flusa Skrevet 20. august 2023 #21 Del Skrevet 20. august 2023 Har sett frustrerte fruer noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 20. august 2023 #22 Del Skrevet 20. august 2023 Djækklåsst skrev (5 timer siden): Sopranos gir vel størst gjensynsglede av de to. Men ingen serier overgår The Wire i så måte. Så den flere ganger, oppdaget noe nytt hver gang. Tidenes beste serie. Enig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 24. august 2023 #23 Del Skrevet 24. august 2023 Har sett Braking Bad to ganger, husker ikke hvor mange år det var mellom. Syntes serien var like bra hver gang. Har sett The Americans også to ganger, superbra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 24. august 2023 #24 Del Skrevet 24. august 2023 10 år er perfekt. Breaking Bad var bedre andre gangen. Samme med Lost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #25 Del Skrevet 24. august 2023 Ser Hotel Cæsar for 2.gang nå. Sist jeg så det var da det gikk på tv. Begynte å se i 2018, altså 20 år etter det begynte på tv. Er på 2009 nå, så 14 år siden. Er ikke alt jeg har sett da, gikk glipp av mange episoder og også noen hele sesonger da det gikk på tv, men fra rundt 2007 har jeg sett det aller meste. Gøy å se igjen og det er mye humor i den serien. Anonymkode: 97525...c6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 24. august 2023 #26 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 23.05): The Office! 🤩 2 ganger, men 6 års mellomrom Anonymkode: ea003...1c7 Jeg har også sett The Office flere ganger. Men det er den amerikanske versjonen, da. Et par andre serier jeg har sett flere ganger fra start til slutt: How I Met Your Mother, Freaks & Geeks, Seinfeld, Brødrene Dal og professor Drøvels hemmelighet, Brødrene Dal og spektralsteinene, Brødrene Dal og legenden om Atlant-is, Twin Peaks (for å nevne noen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #27 Del Skrevet 24. august 2023 Er på andre runde med Narcos nå Anonymkode: 419ce...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 26. august 2023 #28 Del Skrevet 26. august 2023 Djækklåsst skrev (På 20.8.2023 den 7.17): Sopranos gir vel størst gjensynsglede av de to. Men ingen serier overgår The Wire i så måte. Så den flere ganger, oppdaget noe nytt hver gang. Tidenes beste serie. Enig! 🙏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 4. september 2023 #29 Del Skrevet 4. september 2023 Lois & Clark har jeg sett mange ganger, senest i sommer, Smallville har jeg sett mange ganger, senest i fjor, Superman & Lois har jeg sett mange ganger (selv om serien fortsatt går). Når det kommer en ny episode av Superman & Lois, så ser jeg episoden 3-4 ganger. Favoritt-serier kan man gjerne se flere ganger. Det er alltid små detaljer man ikke legger merke til første gangen, som gjør at jeg setter enda mer pris på serien. Nylig så jeg Futurama igjen før jeg begynte på de nye episodene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 4. september 2023 #30 Del Skrevet 4. september 2023 Twin Peaks (ikke sesong 3), Lost, Sons Of Anarchy og Friends har jeg sett flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #31 Del Skrevet 4. september 2023 Siste var Ally McBeal, faktisk. Da var det vel ca 20 år siden sist, så det da det gikk på tv og så igjen nå. Ellers har jeg prøvd meg på Akutten og Dawson's Creek, men de første sesongene ble så treige. Breaking Bad er noen år siden nå, så kanskje jeg skal prøve den igjen! Anonymkode: 4691e...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #32 Del Skrevet 4. september 2023 Det trenger ikke gå lang tid i det hele tatt! For noen serier har det bare tatt et par måneder. Men da ser jeg ikke nødvendigvis hele serien, men de sesongene eller episodene jeg likte best. For eksempel The Good Wife, der ser jeg sesong 1-5, men dropper sesong 6-7. Anonymkode: c8a03...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #33 Del Skrevet 4. september 2023 Popc0rn skrev (11 timer siden): Lois & Clark har jeg sett mange ganger, senest i sommer, Smallville har jeg sett mange ganger, senest i fjor, Superman & Lois har jeg sett mange ganger (selv om serien fortsatt går). Når det kommer en ny episode av Superman & Lois, så ser jeg episoden 3-4 ganger. Favoritt-serier kan man gjerne se flere ganger. Det er alltid små detaljer man ikke legger merke til første gangen, som gjør at jeg setter enda mer pris på serien. Nylig så jeg Futurama igjen før jeg begynte på de nye episodene. Hvor ser du Lois & Clark? Anonymkode: c8a03...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #34 Del Skrevet 4. september 2023 To ganger? Det er jo ingenting. Har en liste med håndfull serier jeg ser om å om igjen på rundgang. Jeg så Pretty Little Liars i Mars og i Juli. Criminal Minds og House så jeg to ganger på under et år i fjor. Har sett begge to alt for mange ganger før det. Her går det på hva jeg har lyst på å se som bakgrunnsstøy imellom nye serier, ikke når jeg så det sist. Tenker ikke over hvor lang tid det går i mellom. Jeg bare vet de tre over fordi jeg sjekket loggen. Det kan gå 1 år, 3 år eller 3 måneder. Anonymkode: 56e82...2de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 4. september 2023 #35 Del Skrevet 4. september 2023 Friends, SATC og MASH kan jeg se vilkårlige episoder av når som helst. Newsroom ser jeg om jeg ikke finner noe annet, elsker den serien. West Wing har jeg sett to ganger. Så s 1-5 opp igjen før jeg så s 6 av Peaky Blinders. Kommer garantert til å se hele serien flere ganger. Buffy har jeg hatt 3-4 runder på, Firefly, The Rookie (ser med yngste datteren min denne gangen). Så hele Gray's Anatomi på nytt etter 15 sesonger. Spiller ingen rolle hvor lenge det har gått om det ikke er en who dunnit (Poirot kan jeg se opp igjen nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #36 Del Skrevet 4. september 2023 Veldig få serier jeg har gjort det med, skal mye til for at jeg får noe ut av det andre gangen. Braking bad har jeg sett 3 ganger, Dag 4 ganger, og Sopranos og Weeds 2 ganger, de jeg kommer på i farten. Er vel vært ca et par år mellomrom Anonymkode: 6c1a8...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #37 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.8.2023 den 11.39): I stedet for å fortsette å lete og bli skuffet over nye TV-serier vurderer jeg nå å se Sopranos eller Breaking Bad på nytt. Har fem ukers ferie snart og skal bare stelle hjemme. Så de begge rundt 2013. Hvor lang tid bør det gå? Hvor lenge husker man for mye til at det er noen vits? Ti år? Femte? Tredve? Vente til jeg blir halvsenil? Anonymkode: 26ad3...176 Varg Veum veldig bra Anonymkode: 4f10b...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. september 2023 #38 Del Skrevet 4. september 2023 Hvis det er en serie jeg er veldig glad i, så kan jeg godt se den flere ganger. Med et par måneder mellomrom 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #39 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Veldig få serier jeg har gjort det med, skal mye til for at jeg får noe ut av det andre gangen. Braking bad har jeg sett 3 ganger, Dag 4 ganger, og Sopranos og Weeds 2 ganger, de jeg kommer på i farten. Er vel vært ca et par år mellomrom Anonymkode: 6c1a8...b9a syns ikke du Breaking bad ble dårlig langt uti? Sluttet å se den jeg....skjedde så lite liksom Anonymkode: 4f10b...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 5. september 2023 #40 Del Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor ser du Lois & Clark? Anonymkode: c8a03...df6 HBO Max med VPN satt til Costa Rica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå