Gå til innhold

Gutt💙💔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 gutter å prøvde meg på «jente dietten». Fikk jente. Om det var dietten eller tilfeldig vet jeg ikke, men jeg var veldig streng. Levde veldig sunt i flere mnd. 

Da jeg ble gravid med guttene spiste jeg usunt. Jeg var tynn men gikk mye i søtsaker. Mulig det var grunnen hvis mat skal ha en påvirkning. Men ifølge nett må man ha en viss sunn diett. Så nei det er vanskelig å si. Tror det er mye tilfeldigheter og vi er forskjellige også. Mulig det jeg spiste ikke hjelper for deg og omvendt.

Men ja jeg spiste mye søtsaker med guttene. Med jenta veldig sunn 🙈

Anonymkode: 3637e...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var edru da gutta ble unnfanget og skikkelig full da jenta ble unnfanget 😂 ellers var det ganske likt her, altså! 

Hold deg edru 🤡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en gutt, spiser vegansk og sunt.

Anonymkode: 97d5a...765

Vegansk er ikke sunt. Veganere må ta tilskudd, det sier alt om det.

Anonymkode: cb932...c82

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To gutter her, og det var det jeg prøvde på (hadde blitt glad for jente også, men tenkte at vi kunne se om vi fikk gutter)

Spiste «normalt kosthold», og tenkte ikke på pH og slikt. (Alltid vært glad i søtsaker, men faster ufrivillig i perioder fordi jeg glemmer å spise. Lite melkeprodukter pga intoleranse , glad i hvetemelprodukter) Men det vi bestemt gjorde var å ha sex når el tester var på det sterkeste. Traff på første forsøk med begge guttene.

Anonymkode: 08ee2...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nummer en jente, nummer to gutt, nummer tre jente og nummer fire gutt. Både jeg og far har hatt det samme kostholdet og aktivitetsnivået bestandig. Barn 1 og 2 er veldig tette, og barn 3 og 4 er veldig tette. En eldre dame i bygda kommenterte guttene var et resultat av mange kjappiser, siden vi hadde smått fra før i hus. Vet ikke om det er noe i det

Anonymkode: 7ff7a...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med første brydde jeg meg ikke om det ble gutt eller jente og spiste normalt. Fikk gutt. Med nr to ønsket jeg jente og drakk mye grapefruktjuice. Fikk da jente. Med nr tre brydde jeg meg ikke og spiste normalt og fikk gutt.

Anonymkode: 18a4d...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 22.42):

Dere norske damer som føder flere gutter enn jenter på landsbasis: hva spiser dere egentlig?  Spar meg for :" kosthold har ikke noe å si".. jeg er nysgjerrig.  Tenker på kosthold pga.ph verdien i underlivet blant annet... 

Har 2 piker som UTEN TVIL er uerstattelige for meg men, savnet etter en sønn vokser for hver dag 💙

Anonymkode: 0d59b...9cd

Når det er kortere tid fra elskov til befruktning er sjansen større for å få gutt (y-kromosom).

Når det er lenger tid fra elskov til befruktning er sjansen større for å få jente (x-kromosom).

Fordi y-kromosomene svømmer fortest og dør fortest.

Anonymkode: 5b6f2...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...