AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #41 Del Skrevet 27. august 2023 For en fryktelig dårlig serie Anonymkode: 9acb3...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #42 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg likte serien og humoren i den. 😁 Anonymkode: e9e96...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #43 Del Skrevet 29. august 2023 Fantastisk! Digget den. Binget med datteren min på 12, og hun elsket den og. 👏 Anonymkode: be968...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 29. august 2023 #44 Del Skrevet 29. august 2023 Det som ødelegger for meg er egentlig at de har personer som skal være "normale" i den. Jeg blir minnet på at det er en serie der karakteren skal være morsomme, når for eks journalistkvinnen reagerer så "normalt" på de rare rundt henne. Hadde vært mye bedre om alle var rare på en eller annen måte. Det var nok derfor jeg likte jul i blodfjell, men klarer ikke like denne serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #45 Del Skrevet 29. august 2023 Refreng skrev (2 minutter siden): Det som ødelegger for meg er egentlig at de har personer som skal være "normale" i den. Jeg blir minnet på at det er en serie der karakteren skal være morsomme, når for eks journalistkvinnen reagerer så "normalt" på de rare rundt henne. Hadde vært mye bedre om alle var rare på en eller annen måte. Det var nok derfor jeg likte jul i blodfjell, men klarer ikke like denne serien Jeg syns det er litt av det morsomme med den. At hun rachel har kommet til et sted med en masse raringer. Blikkene hun gir oss i kamera understreker hvor off de er, og sånt opplever man jo i virkeligheten og. Anonymkode: be968...ea1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #46 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syns det er litt av det morsomme med den. At hun rachel har kommet til et sted med en masse raringer. Blikkene hun gir oss i kamera understreker hvor off de er, og sånt opplever man jo i virkeligheten og. Anonymkode: be968...ea1 Vi skriver navn på folk med stor bokstav-Rachel. Anonymkode: 159b5...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #47 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi skriver navn på folk med stor bokstav-Rachel. Anonymkode: 159b5...c36 Jøss, det var pirkete selv til KG å være. 🙈 Anonymkode: be968...ea1 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. august 2023 Forfatter #48 Del Skrevet 29. august 2023 NordicViking skrev (På 19.8.2023 den 16.36): Har sett de to første episodene, og synes serien er OK. Mange artige karakterer, men ikke alle er like morsomme. Håper det tar seg litt opp i de neste episodene. Fikk endelig sett alle episodene, og jeg synes den tok seg godt opp mot slutten. Håper virkelig vi får se mer av flere av karakterene i andre prosjekter. Ikke alt var like morsomt, men flere av dem fikk virkelig utfolde seg gjennom serien. Lensmannen var i en klasse for seg, og pressekonferansen om Taran Bråten var nesten episk. 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #49 Del Skrevet 31. august 2023 hvor mange episoder skal egentlig lages om dette? det er vel ikke SÅ ufattelig morsomt... Anonymkode: 2b95b...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 31. august 2023 #50 Del Skrevet 31. august 2023 Sjokkerende dårlig. Han er virkelig en one trick pony han Vågenes. Jeg fatter ikke at dette har kunnet passere noen form for kvalitetskontroll eller testpanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #51 Del Skrevet 3. september 2023 Elsket denne serien! Men avslørte morderen allerede første episode da🙈 også tror jeg ikke at jeg noensinne har hatet en karakter mer enn jeg hatet Henrik. Anonymkode: b1b4a...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2023 #52 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg tror han Børre Børresen skal ligne på han betutta fettern til Per Orderud i Orderudgåten, den dokumentaren om drapene på Nrk Anonymkode: 69325...a72 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå