jeg da mener ikke stemmer på flertallet. Så ville bare høre litt om dette var noe mange tenkte 😊 Jeg tenker også at selv om noen liker å gå p jakt betyr ikke det at en kjærest er nødt til å være med på det. Jeg skjønner også at det er anderledes dersom man er vegetarianer, men det er ingen av de jeg diskuterte med - og de spiste godt av gryteretten med elgekjøtt som jeg serverte takket være min bror 😅 

• Liker 1
Skrevet

Hvis han følger det opp med et bilde av at han tilbereder fangsten begynner det å likne noe... Heller jakt og fiske enn festbilder.

• Liker 2
Skrevet

Om du ikke har bilde av deg selv tenker jeg du har dårlig selvbilde, og med det gjerne en del andre problemer også…

Anonymkode: c2627...cda

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du ikke har bilde av deg selv tenker jeg du har dårlig selvbilde, og med det gjerne en del andre problemer også…

Mener bilder med av jeger / fisker med fangst 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mener bilder med av jeger / fisker med fangst 😊 

Om det er deg selv som jeger/ fisker/ fotballspiller/ basketspiller/ pilot… ja, what ever, så er det greit. Men profilbilde av en tilfeldig jeger eller Haaland, det er weird…

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Om det er deg selv som jeger/ fisker/ fotballspiller/ basketspiller/ pilot… ja, what ever, så er det greit. Men profilbilde av en tilfeldig jeger eller Haaland, det er weird…

Er det noen som gjør det? 😅 Falt meg ikke inn en gang 🙈

Skrevet

For meg er det uten tvil et turn on. Ser etter noen som setter pris på natur og friluftsliv, bonus hvis de har hund i tillegg. 

• Liker 1
Skrevet

Turnon for meg, spesielt stor fisk, helst torsk.

Anonymkode: 1ffa6...788

Skrevet

Jeg tenker at slike bilder er effektiv sortering jeg. Du sorterer bort alle som ikke er interessert i å fiske. Så det bør bare brukes hvis det er veldig viktig for deg med noen som vil være med på fisketur. Det samme gjelder bilder av motorsykkel tenker jeg. Og bilder av folk på topptur. Man blir oppfattet som man presenterer seg. Sånn sett er slike bilder bedre enn bare 2 selfier alene. Det sier mye mer om personen.

Anonymkode: 89899...3a1

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke dy meg her. Er dette jaktofferet? :P

Birthmark.jpeg

Anonymkode: 633d0...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...