Gå til innhold

Er Zuzanne fint?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg liker veldig godt navnet Susanne, men lurer på å gjøre det litt annerledes. Er Zuzanne fint synes dere?

Anonymkode: 7f355...ec0

Overhodet ikke!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zuzzi! Kom her! 

Vet ikke hvorfor jeg begynte å tenke på hund og Gucci.. Men det finnes verre navn.

Anonymkode: 2fd87...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne er pent, med Z blir bare rart. Navnet blir ikke mer spesielt, bare fordi man velger en annen skrivemåte. Det skaper kun problemer for barna og det virker som om foreldrene prøver å være "finere", enn de er, så faller det egentlig bare sammen. 

Anonymkode: e9776...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 19.53):

Jeg heter Susanne og må alltid stave navnet mitt 🤷🏼‍♀️ Folk flest staver det Suzanne, Sussane eller Sussanne. Sunniva og Synnøve er forsåvidt heller ikke så uvanlig at jeg blir kalt. 

Hilsen Susanne med en S og to N'er.

Anonymkode: 3f89e...c54

Jeg heter også Susanne og har nesten aldri opplevd å måtte stave det for noen. Forøvrig liker jeg navnet mitt.

Anonymkode: 9eaea...ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg heter også Susanne og har nesten aldri opplevd å måtte stave det for noen. Forøvrig liker jeg navnet mitt.

Anonymkode: 9eaea...ad0

Susanne her også :) Før måtte jeg ofte stave det, men jeg synes det blir sjeldnere og sjeldnere. Jeg er ganske fornøyd med navnet nå, men da jeg var liten (og veldig sjenert) syntes jeg det var for sært, og ville heller ha C-navn (Camilla, Caroline, Cecilie eller lignende) slik de andre 80-tallsjentene hadde.

Anonymkode: 14c6a...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...