AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #1 Del Skrevet 15. august 2023 Hei kan forkjølelse påvirke kondis? I over en uke har jeg vært vondt i halsen og tett i nesa osv. ikke følt meg syk utenom det. Nå er jeg ikk tett i nesa lengre men halsen er enda litt vond. jeg er fra før av ikke veldig godt trent, men liksom nå så blir jeg kjempe sliten bare av 4 min gåing til bussen, med høy puls og at jeg blir andpusten. Forkjølelse pleier ikke påvirke meg slik normalt. jeg har til min kunnskap ikke hatt covid. Ikke testet meg for det denne gang men lurer om det faktisk var covid jeg hadde nå og fått ettervirking? Anonymkode: ceef4...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 15. august 2023 #2 Del Skrevet 15. august 2023 Ja, sykdom påvirker formen Spekulering i covid eller ikke er umulig over internett. Men at du føler deg dårlig i formen trenger ikke være ensbetydende med langvarige ettervirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 15. august 2023 #3 Del Skrevet 15. august 2023 Sykdom påvirker definitivt kondis og allmenntilstand. Og 1 uke med sykdom er ikke mye, samt at du har enda tydelige symptomer på at du ikke er frisk. Tanken om ettervirkninger kan du begynne å tenke på om minst 3 måneder, og ikke nå mens du enda er syk. Så bare ta det med ro, du, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå