AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #21 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva menes med det? Føler det er åpent for Vishy vashy oppførsel Anonymkode: 2e67b...4eb Menes som at en finner ut av det.. Akkurat som kvinner som skriver det samme. Anonymkode: c4517...beb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 18. august 2023 #22 Del Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en mann. Født mann eller gått gjennom hormonbehandling og opprasjon til å bli en Anonymkode: 49958...ff0 You may proceed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #23 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Menes som at en finner ut av det.. Akkurat som kvinner som skriver det samme. Anonymkode: c4517...beb Ja jeg ser bare menn men hadde jeg skrevet det hadde jeg ment at jeg er åpen for å møte nye folk. Bruke litt tid på å finne ut om de er noen jeg kunne likt å ha i livet mitt. Sex på første treff og andre og tredje hadde vært uaktuelt med mindre en ikke faller pladask på første treff. Men det er like stor sjans som å vinne i euro jackpot ts Anonymkode: 2e67b...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #24 Del Skrevet 19. august 2023 «Vi må ligge sammen en del først». Anonymkode: 66c77...eab 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #25 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): «Vi må ligge sammen en del først». Anonymkode: 66c77...eab Jepp og så poff er de borte😂loosers Anonymkode: 2e67b...4eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 19. august 2023 #26 Del Skrevet 19. august 2023 De er gjerne villige til å gi deg sjansen til å vise deg som den rette. Så får det være opp til deg å levere eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #27 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg som kvinne skriver det, fordi jeg ikke vet om jeg egentlig vil ha noe forhold nå... Jeg er ikke bare ute etter noe kortsiktig, jeg er ikke bare ute etter noe langsiktig, jeg er ikke bare ute etter venner... Jeg er i grunn åpen for det meste, etter hvem jeg møter. Jeg prøver finne ut av det. Anonymkode: 3b915...d05 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 19. august 2023 #28 Del Skrevet 19. august 2023 Jeg er kvinne og skrev det når jeg ikke var ute etter kjæreste, men kun venn med fordeler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #29 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er i grunn åpen for det meste, etter hvem jeg møter. Jeg prøver finne ut av det. Samme her. Jeg har nå endret til at jeg ser etter langvarig, men åpen for kort. Samtidig lurer jeg på å endre tilbake fordi jeg ikke er sikker på om hverdagen i nærmeste fremtid er kompatibel med et varig forhold, og jeg vil ikke starte noe potensielt bra med å forlede andre. Men det kommer helt an på hun jeg eventuelt begynner å date og hvilke perspektiv og tanker hun har, så derfor prøver jeg å finne det ut. Anonymkode: 5e9de...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymkvinneViken Skrevet 19. august 2023 #30 Del Skrevet 19. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Høy lønn, fin bil, flott eget hus, toppturer 3 ganger om dagen, skog og mark ørten ganger i uka, gjerne store muskler, barnekjær, alfahann og obligatorisk drittsekk etter at dama har vent seg til pengestrømmen. Anonymkode: d657f...16d Hæ? For noe tull. Selv har jeg aldri vært på en topptur i hele mitt liv 🙈 En ordentlig mann for meg: Han har empati og har kontakt med følelsene sine, evnen til å ha dype samtaler av og til, tar godt vare på familien og folk rundt seg, lidenskapelig og glad i kroppskontakt, trofast i et forhold. Det er helt uinteressant for meg hva han tjener, om han trener og hva han eier, virkelig! Kjemi og personlighet kommer laangt foran utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #31 Del Skrevet 19. august 2023 Så bra for deg. Anonymkode: 66c77...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VibeckeST Skrevet 26. juni 2024 #32 Del Skrevet 26. juni 2024 On 8/19/2023 at 12:49 PM, AnonymBruker said: Jeg som kvinne skriver det, fordi jeg ikke vet om jeg egentlig vil ha noe forhold nå... Jeg er ikke bare ute etter noe kortsiktig, jeg er ikke bare ute etter noe langsiktig, jeg er ikke bare ute etter venner... Jeg er i grunn åpen for det meste, etter hvem jeg møter. Jeg prøver finne ut av det. Anonymkode: 3b915...d05 Pr nå har eg venstre sweipet de "som prøver å finne ut av det " fordi eg er på utskikk etter noe langvarig, noen som ønsker å stifte familie hvis det blir klaff. Eg føler at de ikke vil det samme som meg ved "å prøve å finne ut av det" men ved å venstre sweipe på de, utelukker eg da egentlig noen som som kunne ha villet det samme som meg? Hvis de mener som deg med åpen for det meste? For eg ser nemmelig mange av de "som prøver å finne ut av det" har likt meg selv om eg har langvarig forhold I min tekst og det er jo rart om de ikke vil det samme! 