AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #21 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg merker enorm forskjell når jeg føner med rund hårbørste av metall. Kan ikke ta så mye hår i gangen og det tar lang tid, men fungerer. Anonymkode: d12bc...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. august 2023 #22 Del Skrevet 18. august 2023 Svært glatt og flatt her. Har kort bob. Striper pga grå går, og fordi blekingen herper det litt. Blir tørrere og tråere. Ikke sånn snill striping med olaplex. GOD klipp der det klippes inn volum. Litt saltvannsspray når nyvaska. Så kevin murphy hair resort ved røtter. Føn helt mot retningen til håret. Altså fra under og rett opp. Spray over. Holder tre dager. Langt kler jeg ikke.. og så glatt att strikker sklir av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #23 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg bruker hårpudder fra Osis. Pudrer røttene og masserer inn volum med hodet ned. Klapper det sammen i løpet av dagen rusker jeg det opp igjen med hodet opp-ned. Hvis du har prøvd alt antar jeg du har sjekket tørrsjampo med volum? Den fra Batiste gir godt med volum og tekstur, men er veldig parfymert og sterk for hodebunnen. Men det løser problemet med at håret blir fett i alle fall. Ellers må jeg vaske håret ofte og føne det opp-ned for at det ikke skal være padde flatt. Jeg har tykt og tungt hår, så lengden har også mye å si for hvor tungt og flatt det blir. Men det ligger klistret når det er kortere også med mindre det er nyvasket og stylet. Anonymkode: 2d276...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #24 Del Skrevet 18. august 2023 Hårpudder skal i tørt hår forøvrig. Altså etter jeg har fønet det tørt😊 Anonymkode: 2d276...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #25 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 17.8.2023 den 10.45): Jeg tok en 'Korean Root Perm' da jeg reiste i Asia i sommer, og det har vært helt fantastisk på mitt flate, rette hår. Men vet ikke om dette er tilgjengelig i Oslo, men noe å vurdere dersom du reiser en gang. Anonymkode: 9dd94...595 Hvor lenge holder dette? 🙂 Anonymkode: 8d388...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #26 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 11.48): Jeg bruker hårpudder fra Osis. Pudrer røttene og masserer inn volum med hodet ned. Klapper det sammen i løpet av dagen rusker jeg det opp igjen med hodet opp-ned. Hvis du har prøvd alt antar jeg du har sjekket tørrsjampo med volum? Den fra Batiste gir godt med volum og tekstur, men er veldig parfymert og sterk for hodebunnen. Men det løser problemet med at håret blir fett i alle fall. Ellers må jeg vaske håret ofte og føne det opp-ned for at det ikke skal være padde flatt. Jeg har tykt og tungt hår, så lengden har også mye å si for hvor tungt og flatt det blir. Men det ligger klistret når det er kortere også med mindre det er nyvasket og stylet. Anonymkode: 2d276...1a6 Hårpudder er vel det nærmeste jeg har kommet litt volum. Men blir fort fett da 🙈 og klapper sammen etter 5 min 😅 Anonymkode: 8d388...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #27 Del Skrevet 21. august 2023 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 7.52): Det er sant. Vi med krøller og bølger kan ikke gre håret når det er tørt, da ser vi ut som Ronja Røverdatter på en dårlig hårdag. Om det skal gres, så må det gres når det er vått. Anonymkode: 3a8ba...da9 Krøller skal ikke gres i det hele tatt. Verken når det er vått eller tørt. Men det er meg da… Anonymkode: d401b...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 21. august 2023 #28 Del Skrevet 21. august 2023 Kanskje dette hadde vært noe? https://lyko.com/no/cera/volumini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2023 #29 Del Skrevet 21. august 2023 Jeg har gitt opp volumprodukter og tuperer håret nærmest røttene (lett, og grer over etterpå så det ikke blir helt 80talls). Bruker lightweight hårspray. Anonymkode: 2e0f4...149 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #30 Del Skrevet 18. desember 2023 Jeg ønsker å få volum i håret, men samtidig ikke klippe på lengden. Kort hår kler meg ikke. Anonymkode: 8d388...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #31 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg ønsker å få volum i håret, men samtidig ikke klippe på lengden. Kort hår kler meg ikke. Anonymkode: 8d388...5bb Jeg klipper lag, da beholder jeg lengden, men får mye volum og krøller. Håret mitt er for tykt og tungt til at jeg kan ha alt like langt. Anonymkode: da8bb...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #32 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg klipper lag, da beholder jeg lengden, men får mye volum og krøller. Håret mitt er for tykt og tungt til at jeg kan ha alt like langt. Anonymkode: da8bb...28d Mitt problem er at det er veldig tynt, så jeg får aldri volum i det det blir flatt 😅 og det jeg tar oppi sklir ut Anonymkode: 8d388...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #33 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt problem er at det er veldig tynt, så jeg får aldri volum i det det blir flatt 😅 og det jeg tar oppi sklir ut Anonymkode: 8d388...5bb Ikke alle kan få både volum og langt hår. Noen ganger må man innse at hårtypen man har ikke er hårtype man ønsker seg. Anonymkode: da8bb...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #34 Del Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke alle kan få både volum og langt hår. Noen ganger må man innse at hårtypen man har ikke er hårtype man ønsker seg. Anonymkode: da8bb...28d Nei men er jo derfor jeg spør innpå her om råd. Anonymkode: 8d388...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå