Gå til innhold

For uattraktiv

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, IneT said:

Fokuset er feil, det er problemet. Du må slutte å fokusere på utseendet, bare se på alle kommentarer om utseende, herregud.. sånt fokus får damer til å miste interesse altså.. Finn deg en ny hobby. Der det er mange av begge kjønn, gå inn for å få nye venner, ikke let etter kjæreste så vips så finner du noen, men det skjer mår man minst venter det og ikke leter desperat 😉 var selv singel i 10 år så snakker faktisk av erfaring. 

Har aldri fortalt noen av vennene mine at jeg er insecure på utseendet mitt, og virker heller ikke desp irl. Jeg bruker bare forumet her for å få råd og for å få ut noe inn i helvette til mye frustrasjon. ALDRI i hele mitt liv har noen vært interessert i meg som mer enn en venn. Jeg har faktisk aldri møtt noen på min alder som både er jomfru og som aldri har vært i et forhold før. 

Anonymkode: d200c...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har faktisk aldri møtt noen på min alder som både er jomfru og som aldri har vært i et forhold før. 

Har tippa 40,og dessverre aldri vært i et forhold. Riktignok ikke jomfru, men føler meg ikke høy i hatten.

Anonymkode: ae7a1...b64

Skrevet

Har aldri fortalt noen av vennene mine at jeg er insecure på utseendet mitt, og virker heller ikke desp irl. Jeg bruker bare forumet her for å få råd og for å få ut noe inn i helvette til mye frustrasjon. ALDRI i hele mitt liv har noen vært interessert i meg som mer enn en venn. Jeg har faktisk aldri møtt noen på min alder som både er jomfru og som aldri har vært i et forhold før. 

Har du noen gode jentevenner da? Kan du høre med dem om hva som ikke gjør deg attraktiv? Det kan være ting du ikke engang har tenkt på.

Jeg forstår frustrasjonen. Det er ikke en god følelse å bli bortvalgt eller føle seg lite anerkjent. Men med tiden så går det nok veien, bare pass på å ikke bli bitter på alle kvinner, da blir veien så lang og nærmest umulig. 

Finn arenaer der du kan bli virkelig kjent med jentene og vise fram dine beste sider på den måten. Vær realistisk på hvem du kan "få" (topp 10 prosenten av både kvinner og menn er ganske forbeholdt denne topp 10 prosenten).

Anonymkode: 1bbcc...9fb

• Liker 1
Skrevet

Er dame og kan svare litt på dette. Selv er jeg  middels attraktiv(sier ikke dette for å være ekkel altså, kun en opplysning fir å gi et bilde av hva jeg som ofte har "mange alternativer" opplever som de mest attraktive egenskapene hos en mann) Og det er ikke hvor ansiktspen man er, tvert imot!

Ofte er det faktisk selvtillit og humor som drar meg mot en mann. Ansiktet er det første en ser, ja, men det hjelper ikke en dritt hvis personligheten bak er rævva. Personlig tror jeg ikke det er utseendet ditt som gjør at du ikke har hell i kjærlighetslivet. Har møtt mange gjennomsnittlig utseendet menn som likevel oppleves som damemagneter. Men kanskje har alt uhellet du har hatt på datingmarkedet gjennom livet gjort deg stotrete og usikker på deg selv i møte med kvinner. Og DET kan oppleves uattraktivt. 

Så det store spørsmålet, hvordan gjør man noe med det? Leste et svar lenger opp som gikk ut på " å bli den beste versjonen av deg selv" bla med trening, og akkurat det tror jeg er nøkkelen til mye. Ikke for at du skal lage drømmekroppen for en dame, men fordi en trent kropp vil bygge fysisk selvtillit hos deg selv som attraktiv. Og når DU har selvtillit så vil det synes og gjøre at andre legger merke til deg. Da klarer du sikkert å slappe litt mer av og vise mer personlighet og humor og det er her den virkelige nøkkelen til en kvinnes hjerte ligger(mener jeg, da)😊

Lykke til!

Anonymkode: a7495...408

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du noen gode jentevenner da? Kan du høre med dem om hva som ikke gjør deg attraktiv? Det kan være ting du ikke engang har tenkt på.

Jeg forstår frustrasjonen. Det er ikke en god følelse å bli bortvalgt eller føle seg lite anerkjent. Men med tiden så går det nok veien, bare pass på å ikke bli bitter på alle kvinner, da blir veien så lang og nærmest umulig. 

Finn arenaer der du kan bli virkelig kjent med jentene og vise fram dine beste sider på den måten. Vær realistisk på hvem du kan "få" (topp 10 prosenten av både kvinner og menn er ganske forbeholdt denne topp 10 prosenten).

Har hørt med de, er ganske mange ting som jeg har vært uheldig med utseendemessig. Er under 170 høy, er ginger og har et ekstremt tilfelle av lazy eyes i kombo med svære poser under øynene som er genetisk, så øynene mine vises nesten ikke i det hele tatt. Har svær nese, svær panne og holder på å få tynt hår. Det eneste positive er at jeg har bra kropp, thats it. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg driver med bodybuilding, så har bra kropp. Har bra stil også så det er ikke noe jeg trenger å endre på. Føler jeg har endra på alt som kan endres på uten av at det har gjort noe forskjell..

Dette er for spesielt interesserte. Og de spesielt interesserte er flesteparten menn, da mener jeg både de som liker og tenner på den typen kropp.

Når kvinner sier at de liker veltrente menn, så mener de trente muskler i normale størrelser, ikke den opplåste typen.

Anonymkode: 0b3af...e49

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Har hørt med de, er ganske mange ting som jeg har vært uheldig med utseendemessig. Er under 170 høy, er ginger og har et ekstremt tilfelle av lazy eyes i kombo med svære poser under øynene som er genetisk, så øynene mine vises nesten ikke i det hele tatt. Har svær nese, svær panne og holder på å få tynt hår. Det eneste positive er at jeg har bra kropp, thats it. 

Det er sexy!

Ligner du på Aksel Hennie?

Anonymkode: 0b3af...e49

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke gi opp! Jeg håper du får svar fra menn som har opplevd det samme og som har lyktes likevel. 

Anonymkode: 73a90...e12

Tja, skal ikke påstå at jeg har opplevd akkurat det samme, ts bruker jo litt store og harde ord, men den grunnleggende frustrasjonen mht. manglende dametekke kan man kjenne igjen. Og i hvilken grad jeg har lyktes kan jo diskuteres. Men jeg har jo lyktes i den forstand at jeg nå som godt voksen kan se tilbake på å ha datet/hatt forhold/hatt ons med et tosifret antall kvinner.

Og mine erfaringer med å være i 20-åra skriver seg tilbake til 1990-tallet, så da snakker vi altså ikke om dating-apper, men kun om sjekking på byen og andre irl-situasjoner. 

Uansett: Det jeg ville si og som kanskje kan være til en viss trøst for ts, er at det kan være vanskelig for unge menn i begynnelsen av 20-åra på alle plattformer. Det var det da, og jeg vil tro det er det i dag. Jeg, som var/er helt middels utseendemessig og var litt sjenert som ung, gjorde ingen stor lykke hos damene da jeg var i den alderen. Faktisk så opplevde jeg et lite gjennombrudd i ute på byen sjekkinga som 27-28-åring. Da opplevde jeg faktisk å ha sjans på damer som var litt yngre enn meg (altså at de var i begynnelsen av 20-åra), og det ble både et par kortere forhold og en håndfull ons ut av det. Kanskje fikk jeg høyere selvtillit da jeg ble litt eldre? Og har man først lyktes en gang, er det lettere å lykkes neste gang. Kanskje dater damer i begynnelsen av 20-åra gjerne menn som er litt eldre enn dem selv? 

Så trøsten fra meg får være at det i hvert fall for noen kommer bedre tider på damefronten i slutten av 20-åra enn i begynnelsen.

Anonymkode: 6c711...c7c

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Tja, skal ikke påstå at jeg har opplevd akkurat det samme, ts bruker jo litt store og harde ord, men den grunnleggende frustrasjonen mht. manglende dametekke kan man kjenne igjen. Og i hvilken grad jeg har lyktes kan jo diskuteres. Men jeg har jo lyktes i den forstand at jeg nå som godt voksen kan se tilbake på å ha datet/hatt forhold/hatt ons med et tosifret antall kvinner.

Og mine erfaringer med å være i 20-åra skriver seg tilbake til 1990-tallet, så da snakker vi altså ikke om dating-apper, men kun om sjekking på byen og andre irl-situasjoner. 

Uansett: Det jeg ville si og som kanskje kan være til en viss trøst for ts, er at det kan være vanskelig for unge menn i begynnelsen av 20-åra på alle plattformer. Det var det da, og jeg vil tro det er det i dag. Jeg, som var/er helt middels utseendemessig og var litt sjenert som ung, gjorde ingen stor lykke hos damene da jeg var i den alderen. Faktisk så opplevde jeg et lite gjennombrudd i ute på byen sjekkinga som 27-28-åring. Da opplevde jeg faktisk å ha sjans på damer som var litt yngre enn meg (altså at de var i begynnelsen av 20-åra), og det ble både et par kortere forhold og en håndfull ons ut av det. Kanskje fikk jeg høyere selvtillit da jeg ble litt eldre? Og har man først lyktes en gang, er det lettere å lykkes neste gang. Kanskje dater damer i begynnelsen av 20-åra gjerne menn som er litt eldre enn dem selv? 

Så trøsten fra meg får være at det i hvert fall for noen kommer bedre tider på damefronten i slutten av 20-åra enn i begynnelsen.

Anonymkode: 6c711...c7c

Jeg overdriver ikke og bruker ikke «store ord». I den byen jeg flytta fra for ett pr siden trodde folk at jeg hadde downs syndrom på grunn av utseendet mitt. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg overdriver ikke og bruker ikke «store ord». I den byen jeg flytta fra for ett pr siden trodde folk at jeg hadde downs syndrom på grunn av utseendet mitt. 

Og nå høres jeg veldig sutrete ut, men å si «det blir bedre om noen år» hjelper lite når man ikke vil vente i flere år. Bekjente gjør narr av at jeg er i 20 åra og fortsatt jomfru nå, og vil helst ikke ende opp som 40 year old virgin. 

Skrevet

De kompisene jeg har som sliter på damefronten henger seg veldig opp i kvinners utseende. De skal se sånn og slik ut, og prøver ikke en gang å utforske personlighet hos det motsatte kjønn. De ender opp som usjarmerende, fordi de ikke bruker tid på jenter som ikke passer inn i "malen", men bare speider etter noe mer fysisk attraktivt. Å roe litt ned og bruke tid på å bli kjent med dem rundt seg, være like hyggelig med alle og vise interesse for tykke, tynne, eldre, yngre- kan gi helt andre resultater. De aller fleste av oss er helt gjennomsnittlige utseendemessig, men attraktivitet, trygghet og kjærlighet har lite med utseende å gjøre.

Anonymkode: 61234...bef

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og nå høres jeg veldig sutrete ut, men å si «det blir bedre om noen år» hjelper lite når man ikke vil vente i flere år. Bekjente gjør narr av at jeg er i 20 åra og fortsatt jomfru nå, og vil helst ikke ende opp som 40 year old virgin. 

Det er forståelig. Og trist du ser på deg selv som stygg. Så må jeg spørre; hvilke jenter går du etter? Går du etter de populære "pene" jentene fra VGS? De som alle fuckboys gutta er ute etter? Eller prøver du å finne relasjoner med totalt normale jenter, som kanskje også har en stor nese eller annerledes øyne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg tror du er penere og flottere enn du tror jeg ❤️. Rødt hår er nydelig! 

Anonymkode: 73a90...e12

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg driver med bodybuilding, så har bra kropp. Har bra stil også så det er ikke noe jeg trenger å endre på. Føler jeg har endra på alt som kan endres på uten av at det har gjort noe forskjell..

Det er jo økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig Helsemessig går sikkert bra.

Men du kan kanskje bygge livet bedre på de andre frontene i tillegg?

Skrevet
19 hours ago, Flintis said:

Det er jo økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig Helsemessig går sikkert bra.

Men du kan kanskje bygge livet bedre på de andre frontene i tillegg?

Er liksom det jeg prøver på men vet ikke hvordan jeg skal få frem. 

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Det er forståelig. Og trist du ser på deg selv som stygg. Så må jeg spørre; hvilke jenter går du etter? Går du etter de populære "pene" jentene fra VGS? De som alle fuckboys gutta er ute etter? Eller prøver du å finne relasjoner med totalt normale jenter, som kanskje også har en stor nese eller annerledes øyne?

Går aldri etter utseendet. Har kun vært skikkelig interessert i noen to ganger. Hun ene er pen, men mer gjennomsnittlig, personligheten hennes med andre ord er perfekt. Personlighet og humor er så mye mer attraktivt enn ansikt for min del. 

Skrevet

Man blir ikke friendzona. Man lar seg bli friendzona. Eller kanskje helst ikke.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er liksom det jeg prøver på men vet ikke hvordan jeg skal få frem. 

Jobber du eller er du i utdanning?

Skrevet

Det er egentlig veldig lite som er uattraktivt. Det handler bare om det er noe hos andre som treffer deg. Og det er gåten. Folk som er veldig pene med tanke på ukeblad-pene faller lett i verdi, fordi en ikke blir overrasket over noe der, men de kan ha funnet en sjarm på tross av det blendende kjekke utseende som en tror faller raskt. Motsatt, kan noen som objektivt sett ikke er pene, bli veldig attraktive med tanke på hvordan de er, på grunn av sjarm og selvsikkerhet. Og hvordan en er mot alle andre. Former helt uten proporsjoner kan bli veldig attraktivt når en bærer det med selvsikkerhet, og kanskje mye mer enn om det hadde vært en som var klassisk kjekk, nettopp fordi den styrken kommer innenfra. En annen greie, er at det er et helsemessig spørsmål!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2023 den 15.53):
  Vis skjult innhold

Vet dette sikkert høres ut som et sutreinnlegg men jeg er faktisk så møkka lei nå. Får absolutt ingen matcher på dating apper, og blir konstant rejecta irl. Har aldri opplevder at jeg har hatt sjans på noen av det motsatte kjønn. Hver gang jeg har prøvd meg har jeg enten blir  latterliggjort eller ignorert. Når alle andre på min alder begynte å få draget på damene, satt jeg og ble ledd av fordi jeg er for stygg. Har blitt fortalt at jeg bør ta livet av meg fordi jeg ikke er attraktiv nok flere ganger. Føler meg så jævla ensom. Er i 20 åra og har såvidt kyssa før. Har prøvd alt, men absolutt ingenting funker. Hver gang jeg prøver meg irl ender det alltid opp med at jeg blir friendzona. Er så lei av å ikke ha noe suksess i det hele tatt. Noe tips?? 

Mitt første tips er å henge rundt andre folk. 

Folk som har et behov for å rakke ned på andre er usikre, små personer. 

Anonymkode: c2c49...b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...