🤷♀️🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #33 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 13.44): Hva menes med det? Føler det er åpent for Vishy vashy oppførsel Anonymkode: 2e67b...4eb Bla bla bla, betyr det. Da må du spørre deg selv, vil jeg ha bla bla bla? Anonymkode: 6759f...e34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #34 Del Skrevet 27. juni 2024 VibeckeST skrev (1 time siden): Pr nå har eg venstre sweipet de "som prøver å finne ut av det " fordi eg er på utskikk etter noe langvarig, noen som ønsker å stifte familie hvis det blir klaff. Eg føler at de ikke vil det samme som meg ved "å prøve å finne ut av det" men ved å venstre sweipe på de, utelukker eg da egentlig noen som som kunne ha villet det samme som meg? Hvis de mener som deg med åpen for det meste? For eg ser nemmelig mange av de "som prøver å finne ut av det" har likt meg selv om eg har langvarig forhold I min tekst og det er jo rart om de ikke vil det samme! 🤷♀️🤷♀️ Jeg har samme innstilling som AB du siterte, hvilken type relasjon kommer an på matchen og hvordan vi passer sammen. Noen er det hyggelig å beholde kontakten med som venner, noen har er det tiltrekning til uten å utvikle følelser. Men viktigst av alt er at jeg liker å bli kjent med folk uten å være låst til et bestemt søk/mål, av erfaring skjer magien ofte der man minst venter det. Anonymkode: 5e9de...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #35 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg tenker at de som skriver det ikke er innstilt på å finne noe varig i alle fall. De er åpne for alt mulig. Men om "lynet skulle slå ned" så kan det jo hende at de vil ønske noe mer også. Jeg sveiper bort alle som skriver det. Gidder ikke kaste bort tid på menn som ikke er innstilt på å finne noe varig. Da er de kun styrt av utseendet på dama. Anonymkode: e1f97...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #36 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gidder ikke kaste bort tid på menn som ikke er innstilt på å finne noe varig. Da er de kun styrt av utseendet på dama. Du vet jo veldig lite om hva andre er innstilt på når du velger å ikke stifte bekjentskap, men med slike forutinntatte holdninger har vi nok lite til felles så det er helt greit at du sveiper vekk slike som meg 😄 Du motbeviser jo òg egen påstand siden det ikke finnes noe utseende som hadde veid opp for slik innstilling og holdning 😅 Anonymkode: 5e9de...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #37 Del Skrevet 27. juni 2024 Gjelder dette alle damene som også «prøver å finne ut av det»? Jeg har lurt på det samme selv Anonymkode: ac678...5e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #38 Del Skrevet 27. juni 2024 On 8/18/2023 at 1:44 PM, AnonymBruker said: Hva menes med det? Føler det er åpent for Vishy vashy oppførsel Anonymkode: 2e67b...4eb Min erfaring med det at det spiller veldig liten rolle hva de skriver på profilen sin når det kommer til akkurat det der, og du er nesten nødt til å snakke med dem for å se hvordan de er. De som prøver å finne ut av det kan ha litt sånn at de venter på den rette, men har ikke funnet den rette ennå og er ikke villig til å gå inn i forhold med hva som helst. De som skriver at de er ute etter et forhold, kan skrive det fordi at de ønsker å ligge rundt og samler opp damer på Snapchat som de kjører på rundgang med "jeg er ute etter et forhold". Anonymkode: ec5c4...d2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 27. juni 2024 #39 Del Skrevet 27. juni 2024 VibeckeST skrev (10 timer siden): Pr nå har eg venstre sweipet de "som prøver å finne ut av det " fordi eg er på utskikk etter noe langvarig, noen som ønsker å stifte familie hvis det blir klaff. Eg føler at de ikke vil det samme som meg ved "å prøve å finne ut av det" men ved å venstre sweipe på de, utelukker eg da egentlig noen som som kunne ha villet det samme som meg? Hvis de mener som deg med åpen for det meste? For eg ser nemmelig mange av de "som prøver å finne ut av det" har likt meg selv om eg har langvarig forhold I min tekst og det er jo rart om de ikke vil det samme! 🤷♀️🤷♀️ Menn som er ute etter sex/kortvarig bryr seg ikke om dama har skrevet at hun er ute etter forhold. De sveiper til høyre på alle som de mulig kan tenke seg å være villig til å ha sex med, dvs de aller fleste kvinner. Det er du selv som må passe på at dere er ute etter det samme. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VibeckeST Skrevet 27. juni 2024 #40 Del Skrevet 27. juni 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har samme innstilling som AB du siterte, hvilken type relasjon kommer an på matchen og hvordan vi passer sammen. Noen er det hyggelig å beholde kontakten med som venner, noen har er det tiltrekning til uten å utvikle følelser. Men viktigst av alt er at jeg liker å bli kjent med folk uten å være låst til et bestemt søk/mål, av erfaring skjer magien ofte der man minst venter det. Anonymkode: 5e9de...d7b Men i ditt tilfelle ville du vært åpen for langvarig og stifte familie hvis magien skjedde? Og hvis eg pga da utelukket deg pga "prøver å finne ut av det" sitatet hadde eg gått glipp av at det potensielt fortsatt kunne skjedd fordi eg tolker sitatet som at vi ikke vil det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå