Gjest GrowUpDamnit Skrevet 18. januar 2006 #1 Del Skrevet 18. januar 2006 Nå sitter jeg her og sløver på jobb og er en tur innom singleforumet- igjen. 30 års dagen er rett rundt hjørnet, og det er ikke sjelden jeg får spm fra venner, family- alle om det ikke er noen muligheter for å treffe søte jenter på jobben. Dette er et skikkelig problem, faktisk så stort at jeg har begynt å kappe de båndene jeg kan kappe. Nå er det en søt dame på jobben som et par kollegaer velmenende synes jeg burde prøve meg på. Ikke noe nytt egentlig- både mora mi og bestemora mi har forsøkt å leke dating agency i flere år. Men nå kommer det faen meg på jobben også, huff. Ikke misforstå meg, denne jenta er søt, fersk i arb.livet, par år yngre, men egentlig i samme situasjon etc. så hvorfor hopper jeg bare ikke rett på henne? Kjør på for faen, du er da mann!! Vel, saken er den at jeg har hatt bare et par ONS med damer og de har ikke vært så 100%, selv om det var OK. Jeg fant ut for et par-tre år siden (ja, seint jeg vet det) at jeg var BAB (bisexual at best). Noe som kanskje ikke burde være så tragisk, men typen som jeg fikk et godt øye til da var sjefen min (før jeg byttet avdeling) og han var vel 25 år eldre ja....hmmm... Vel, spar meg for disgusting kommentarene, for dette blir det ikke noe ut av uansett. Jeg er ikke en sånn drittunge som føler for å skrive vaskeseddel for seksualiteten min i panna med sprittusj, og med et sånt forhold ville jeg gjort enten det, eller sendt signaler om at jeg var "in it 4 da money". Så jeg klamrer meg litt til denne "bi-" greia. Problemet er at selvtilliten er litt på hell, og når jeg først får napp så er det alltid med snille jenter, som jeg får dårlig samvittighet av å prøve meg på for å se om det funker. Er det noen her med noen gode forslag til hvordan jeg som ikke er ung lengre kan gå fram for å treffe yngre damer, selv om jeg ikke er en super-casanova, og uten å gi inntrykk av at jeg skal ha familie med dem? Det er litt teit å fiske på jobben da, synes jeg, for sånt lekker fort ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 18. januar 2006 #2 Del Skrevet 18. januar 2006 Du vil ha kjæreste, ikke ONS, ikke sant? Da er det det du bør gå etter. At du er bi er noe som er lurt å holde kjeft om inntil det begynner å virkelig bli seriøst. Jeg synes denne sida er veldig morsom: http://www.fastseduction.com/ Hvorfor gå etter yngre jenter? Jeg synes kvinner over 30 er utrolig mye mer spennende enn kvinner under 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #3 Del Skrevet 19. januar 2006 Hm... vær ærlig med jenta, da, hvis du finner ei og bare prøver deg fram med henne! Det er ganske kjipt å bli glad i en gutt, investere i en framtig, og så skjønner du at han egentlig synes sitt eget kjønn er (minst) like spennende... (Snakker av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 23. januar 2006 #4 Del Skrevet 23. januar 2006 Ærlighet varer lengst. Ikke fortell at du er bifil på første "date" men gjør det når du føler du begynner å bli godt kjent med jenta og senest når du merker at hun utvikler følelser for deg. Da er også tiden inne for å "hoppe av" dersom du fremdelses er usikker på hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 2. februar 2006 #5 Del Skrevet 2. februar 2006 Jupp helt enig ærlighet varer lengst...sikker på at du ikke vil ha type?hehe neida bare tuller...yngre jenter liker ordenlige gutter så vær ærlig og sjarmerende så kommer du langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå