AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #1 Skrevet 20. august 2023 Har en liten diskusjon med venninner der jeg taper stort! Jeg har aldri tenkt at det er noe problem at folk har bilder fra jakt / fisketurer, tenker tvert i mot det er ganske normalt for folk som er friluftsmennesker? Men dette er det visstnok stor enighet om at er turnoff… Mener folk flest det? Hvorfor det i så fall? Anonymkode: 327ce...e0a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #2 Skrevet 20. august 2023 Er helt likegyldig til sånne bilder. Anonymkode: abc62...80f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #3 Skrevet 20. august 2023 Synes det er like turn off som han på 45 som flekset bicepsen i politi-T-skjorte. Kan ikke helt forklare hvorfor. Anonymkode: 5a7a2...f81 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #4 Skrevet 20. august 2023 Bedre enn selfier tatt på do og bilder der de løfter et ølglass mot kamera. Anonymkode: 3a205...a0d 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #5 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bedre enn selfier tatt på do og bilder der de løfter et ølglass mot kamera. Anonymkode: 3a205...a0d Eller det de har tatt selfie med en vakker kvinne du ikke aner hvem er.. Anonymkode: 5a7a2...f81 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #6 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bedre enn selfier tatt på do og bilder der de løfter et ølglass mot kamera. Anonymkode: 3a205...a0d Selfier tatt på do er jo noe spesielt ja, tror ikke jeg har sett det… Men at man hever glasset i en skål har jeg ikke tenkt det var noe galt i. Anonymkode: 327ce...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #7 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selfier tatt på do er jo noe spesielt ja, tror ikke jeg har sett det… Men at man hever glasset i en skål har jeg ikke tenkt det var noe galt i. Anonymkode: 327ce...e0a Har sett noen med dassen som bakgrunn. Anonymkode: 5a7a2...f81 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #8 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har sett noen med dassen som bakgrunn. Anonymkode: 5a7a2...f81 Det har helt ærlig mange jenter også med klassiske baderomsselfier. Anonymkode: b2d13...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #9 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Eller det de har tatt selfie med en vakker kvinne du ikke aner hvem er.. Anonymkode: 5a7a2...f81 Hva er greia med dette? Bevise for oss at de har draget? Anonymkode: 5a7a2...f81 2
Rosakatt Skrevet 20. august 2023 #10 Skrevet 20. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva er greia med dette? Bevise for oss at de har draget? Anonymkode: 5a7a2...f81 Noen tror at det at andre kvinner har akseptert dem, betyr at vi andre kvinner skal ha større sjangse til å ta dem inn i varmen. Fordi vi skal stole på denne vakre kvinnen sin dømmekraft. Kanskje derfor? Tviler på at det går Til ts, perosnlig liker jeg dyr best levende. Men meg har du ikke ville matchet med uansett om du liker jakt og fiske. På den måten siler du ut de som ikke ønsker den livsstilen. Noen ganger kan det være lurt å heller satse magert på noen man virkelig vinner å matche med, enn en større mengde når det ikke er forenelig med livstil i lengden. Om du vil ha ei som liker jakt og fiske. Ser kvinner med slike bilder rundt om kring også. Endret 20. august 2023 av Rosakatt 1 2
Rosa Gnom Skrevet 20. august 2023 #11 Skrevet 20. august 2023 Jeg tenker at det er helt innafor, da jeg kan bare sile de ut og bli kvitt de . Jeg også foretrekker levende dyr. 3
exictence Skrevet 20. august 2023 #12 Skrevet 20. august 2023 jeg liker ikke jakt og fiske, så jeg velger nei. Men dersom man gjør det, er det jo bare fint med bilder fra det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #13 Skrevet 20. august 2023 Er du ute etter noen som deler interessen din for jakt og/eller fiske er jo et elgfall eller et fiskebilde helt OK. At en blir silt bort av mange spiller da ingen rolle. For min del teller slike bilder positivt. Tenker vi alle har noen populære profilmotiver som automatisk blir "venstresveipa", mine er alkohol, tattoveringer og småhunder. Anonymkode: 4e11c...e90 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #14 Skrevet 20. august 2023 Det kommer jo an på hva man er interessert i. Om du liker jakt og fiske selv, så er det sikkert positivt om menn 'reklamerer' for slikt. Ellers vil det i beste fall være nøytralt. For min del er bilder av hund et stort turn-off, fordi jeg ikke kan fordra de dyrene. Katt, derimot, øker sjansen for at jeg sjekker ut damen litt ekstra. Vi er alle ulike. Må likevel si jeg har blitt ganske lei av alle bildene fra toppturer, og vinglass. Av og til vinglass på en fjelltopp. Når "alle" gjør det, blir det ikke særlig oppsiktsvekkende. Men igjen, liker du å løpe på fjellet 6 dager i uka selv, så er det sikkert positivt om albumet på tinder har 80% av slike bilder. :shrug: Anonymkode: 633d0...c45 1
Tvist Skrevet 20. august 2023 #15 Skrevet 20. august 2023 Jeg vil uansett ikke være med en jeger/fisker, så er jo greit om de legger ut bilde med det, så slipper vi begge å bruke til på hverandre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #16 Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det kommer jo an på hva man er interessert i. Om du liker jakt og fiske selv, så er det sikkert positivt om menn 'reklamerer' for slikt. Ellers vil det i beste fall være nøytralt. For min del er bilder av hund et stort turn-off, fordi jeg ikke kan fordra de dyrene. Katt, derimot, øker sjansen for at jeg sjekker ut damen litt ekstra. Vi er alle ulike. Må likevel si jeg har blitt ganske lei av alle bildene fra toppturer, og vinglass. Av og til vinglass på en fjelltopp. Når "alle" gjør det, blir det ikke særlig oppsiktsvekkende. Men igjen, liker du å løpe på fjellet 6 dager i uka selv, så er det sikkert positivt om albumet på tinder har 80% av slike bilder. :shrug: Anonymkode: 633d0...c45 Så det er helt normalt å gå fjelltur med promille.. Anonymkode: 5a7a2...f81
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #17 Skrevet 20. august 2023 Jeg sveiper momentant bort menn med jaktutstyr og fisk i bildene sine, men så er jeg veggis også. Anonymkode: 561c2...224
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #18 Skrevet 20. august 2023 Det er teit med bilder av de felte dyret alene ja. Jeg er ikke på datingapp for å finne meg en død laks eller rype, jeg vil se bilde av fangstmannen! Jeg spiser ikke kjøtt selv, og vet det finnes alt fra skikkelig gærne jegere til de med høye empatiske evner overfor dyret. Jeg er derfor åpen for å date en jeger, men da må han vise med et eller annet i profilen sin at han er i den empatiske halvdelen av skalaen. Anonymkode: 9cc24...185
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #19 Skrevet 21. august 2023 Om det er turn-off eller ikke kommer helt an på mottakeren. For meg er det turn-on med kjæledyrbilder, turn-off med fiske. Men det er fordi jeg ikke er interessert i fiske, og hadde ikke giddi en kjæreste som bruker masse tid på det. Men hver sin smak. Anonymkode: edaf0...18e
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #20 Skrevet 21. august 2023 On 8/20/2023 at 2:18 PM, Rosa Gnom said: Jeg også foretrekker levende dyr. Æsj. Det er sykt å spise levende dyr! Jeg synes det er lurt å legge ut bilder av ting du bruker fritiden på. Det gjør at du slipper alle de som interesserer seg på feil premisser. Mye bedre enn å fremstille seg som en annen enn man er. Anonymkode: 552ff...c10 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå