Gå til innhold

Dere som tar botox, vet dere om trening kan påvirke det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har tatt botox jevnlig siden jeg var 21 ca. Er nå 38.  Går ut veldig fort på meg. Varer 1 mnd bare, trener mye, da går det fortere ut ja .  Og alle er forskjellige,  så noen trenger veldig mye for å se forskjell,  og på noen går det rett ut igjen veldig fort.  Dette er gjerne de med høy forbrenning.   Elsker botox, kommer aldri til å slutte med det.  Regner også med at siden jeg begynte så tidlig så har ansikts musklene blitt svekket,og dermed har jeg mindre rynker.  Men jeg har rynker😊  hehe.  Og det må jeg leve med. Vi blir alle eldre.  Man ser at jeg har levd. Botox kan aldri ta bort alle rynkene i et ansikt. Damå man bruke mye filler i tillegg.  Og filler kan fort bli stygt ja.  Bruker det også, men overdriver ikke lenger. Vil ikke se ut som jeg er 20, vil bare være Pen.

Anonymkode: 84e05...f06

Shit! Snart 20 år med botox? 😬

Er ikke det farlig? Eller hvor blir botoxen av når det vandrer videre fra rynkene? Leveren?

Anonymkode: 1f281...e7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig fenomen 🤔

Jeg er 36 og ser ung ut for alderen ingen rynker enda men kommer sikkert snart da. 

Men skal man ikke heller være glad for at man får lov å leve? Mange som ikke får den sjansen. 

Jeg vil heller bli en rynkete koslig bestemor enn å se ut som catface 😳

Anonymkode: 4ebd8...572

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (På 17.8.2023 den 22.22):

Vet bare at man skal søren meg være sikker på at dette er noe man virkelig vil og man må være godt informert om mulige komplikasjoner/bivirkninger. 

https://sykepleien.no/fag/2021/03/fillerbehandling-kan-fore-til-synstap?fbclid=IwAR365JVR4nNTJAmy84oTOtZAfaB3GLZf2YNtFEaNJyg-OFp8CfuJwTmgB_U

Nå er botox og filler to forskjellige ting, men ser poenget. Man bør uansett gå til noen som kan sine saker om man skal svi av tusenlappene sine på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...