Gå til innhold

Hva gjør du hjemme alene?

Budsom

Anbefalte innlegg

Jeg bor alene og kjeder meg veldig ofte. Det blir dessverre mye scrolling og TV. Har dere forslag til hva man kan finne på hjemme alene? Hva bruker du tid på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser, yoga, tv, baker, spiller gitar, trener… 

Anonymkode: 006e5...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER familien min, men åh så deilig det må være å bo alene også. Husker hvordan det var. Hørte mye på musikk, ryddet og vasket, sorterte, sang, leste, skrev, trente, lange turer i skogen, slappet av foran tvn 🥰

Anonymkode: 252a2...5e8

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikker, syr, maler og tegner (vel, prøver i alle fall).

Anonymkode: f8288...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ELSKER familien min, men åh så deilig det må være å bo alene også. Husker hvordan det var. Hørte mye på musikk, ryddet og vasket, sorterte, sang, leste, skrev, trente, lange turer i skogen, slappet av foran tvn 🥰

Anonymkode: 252a2...5e8

Dette kan du glede deg til når du blir pensjonist. 

Anonymkode: a6f66...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enten eller; enten later jeg meg veldig, spiser gjerne snop og dritt og scroller masse eller ser serier, ellers er jeg superproduktiv. Da har jeg høy musikk på og så rydder jeg, vasker, organiserer mens jeg danser rundt, eller trener, leser, tegner, maler, prøver nye DIYprosjekter osv. 

Anonymkode: 33143...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært nesten alene i 4 uker i sommer. Kun 20 åringen har vært hjemme. Men han jobber og trener mye og er nesten ikke hjemme. Mann og 2 barn har besøkt familien hans i Nederland. Jeg valgte å bli hjemme. Har ikke kjedet meg. Har jobbet litt da men også besøkt venner, gått turer, ryddet og vasket hjemme og sett mange serier

Anonymkode: 49b09...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver ingen onanere? Når mann og barn ikke er hjemme, er onani det første jeg tenker på. Jada, har bra sex med mannen, men likevel. 

Anonymkode: 3bff4...b0f

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videospilling, Filmer og serier, se på Fotballkamper, spille på trommesette mitt og bruke masse tid med hunden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg noe sinnsykt når jeg er alene. Gjør minst mulig på mest mulig tid, bare slapper av. Gjerne med musikken på full guffe, hvis ikke nyter jeg bare stillheten.  Skal sies at jeg nesten aldri har alenetid hjemme.

Anonymkode: b8bdd...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsom skrev (33 minutter siden):

Jeg bor alene og kjeder meg veldig ofte. Det blir dessverre mye scrolling og TV. Har dere forslag til hva man kan finne på hjemme alene? Hva bruker du tid på? 

- husarbeid

- ser på filmer/serier via tv eller strømmetjenester

- div forum/leser nyheter på mange nettaviser

- sjekker mobilen

- kokkelerer

- spiller spill

- leser bok

- hviler mens jeg hører på musikk/finner ny musikk å høre på/oppdaterer musikklister på Spotify

Kvinne 44

Anonymkode: a887e...4b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye variert trening. Da går kvelden ofte når jeg er på jobb. 
Leser og ser serier, planlegging etc

Anonymkode: c3726...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budsom skrev (37 minutter siden):

Rydde, onanere, gå en tur.

Anonymkode: 5aced...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser bok og spiser godteri, når jeg er alene. 

Anonymkode: 6a5e7...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker pc og scroller og surfer rundt, ser på serier på tv eller på pc, leser bøker (jeg har store stabler med bøker som venter på å bli lest) samt at jeg har en haug dvd-er jeg har kjøpt men enda ikke sett. Blant annet fikk jeg nylig "Gaslight" i posten, filmen som er opphavet til uttrykket "å gaslighte noen (så de tror de er sprø til slutt)". Den skal jeg snart se sammen med en venninne som kommer på besøk. Det finnes to filmatiseringer som heter Gaslight, men denne er originalen med Ingrid Bergman i hovedrollen.

Husarbeide er det jo stadig noe som skal gjøres. Lufte hunden. Lage mat.

Hadde en periode jeg tok opp gamle kunster og heklet, men det ble jeg lei av. Har lagt det vekk i et skap. Selv om jeg fikk heklet ganske mange lapper av de bestemorsrutene jeg startet på (skulle bli sengeteppe).

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette kan du glede deg til når du blir pensjonist. 

Anonymkode: a6f66...0ca

Pensjonist? Det var da voldsomt langt frem i tid. Jeg nyter mye av det nå jeg. Mannen jobbet turnus. Barna er så store så dem er mye ute med venner. Jeg trenger ikke fotfølge dem lengre overalt. Ikke gidder dem og henge med meg overalt. Jeg har det beste nå og trenger heldgivis ikke vente ennå 20 år før jeg kan nyte livet igjen 😅

Anonymkode: 6f7f2...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsrutiner: Rydder i filmsamlinga, finner en film å se, onanerer litt, går på tredemølla, spiller.

Anonymkode: 35d2f...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på serier, leser, skriver, fargelegger, spiller tv-/mobilspill, hører på musikk, synger, danser, "har konsert"😆,velvære/selvpleie, snakker med venner, fordyper meg i et eller annet "sosialantropologisk" prosjekt...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor skriver ingen onanere? Når mann og barn ikke er hjemme, er onani det første jeg tenker på. 

Anonymkode: 3bff4...b0f

Det er vel ikke det de gjør da, eller det første de (vi) tenker på.

Anonymkode: 9fddb...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...