AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #21 Del Skrevet 26. august 2023 Vingeling skrev (På 19.8.2023 den 23.42): Jeg er klar over det, og det er derfor jeg postet det nettopp her. Jeg sørger. Og har sørget veldig dypt og lenge, over barna mine som aldri ble til. Og sannsynligvis ikke kommer til å bli det heller. Det er en spesielt smertefull sorg svaret jeg fikk lenger opp var veldig trøstende. Ikke kjøp nedfryst sperm, blir ikke bestandig så bra resultater. Håper du finner deg mann, mens du kan. Mange eldre her som får barn ser jeg, vet om ei på 45 som fikk sin førte da. Men dette må du sjekke ut. Anonymkode: 51c42...128 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #22 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 12.09): Øøh, nei? Fra beskrivelsen: For deg som prøver å få barn, har prøvd lenge eller planlegger å begynne prøvingen. Anonymkode: b911e...282 Sikkert vondt for deg å forstå, men tråden er altså blitt flyttet etter at den ble opprettet. AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 9.47): Det er trist at vi blir oppfordret til å vente med å få barn til vi er 40.... Anonymkode: a9a27...6e0 Hvem er det som kommer med disse oppfordringene? Det er i alle fall ikke det jeg har hørt. Anonymkode: 3d66d...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingeling Skrevet 26. august 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke kjøp nedfryst sperm, blir ikke bestandig så bra resultater. Håper du finner deg mann, mens du kan. Mange eldre her som får barn ser jeg, vet om ei på 45 som fikk sin førte da. Men dette må du sjekke ut. Anonymkode: 51c42...128 Takk for det! Foretrekker så klart naturmetoden. Alt annet trixing og mixing er jeg veldig skeptisk til, for å si det mildt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingeling Skrevet 26. august 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 1.37): Aldri hørt at ønsket om å få barn forsvinner ved bruk av prevensjon.. når jeg gikk på prevensjon var barneønsket veldig stort! Nå går jeg ikke på prevensjon og ønsker ikke å bli gravid. Anonymkode: eaed6...55b AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kilde? Anonymkode: d41fb...46b Kilde: meg selv… Jeg er ganske overbevist om at det var spiralen som var grunn til at jeg ikke følte for å få noen barn. Den gav en følelse av å være u-komfortabel i min egen kropp. Og derfor ønsket jeg ikke å få barn!!! Men jeg ble ikke bevisst på hvilken (vag) smerte jeg hadde gått rundt i kroppen (i så mange år), før den smerten i livet endelig forsvant! – idet jeg fikk ut spiralen for godt (uten å sette inn ny.) –Da endelig følte jeg meg i bedre form. Jeg følte meg plutselig mer menneskelig og kvinnelig, og ønsket endelig alle de normale og naturlige tingene, som jeg fornekta og undergravd viktigheten av , så sørgelig lenge! inkludert å bli mamma og være mor; «føre genene mine videre til kommende slekter», osv. Endret 26. august 2023 av Vingeling Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingeling Skrevet 26. august 2023 Forfatter #25 Del Skrevet 26. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 18.13): Dette er et forum for de sørgende. Flytt innlegget ditt til "Kropp og Helse" Anonymkode: 3adb7...e7c …Innlegget ble flyttet. Og kan delvis forstå det. Det som står aller mest i veien for at jeg kan rekke å bli mamma, er (det høres nok merkelig ut kanskje, men) , at jeg sitter fast i en døgnbemannet boligsituasjon! Plutselig. Og de ansatte her, personalet, –de splitter og piner kjærester! –jeg tuller ikke!!! (!) (uhjemlet bruk av tvang. Ulovlig myndighetsutøvelse!) jeg tror faktisk mine nærmeste pårørende, og pårørende av andre beboere, må ha blitt HJERNEVASKET (!) , for det virker ikke som om de tror skikkelig på at det er noe alvorlig, som om situasjonen jeg sitter fast i var frivillig. (–hvem ville vel trodd på noe sånt? –sånt finnes jo angivelig ikke i våre dager, ingen tror på det. –Men jo det gjør det! «DEN GANG DA, SÅ SOM NÅ-!» de tror mer på det de ansatte forteller dem; at det hele er frivillig! frivillig?—Det er det ikke! Beboere her er vel utelukkende i fruktbar alder: uten diagnoser og uten vedtak, og har bare blitt malplassert og blitt underkuet, bokstavelig talt, av personalet. Ved hjelp av å påføre beboere traumatisk ytre stress (=tortur), og følelsesmessige krenkelser, hersketeknikker, og annet! Beboere får ikke kontakt med nødnettet engang, nødnummerne omkobles til vakttelefonen til de ansatte på stedet, og det er nettopp de beboere trenger hjelp fra i hovedsak… -hvilken tråd passer dette hjemme i? Endret 27. august 2023 av Vingeling Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #26 Del Skrevet 26. august 2023 Kan bare snakke for meg selv, men jeg har hatt ett like stort ønske om barn på prevensjon som uten.. Ønsket ble ikke større uten prevensjon, ei heller mindre på prevensjon. Min mor kunne fortelle at jeg som 10 åring har sagt jeg ville ha barn. Biologisk eller ikke. Hvis jeg ikke kunne få barn, ville jeg adoptere eller være fosterfamilie. Dette har vedvarte hele mitt liv frem til jeg fikk første barn, og på prevensjon frem til neste barn. Men jeg har derimot hatt venninner som i tidlig alder ( 18-23) sa de aldri ville ha barn. Men alle av dem har i dag barn - årsak = de møtte "den rette" for dem som fikk dem på naturligvis til å ønske barn. Ikke det at de sluttet på prevensjon. Anonymkode: 373e1...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #27 Del Skrevet 26. august 2023 det er en sprøyte som kan utsette overgangsalder men jeg tror den kanskje bare er for kreft pasienter Anonymkode: c24c2...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingeling Skrevet 27. august 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): det er en sprøyte som kan utsette overgangsalder men jeg tror den kanskje bare er for kreft pasienter Anonymkode: c24c2...e04 Å? ! interresant! …hva mer vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #29 Del Skrevet 29. august 2023 Vil du ha barn eller ikke nå i denne alderen? Hvis ja, hva er det som stopper deg? Vet du at du ikke kan få barn nå? Jeg er selv 40 år. Planlegger et barn til om et par år. Ser ikke problemmet. Anonymkode: a5b08...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå