AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #41 Del Skrevet 20. november 2024 Så nettopp et firma som driver med slikt abonnement. Skjønner ikke at folk vil abonnere på sokker. Det gir mer mening å kjøpe nye sokker når de gamle er slitte enn å få nye sokker ved faste intervaller i løpet av året. Det er ikke tungvint å kjøpe sokker. Grunnen til at det finnes sokke-abonnement er nok fordi bedrifter vet at mange glemmer å avbestille abonnementer. Så for bedrifter er det lukrativt å få deg til å abonnere i stedet for å kun kjøpe det du faktisk vil ha og kjøpe det når du trenger. Anonymkode: 591e5...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #42 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg abonnerte på sokker en gang (Socks for Her). Til slutt hadde jeg så mange sokker at jeg ga bort ca 30 par som ikke var tatt ut av pakken. Dessuten var det sokker med mønster og forskjellige farger, jeg bruker kun svarte, grå og blå. Hater sokker med morsomme figurer o.l. Kjøper heller sokker når jeg trenger det, som regel svarte Pierre Robert-sokker fra matbutikken. Anonymkode: ff4e7...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå