Gå til innhold

Hvorfor rammes ikke tantrisk massasje av sexkjøp-loven?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med det er helt vanlig, fex ved Yoni massasje.

https://tantriskmassasje.no/no/massages-for-women/

Terapeuten vil starte å massere deg mer intenst, veksle mellom sakte, myke bevegelser og intense lange, legge press på stresspunkter så de kan slappe av. Hvis du er åpen for det, kan berøringene fortsette til dine erogene soner, som vil få deg til å føle bølger av nytelse som skyller over kroppen din.

«Yoni» massasjens topp er orgasmen som du vil føle i hele kroppen, den vil være annerledes enn noen orgasme du har hatt før. Dette kan også hvis du er åpen for det få deg til å oppleve en spirituell opplevelse, som gjør deg oppmerksom på nuet, og din tilknytting som kvinne til naturen. 

Anonymkode: 1fc78...d96

Reklame?

Anonymkode: adcfa...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner og Klærs reporter har blitt massert "der nede" og skriver en hyggeartikkel om det.

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt- deg-massere-der-nede/67864819

Hadde jeg visst at jeg skulle komme til å gråte som et barn, raute som ei ku og sitte igjen med en litt forvirret følelse av å ha født meg selv på ny – ja da tror jeg sannelig jeg hadde takket nei til å skrive en sak om tantrisk massasje.

- Vaginal massasje kan hjelpe kvinner til å bli kvitt krampetilstander, smerter og nummenhet – og ikke minst til å føle mye mer nytelse og energi i hverdagen, sier Ingunn.

– Alt dette sitter som spenninger i veggene i vagina og i livmorhalsen. Frigjøres disse spenningene vil man få en mye dypere nytelse igjennom seksualiteten, i tillegg til mer energi i hverdagen. Du kan også oppnå dypere orgasmer. Tantriske orgasmer kan vare i flere minutter og åpner kroppen, i motsetning til klitorisorgasme som varer i 5–10 sekunder. For den som vil, kan tantramassasjen avsluttes med en vaginalmassasje, forteller Ingunn.

Hvis Vi Menn hadde sendt ut en reporter for thai-massasje med happy ending, hadde det vært like greit? Eller er det forskjell på kvinner og menn som betaler for intim-massasje?

Jeg hadde en nydelig massasje av penis, tantrisk selvfølgelig, på en massasjesalong forleden. Kostet 500,- ekstra og var veldig verdt det, siden det løste opp spenninger. Veldig spennende å få orgasme og sitte igjen med en litt forvirret følelse 😅

Mange steder som har tantrisk massasje i byen jeg bor, og thaidamer kan dette! De har jobber etter buddhistiske tradisjoner for å løse opp spenningene man kan få....

Merket ikke noe stor forskjell på orgasmen egentlig, men tipper at det blir bedre etter hvert som jeg trener det opp.

Tantrisk massasje er tipp topp det! Skikkelig gladsak egentlig, bra at kvinner har sluttet å dømme!

Veldig flott at vi ikke har doble standarder i samfunnet, og at kvinner her ikke dømmer!

Anonymkode: d6428...b56

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor ville det automatisk blitt det hvis det var en mann hun utførte det på?

Anonymkode: 6f396...ea2

Fordi kvinner er det svake kjønn? 😣 Merkelig at man må forklare dette gang på gang. Kvinner har ikke autonomi  så de kan ikke ansvarliggjøres for egne valg.

Dessuten er det bare et privilegie å få lov til å massere en fremmed kvinne til orgasme, og alle blir fornøyde.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet skal da ikke kaste bort knappe ressurser på slikt tull

Anonymkode: 1f086...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner og Klærs reporter har blitt massert "der nede" og skriver en hyggeartikkel om det.

https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt- deg-massere-der-nede/67864819

Hadde jeg visst at jeg skulle komme til å gråte som et barn, raute som ei ku og sitte igjen med en litt forvirret følelse av å ha født meg selv på ny – ja da tror jeg sannelig jeg hadde takket nei til å skrive en sak om tantrisk massasje.

- Vaginal massasje kan hjelpe kvinner til å bli kvitt krampetilstander, smerter og nummenhet – og ikke minst til å føle mye mer nytelse og energi i hverdagen, sier Ingunn.

– Alt dette sitter som spenninger i veggene i vagina og i livmorhalsen. Frigjøres disse spenningene vil man få en mye dypere nytelse igjennom seksualiteten, i tillegg til mer energi i hverdagen. Du kan også oppnå dypere orgasmer. Tantriske orgasmer kan vare i flere minutter og åpner kroppen, i motsetning til klitorisorgasme som varer i 5–10 sekunder. For den som vil, kan tantramassasjen avsluttes med en vaginalmassasje, forteller Ingunn.

Hvis Vi Menn hadde sendt ut en reporter for thai-massasje med happy ending, hadde det vært like greit? Eller er det forskjell på kvinner og menn som betaler for intim-massasje?

Freud spekulerte i om orgasmer kunne kurere nevroser og Wilhelm Reich skrev en hel masse om det. 

Anonymkode: 12343...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Freud spekulerte i om orgasmer kunne kurere nevroser og Wilhelm Reich skrev en hel masse om det. 

Anonymkode: 12343...8de

Ja, følte meg absolutt ganske kurert etter en intens holistisk tantrisk orgasme ja!

Skikkelig lett og god følelse i kroppen, og jeg kom i kontakt med mine indre energier... nevroser var det ikke så vidt jeg vet, men digg er det jo! 😳

Tantrisk og holistisk massasje av penis med tilhørende orgasme løser opp spenninger i hele kroppen og har ikke noe med seksuell nytelse å gjøre, dessuten trenger menn "vedlikehold" der nede.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Reklame?

Anonymkode: adcfa...7af

Nei. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt ulovlig,

316.Kjøp av seksuelle tjenester fra voksne / - Skaffer seg eller en annen seksuell omgang eller handling ved å yte eller avtale vederlag.

Videre kan vi se hva seksuell omgang blir definert som :
"Både ensidig og gjensidig masturbasjon omfattes av seksuell omgang, se henholdsvis Rt. 1991 s. 554 og Rt. 1921 s. 827."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på det samme som deg TS. Kjenner litt til Tantrakvinnen i Drammen og vet det er snakk om å masserer kjønnsorganer og at mange menn er kunder der. (Blir flau på mine mannlige bekjentes vegne som følger henne på Facebook, må jeg innrømme. ) Jeg ser overhode ingen forskjell på dette og andre former for sexsalg. Hun er selv naken når hun masserer kjønnsorganer. Mulig hun ikke suger og har penis inni seg.

Anonymkode: eac51...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...