Grüner Skrevet 17. januar #41 Del Skrevet 17. januar (endret) Athena Freyja skrev (På 16.8.2023 den 10.19): Navn som , Marie/a, Kristin/a/e, Elisabeth, Kristian, Henrik og Vegard. For real? Det er jo alle navn som er veldig mye brukt! Maria er for øvrig verdens mest brukte jentenavn… Endret 17. januar av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #42 Del Skrevet 18. januar On 8/16/2023 at 6:58 PM, AnonymBruker said: Vet faktisk om to Kåre under 10 år. Utrolig sjarmerende. Anonymkode: cac3f...ce5 Samme her, virker som det er på vei tilbake. Jeg hater navnet men han på fotballaget til sønnen min er en kjempehyggelig gutt. Anonymkode: 8201f...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. januar #43 Del Skrevet 18. januar Gudrun Hjørdis Haldis Borghild Borgny Dagny Petrine Magda Kjell Tormod Thorvald Kåre Sverre Alf Fritz Konrad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #44 Del Skrevet 18. januar Få Adolf vil jeg tro. Ellers er vel de fleste norrøne navn med få unntak som Ask for eksempel ikke super mye brukt opplever jeg i hvert fall her jeg bor Anonymkode: a091f...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #45 Del Skrevet 18. januar Min datter er gravid, og vil kalle barnet Aslaug - det kjenner ikke jeg noen under 70 som heter lenger tror jeg… så de gamle navnene kommer tilbake Anonymkode: 5a295...572 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #46 Del Skrevet 20. januar De styggeste navna er dessverre ofte ledige, hvis du går for Olaug, Peggy, Svanhild, Ursula, Vendy, Unni og lignende er det mye å ta av Anonymkode: eb00c...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå