AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #61 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det du skrev var uansett til ingen hjelp. Anonymkode: ed9ab...518 Joda, det var en viktig mening som betyr mye. Anonymkode: fa9a7...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #62 Del Skrevet 19. august 2023 2 hours ago, lillevill said: Jeg ser at du skriver at - du - liker å bo med foreldrene dine. Men har du tenkt på hva - De - egentlig ønsker seg for deg selv og deg? Hva er best for dem, tenker du? Jeg har et alkohol problem og drakk nesten hver dag i 6 måneder nylig. For tre måneder siden hadde jeg 4 i promille etter en kveld ute på byen, det skremte meg og jeg har ikke drukket siden den kvelden De er redd for at jeg kan drikke meg ihjel hvis jeg bor alene. Anonymkode: ed9ab...518 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #63 Del Skrevet 19. august 2023 Hvordan går skuespillerkarrieren? Hvis det er det du vil? Kanskje her det haster mest? Men det kommer jo an på hvordan du ligger an. Anonymkode: dfc85...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #64 Del Skrevet 19. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan går skuespillerkarrieren? Hvis det er det du vil? Kanskje her det haster mest? Men det kommer jo an på hvordan du ligger an. Anonymkode: dfc85...382 Den har vært på vent i tre år mens jeg har spart opp penger. Har noen hundre tusener på sparekonto nå og tenker å dra til New York for å prøve lykken der. Har vært i New York og London et par ganger og jobbet med skuespill der tidligere. Jeg kom også nesten inn på teaterhøyskolen i Oslo Anonymkode: ed9ab...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #65 Del Skrevet 19. august 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Det er da mange på din alder som aldri har hatt dame, du er langt fra alene Anonymkode: b3490...84d Stemmer det? Anonymkode: ed9ab...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 20. august 2023 #66 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ønsker å bli skuespiller Ligger bra an økonomisk, har ingen venner, er etnisk Norsk og har slitt psykisk Nei jeg er ikke der jeg ønsker å være i livet Det som stopper meg er meg selv og mine negative holdninger. Setter pris på spørsmålene. Regner med flere hånende kommentarer fra andre nå. Jeg trenger å bryte fri ifra bitterheten og misantropien, men det er ikke lett Anonymkode: ed9ab...518 Med kulturelt mente jeg om du er interessert i ting som litteratur film, musikk osv tenkte ikke på kulturen en kommer fra. Mulig du trenger litt hjelp med å komme over det som stopper deg, kanskje en psykolog kan hjelpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #67 Del Skrevet 20. august 2023 4 hours ago, Flintis said: Med kulturelt mente jeg om du er interessert i ting som litteratur film, musikk osv tenkte ikke på kulturen en kommer fra. Mulig du trenger litt hjelp med å komme over det som stopper deg, kanskje en psykolog kan hjelpe? Ja en form for terapi trengs. Anonymkode: ed9ab...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #68 Del Skrevet 21. august 2023 On 8/19/2023 at 4:09 PM, AnonymBruker said: Og du er bombesikker på at de stortrives med å fø på et middelaldrende barn og aldri få tomt rede? Eller er ikke det så farlig? Anonymkode: 27c25...928 For det første er ikke 36 år middelaldrende, for det andre fordeler vi husleie likt, hvis jeg hadde flyttet måtte de også ha flyttet, så jeg "før" ikke av dem. Vi står faktisk ikke så høyt på den økonomiske rangstigen, mine foreldre har vært uføre trygdet men sammen går det bra økonomisk. At det forutinntatte og frekke innlegget ditt får MER tommler opp enn de kommentarene som forsøker å bygge meg opp I stedet for å bryte meg ned og gjøre vondt værre sier VELDIG MYE om folkene som henger her inne. Skam dere. Anonymkode: ed9ab...518 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #69 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For det første er ikke 36 år middelaldrende, for det andre fordeler vi husleie likt, hvis jeg hadde flyttet måtte de også ha flyttet, så jeg "før" ikke av dem. Vi står faktisk ikke så høyt på den økonomiske rangstigen, mine foreldre har vært uføre trygdet men sammen går det bra økonomisk. At det forutinntatte og frekke innlegget ditt får MER tommler opp enn de kommentarene som forsøker å bygge meg opp I stedet for å bryte meg ned og gjøre vondt værre sier VELDIG MYE om folkene som henger her inne. Skam dere. Anonymkode: ed9ab...518 Hadde ikke du hundretusener spart opp? 😅 Anonymkode: a374f...d86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #70 Del Skrevet 21. august 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde ikke du hundretusener spart opp? 😅 Anonymkode: a374f...d86 Okei.. de har ikke så mye men jeg har. Så en snylter er jeg iallefall ikke. Anonymkode: ed9ab...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #71 Del Skrevet 21. august 2023 Hvem er de 40 åringene du henviser til i overskriften da, om ikke 36 år er "snart førti"? 36 er nærmere 40 enn 30. Anonymkode: 18f0a...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #72 Del Skrevet 21. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: 36 er nærmere 40 enn 30. Anonymkode: 18f0a...49e For en tåpelig logikk. 36 er nærmere 50 enn 20, så da er jeg vel så godt som 50. 36 er nærmere 37 enn 40, teller ikke det? Nei du er besatt av runde tall av en eller annen barnslig grunn. Jeg har ikke noe hastverk med å bli gammel, jeg vil leve i nuet. Anonymkode: ed9ab...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #73 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): For en tåpelig logikk. 36 er nærmere 50 enn 20, så da er jeg vel så godt som 50. 36 er nærmere 37 enn 40, teller ikke det? Nei du er besatt av runde tall av en eller annen barnslig grunn. Jeg har ikke noe hastverk med å bli gammel, jeg vil leve i nuet. Anonymkode: ed9ab...518 har du tidlig 40-årskrise? 🤣 Anonymkode: a374f...d86 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #74 Del Skrevet 21. august 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skrevet at 36 er 40, mener jeg så klart. Anonymkode: a374f...d86 ? Anonymkode: ed9ab...518 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 21. august 2023 #75 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 15.50): Mye billigere og jeg trives der. Det bare frustrerer meg at andre er så annerledes, at de er på et helt annet stadie livet. Det får meg til å føle at noe er galt med meg, at jeg gjør noe feil. Anonymkode: ed9ab...518 Vis du velger å leve annerledes så kan du vel ikke akkurat klage på at folk på KG «glemmer» å inkludere deg i en tråd om 40 åringers generelle livskvalitet? Det er vel en smule mye og forvente? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #76 Del Skrevet 21. august 2023 1 minutt siden, BobbySocks said: Vis du velger å leve annerledes så kan du vel ikke akkurat klage på at folk på KG «glemmer» å inkludere deg i en tråd om 40 åringers generelle livskvalitet? Det er vel en smule mye og forvente? Å anta at alle 40 åringer har voksne barn klar til å flytte ut og god økonomi er latterlig. Barn ja, men voksne? Herregud Anonymkode: ed9ab...518 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 21. august 2023 #77 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 15.16): du er jo ikke 40 enda. Kan rekke å få barn innen det hvis du vil. Ikke at det hadde vært noen lur idé, men. . Anonymkode: ac209...0ea Hvorfor hadde det ikke vært en lur ide? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #78 Del Skrevet 21. august 2023 BobbySocks skrev (5 minutter siden): Vis du velger å leve annerledes så kan du vel ikke akkurat klage på at folk på KG «glemmer» å inkludere deg i en tråd om 40 åringers generelle livskvalitet? Det er vel en smule mye og forvente? Dessuten er han ikke 40 han er 36 må vite. Og alkoholiker i kjelleren til sine foreldre med hundretusener på konto og bare venter på å bli skuespiller 😅 Anonymkode: a374f...d86 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #79 Del Skrevet 21. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Dessuten er han ikke 40 han er 36 må vite. Og alkoholiker i kjelleren til sine foreldre med hundretusener på konto og bare venter på å bli skuespiller 😅 Anonymkode: a374f...d86 Huff den DER var fæl. Jeg har ikke drukket på tre måneder og jeg bor ikke i kjelleren, vi bor i en leilighet. Anonymkode: ed9ab...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #80 Del Skrevet 21. august 2023 Thyra skrev (5 minutter siden): Hvorfor hadde det ikke vært en lur ide? En alkoholiker i kjelleren til sine foreldre som mener han skal bli skuespiller har litt å ordne opp i først. Anonymkode: a374f...d86 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå