VibeckeST Skrevet 27. juni 2024 #41 Del Skrevet 27. juni 2024 2 hours ago, Engel said: Menn som er ute etter sex/kortvarig bryr seg ikke om dama har skrevet at hun er ute etter forhold. De sveiper til høyre på alle som de mulig kan tenke seg å være villig til å ha sex med, dvs de aller fleste kvinner. Det er du selv som må passe på at dere er ute etter det samme. Hmm, irriterende 😆 Altså eg kan passe på at vi er ute etter det samme og men er bare frustrerende å ha over 200 like som du kan se pga betalingsfunksjon og så er 50% fra andre byer i Norge, enda verre på andre siden av jordkloden 😅 Og de andre 40% er Casual, kortvarig, prøver å finne ut av det eller vil ikke ha barn, etc 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #42 Del Skrevet 27. juni 2024 VibeckeST skrev (7 minutter siden): Men i ditt tilfelle ville du vært åpen for langvarig og stifte familie hvis magien skjedde? Og hvis eg pga da utelukket deg pga "prøver å finne ut av det" sitatet hadde eg gått glipp av at det potensielt fortsatt kunne skjedd fordi eg tolker sitatet som at vi ikke vil det samme? Ja, jeg er åpen for et langvarig forhold, kanskje også samboer. Men jeg skal ikke ha flere barn. Ja, du har jo en oppfatning om "prøver å finne ut av det" som ikke gjelder alle. Jeg er faktisk mest ute etter noe langvarig, men det er bevisst valg å ikke være konkret på det fordi jeg vil det skal være naturlig og noe som utvikler seg organisk, i stedet for å gå i fella hvor en eller begge holder fast i noe fordi begge ser etter det samme. Anonymkode: 5e9de...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. juni 2024 #43 Del Skrevet 27. juni 2024 VibeckeST skrev (44 minutter siden): Hmm, irriterende 😆 Altså eg kan passe på at vi er ute etter det samme og men er bare frustrerende å ha over 200 like som du kan se pga betalingsfunksjon og så er 50% fra andre byer i Norge, enda verre på andre siden av jordkloden 😅 Og de andre 40% er Casual, kortvarig, prøver å finne ut av det eller vil ikke ha barn, etc 🙄 Jepp, sånn er datinglivet i dag. Ingen vits å betale for å se hvem som har likt deg, de kommer uansett opp i kortstokken din, og som du har oppdaget, de er ikke aktuelle. Hadde de vært aktuelle så hadde du allerede sveipet de til høyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #44 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 14.51): Det betyr at de vil ligge rundt, og «prøve» mange ulike kvinner, uten planer om noe fast forhold. Hvis de skriver det litt sånn vagt, så klarer de å lure noen kvinner til å tro at det er nettopp DEG han venter på. Nå er du advart. Menn som er seriøse og vil ha fast forhold har det skrevet i profilen. Anonymkode: ffc1b...655 Helt korrekt! Jeg sveiper kun på damer som skriver at de søker et seriøst forhold da det er hva jeg søker selv. Anonymkode: 44c4f...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #45 Del Skrevet 2. juli 2024 Dette er menn med commitment issues eller sliter med å se seg i forhold, men som er åpen for at den "ene rette jenta" skal endre det for han. Ellers i mellomtiden bruker han matcher til å ligge rundt Erfaringsmessig, de mennene som skriver dette i status på Tinder, er menn jeg aldri har hatt god erfaring med, og som alltid har en unnskyldning når de oppdager hvor bra vi har det sammen. Anonymkode: b19b1...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #46 Del Skrevet 2. juli 2024 Synes faktisk det er mer avtennende med menn som har "prøver å finne ut av det" fremfor "casual" eller "kortvarig morro". Anonymkode: 4909f...216 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå