Vera Skrevet 17. august 2023 #1 Del Skrevet 17. august 2023 Meg: Først ut er Oppenheimer. Jeg gleder meg som et barn! Sykt spent på hvordan de har fremstilt historien, sykt spent på skuespillerne. Det blir kino date med mannen..kun oss to - og DET gleder jeg meg også til (vi har stort sett en hale av barn som også vil være med på kino). Deretter blir det Killers of the Flower moon. Denne blir jeg rørt av bare jeg ser traileren - så her må man pakke med seg lommetørkler. Spent på regissering, og spent på gjensynet med Di Caprio og De Niro. I mine øyne er dette 2 av de beste skuespillerne vi har. Jeg håper Scorsese yter rettferdighet og ære til Osage urfolket. Hvilke andre filmer bør man glede seg til i kommende fremtid? Kun nye filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 17. august 2023 #2 Del Skrevet 17. august 2023 Gleder meg også til Killers of the Flower moon. Tror kanskje jeg skal få lest boken først. Gleder meg også til å se Asteroid City. Og den nye filmen om Leonard Bernstein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alertmeshe Skrevet 17. august 2023 #3 Del Skrevet 17. august 2023 The nun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melpomene Skrevet 21. august 2023 #4 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har flere jeg gleder meg helt enormt til 😃 Største høydepunktet for meg kommer endelig på kino i UK på fredag: Christian Petzolds nyeste film Roter Himmel / Afire (2023). Er også veldig veldig spent på Kore-edas Monster (2023), men tviler på at den åpner på kino før tidlig neste år. (Fikk riktignok Broker (2022) på strømming i sommer, så jeg skal ikke klage så alt for mye.) Fingernails (2023), film nummer to fra Christos Nikou, er også veldig etterlengtet. Håper den får kinopremiere, og ikke bare går rett til Apple+ etter TiFF. The Zone of Interest (2023) har jeg store forhåpninger for også, håper vi får den tilgjengelig før årsskiftet. Ellers ser jeg frem til Poor Things (2023), Anatomy of a Fall (2023), Evil Does Not Exist (2023), Next Goal Wins (2023), Woman of the Hour (2023), Sleep (2023), Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person (2023), The Killer (2023), Ferrari (2023) og Do Not Expect Too Much from the End of the World (2023). Mye å glede seg til i høst og vinter 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #5 Del Skrevet 21. august 2023 Synes det er veldig skralt med gode kinofilmer på gang nå, den jeg gleder meg absolutt mest til er Skomaker Andersen 😅 Frem til nå i år har jeg egentlig bare gledet meg til to filmer. Oppenheimer, som skuffet meg stort, og Indiana Jones, som innfridde. Jeg var medlem av Kinoklubben, og pleide ikke ha noen problemer med å spare inn igjen medlemsavgiften. Men i år har det virkelig vært magert tilbud der, så nå har jeg sagt den opp. På streaming ser det mer lovende ut. Gleder meg til filmen Maestro, om Leonard Bernstein. Og All the light we cannot see. Begge kommer på Netflix til vinteren. Sjelden sett en vakrere trailer enn denne, den sier så mye uten noen masete stemme som forteller oss hva vi får se. Anonymkode: 9f293...5b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå