AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #41 Skrevet 18. august 2023 20 hours ago, Flintis said: Jobber du eller er du i utdanning? Nei går vgs om igjen, sliter veldig psykisk så har ikke mulighet til å jobbe atm. Anonymkode: d200c...388
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #42 Skrevet 18. august 2023 Snakka med venninnene mine igjen og da sa de at høyden min er ille og at jeg faktisk hadde hatt sjans på noen om jeg var høyere, så auch. Anonymkode: d200c...388
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #43 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snakka med venninnene mine igjen og da sa de at høyden min er ille og at jeg faktisk hadde hatt sjans på noen om jeg var høyere, så auch. Anonymkode: d200c...388 Ondskapsfullt ikkesant? Anonymkode: aa03f...a9d
Gjest AnonymBurka Skrevet 18. august 2023 #44 Skrevet 18. august 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Ondskapsfullt ikkesant? Anonymkode: aa03f...a9d Damer bryr seg ikke. De kan ikke noe for hva de syns er attraktivt
Flintis Skrevet 18. august 2023 #45 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nei går vgs om igjen, sliter veldig psykisk så har ikke mulighet til å jobbe atm. Anonymkode: d200c...388 Å ja, da var ikke helsen helt på topp, får du hjelp med det psykiske?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #46 Skrevet 18. august 2023 47 minutter siden, Flintis said: Å ja, da var ikke helsen helt på topp, får du hjelp med det psykiske? Ja men det tar enormt lang tid. Og det hjelper ikke at jeg føler at jeg har ingen jeg faktisk kan si alt, er vel det jeg savner mest. Noen jeg kan fortelle alt til uten av å dømmes. Føler ikke jeg kan si alt til psykologen (han er veldig flink), føler ikke jeg kan snakke med familien (dårlig forhold) og vennene mine tror jeg tuller når jeg egentlig forteller de hvordan jeg har det. Føler jeg må gå å holde alt inne, og i min erfaring så funker ikke det noe særlig bra. Anonymkode: d200c...388 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #47 Skrevet 18. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ondskapsfullt ikkesant? Anonymkode: aa03f...a9d Ondskapsfullt nei, de har rett på sin mening. Er bare litt småbiter over at jeg ikke har arva en eneste god egenskap i form av utseendet. Anonymkode: d200c...388
Enmanelskeråhate Skrevet 18. august 2023 #48 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 14.23): Jeg driver med bodybuilding, så har bra kropp. Har bra stil også så det er ikke noe jeg trenger å endre på. Føler jeg har endra på alt som kan endres på uten av at det har gjort noe forskjell.. Anonymkode: d200c...388 Tror ikke bodybuilding er noen supermagnet akkurat men
Flintis Skrevet 18. august 2023 #49 Skrevet 18. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja men det tar enormt lang tid. Og det hjelper ikke at jeg føler at jeg har ingen jeg faktisk kan si alt, er vel det jeg savner mest. Noen jeg kan fortelle alt til uten av å dømmes. Føler ikke jeg kan si alt til psykologen (han er veldig flink), føler ikke jeg kan snakke med familien (dårlig forhold) og vennene mine tror jeg tuller når jeg egentlig forteller de hvordan jeg har det. Føler jeg må gå å holde alt inne, og i min erfaring så funker ikke det noe særlig bra. Anonymkode: d200c...388 Venner er en jo mer eller mindre fortrolig med og disse kan velges. Familie velger en ikke og en må velge hvordan en skal omgås dem. Psykologen har betalt for å høre på deg så han kan du bruke så sant du ikke firteller om lovbrudd du har eller skal begå. Dette kan du høre med psykologen om hvor grensene går. Så kan du jo få han til å utfordre deg litt på det du ikke vil si. Du tar jo fatt i det økonomiske ved å gå på skole og det sosiale ved at du har venner og det helsemessige ved å trene og være til behandling hos psykolog. Da gjenstår det litt på det kulturelle om det er noe der du interesserer deg for. Det tar tid å bygge et menneske. Men så blir det bra også. Driver du å konkurerer i bodybuilding også?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2023 #50 Skrevet 18. august 2023 Når jeg var 24 gav jeg opp dating, fokuserte heller på å bygge meg det livet jeg selv ville levet. 30 merket damene at jeg ikke var desperat (kvinner lukter det milevis unna) når jeg var rundt dem i ulike sammenhenger, og hadde ting på plass. Reiste mye i firmaet og mange begynte å ville bli med til hotellet etter middag eller drinker. Neste 3 årene fikk jeg masse erfaring, så møtte jeg en helt utrolig dame i Frankrike, hun tok meg med hjem, viste seg at vi hadde helt samme smak og hobbyer. Endte opp med å bo hos henne tre uker lenger enn planlagt å være der. Vi ville ikke avslutte, avtalte at hun skulle komme til Norge under sommerferien hennes fra juni til august. Godt mulig vi var gærne men det løste seg. Vi giftet oss i juli og begynte å gå igjenom papirer for at hun skulle kunne flytte. Vært sammen i 8 år nå, Beste du kan gjøre er å bli den du vil være uten at du trenger oppmerksomhet for det. Anonymkode: c4ef2...b9a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2023 #51 Skrevet 19. august 2023 Ts, du må være helt åpen med psykologen. Hva er det du ikke kan si? Er det vanskelig å få ut, så skriv det. Skriv alr ut og gi det til psykilogeb. Det er ikke uvanlig å gjøre det! Og viktig for at du slal få god hjelp. Anonymkode: c40a3...d4d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå