Rosenrød Skrevet 27. juli 2024 #341 Del Skrevet 27. juli 2024 Parv skrev (8 timer siden): Lekker! Ja, hadde sett på den en stund. Og nå var den halv pris😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #342 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 15.13): Ja inspirert av den andre tråden om kleskjøp. Selv liker jeg klassiske plagg i rene stoffer som ull, silke, bomull mm. Her er mine siste kjøp Hva er ditt siste kjøp? Anonymkode: 6ac9f...e4f Hva og hvordan definerer du ; litt dyrere klær? Synes ikke no av det som postes har er innnfor definisjonen finere/dyrere…. Anonymkode: 065f0...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #343 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hva og hvordan definerer du ; litt dyrere klær? Synes ikke no av det som postes har er innnfor definisjonen finere/dyrere…. Anonymkode: 065f0...7ec Jeg ville sagt at «litt dyrere klær» er plagg som skiller seg fra kjedemerker og «fast fashion». Personlig kjøper jeg gjerne en bluse eller skjorte til 3-4000,- og synes det er «litt dyrere klær». Samtidig vet jeg jo at det finnes enda dyrere klær, men da er vi jo kanskje mer over på luksus-segmentet. Tror dette ville blitt en nokså død forumtråd om «litt dyrere» kun skal bestå i designermerker som Gucci, Prada og Loewe liksom. Fåtallet kjøper klær/varer fra disse der en enkel t-skjorte fort kan koste 7-8000. Og så skal man jo heller ikke kimse av at for noen så vil det være dyrt å kjøpe en bluse til 1000-1500,- også. Jeg baserer kjøpene mine på kvalitet og materialer, planlegger kjøpene mine og kjøper ting jeg virkelig liker. Har en ganske liten, men dyr garderobe der alle plaggene jeg eier blir brukt jevnlig. Har noen dyre vesker og tilbehør som jeg også bruker mye. Blir det ikke brukt, selger jeg det. Mitt siste kjøp (foruten noen basictopper fra Julie Josephine) var denne; Anonymkode: 95aaa...5e9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #344 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva og hvordan definerer du ; litt dyrere klær? Synes ikke no av det som postes har er innnfor definisjonen finere/dyrere…. Anonymkode: 065f0...7ec Litt dyrere enn det som postes i den andre tråden. Ikke luksus, det er ikke så stort publikum for det her, men ikke HM og Zara heller. Og ikke polyester, akryl etc., som det også for det meste går i ellers. Anonymkode: e3e2f...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #345 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt dyrere enn det som postes i den andre tråden. Ikke luksus, det er ikke så stort publikum for det her, men ikke HM og Zara heller. Og ikke polyester, akryl etc., som det også for det meste går i ellers. Anonymkode: e3e2f...0a3 Har en bluse i polyester til 8000 😆 Anonymkode: 4458f...cd9 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2024 #346 Del Skrevet 27. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en bluse i polyester til 8000 😆 Anonymkode: 4458f...cd9 Jeg vet at det finnes dyre klær i polyester (som jeg aldri ville ha kjøpt), men TS nevnte naturmaterialer og da tok jeg det med i definisjonen. Anonymkode: e3e2f...0a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #347 Del Skrevet 28. juli 2024 On 8/14/2023 at 4:52 PM, AnonymBruker said: Tenker 10-15000 for en jakke er normale klær, ikke hva jeg ser på som fancy. Anonymkode: 368b3...92e Da regner jeg med at du har mye penger som du kan bruke, uten å måtte tenke når du drar kortet. Ei heller tenker jeg at du har noe lån. Inntekt over 1M og formue på noen titalls millioner? Hvis ikke, så er det jo tankeløst. Anonymkode: d3b17...8a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2024 #348 Del Skrevet 28. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 15.13): Ja inspirert av den andre tråden om kleskjøp. Selv liker jeg klassiske plagg i rene stoffer som ull, silke, bomull mm. Her er mine siste kjøp Hva er ditt siste kjøp? Anonymkode: 6ac9f...e4f kjøpte akkurar 3 gant gensere Anonymkode: c6f16...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 2. august 2024 #349 Del Skrevet 2. august 2024 Kjøpte denne på Kashmina, sååå deilig 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 3. august 2024 #350 Del Skrevet 3. august 2024 Har også handlet hos Kashmina. Kort kåpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 3. august 2024 #351 Del Skrevet 3. august 2024 Sonit skrev (5 minutter siden): Har også handlet hos Kashmina. Kort kåpe Åå.. så veldig fin ut 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 3. august 2024 #352 Del Skrevet 3. august 2024 IneT skrev (41 minutter siden): Åå.. så veldig fin ut 🤩 Gleder meg til jeg får den Har mye fra Kashmina og er superfornøyd. Fikk lyst på den du kjøpte også... Ser den er i 7 gauge og jakka jeg har kjøpt i 12 gauge, så da er den bra tett og nesten like solid som en ulljakke. De er flinke til å komme med fristende nyheter Kashmina! Har allerede ønsket meg denne hvite genseren i julegave... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 3. august 2024 #353 Del Skrevet 3. august 2024 Sonit skrev (3 timer siden): Gleder meg til jeg får den Har mye fra Kashmina og er superfornøyd. Fikk lyst på den du kjøpte også... Ser den er i 7 gauge og jakka jeg har kjøpt i 12 gauge, så da er den bra tett og nesten like solid som en ulljakke. De er flinke til å komme med fristende nyheter Kashmina! Har allerede ønsket meg denne hvite genseren i julegave... Oj, kjempefin ja.. ja, den jeg kjøpte egner seg nok mest som en cardigan enn jakke, har en annen genser derfra å.. plaggene er ofte store da, jeg er en str 38, kjøpte den trench jakka i str S og den passet da bra, må få høre hvordan den jakka du har bestilt er i str og hva du synes.. synes det er ålreit å kunne dele litt erfaringer med andre ang slike dyre ting 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2024 #354 Del Skrevet 3. august 2024 Sonit skrev (4 timer siden): Har også handlet hos Kashmina. Kort kåpe Kjempelekker. Anonymkode: 5668c...564 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. august 2024 #355 Del Skrevet 24. august 2024 Ny veske♥️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #356 Del Skrevet 24. august 2024 Rosenrød skrev (1 time siden): Ny veske♥️ Pris? 😊 Den var nydelig! Anonymkode: 4458f...cd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. august 2024 #357 Del Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pris? 😊 Den var nydelig! Anonymkode: 4458f...cd9 Ja, jeg har spart til den en stund nå😄Koster 14400,- på Mulberry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 24. august 2024 #358 Del Skrevet 24. august 2024 23 minutter siden, Rosenrød said: Ja, jeg har spart til den en stund nå😄Koster 14400,- på Mulberry. Zipped Bayswater, sant? ☺️ (Har den som ikke er zipped). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 24. august 2024 #359 Del Skrevet 24. august 2024 Peanut skrev (5 timer siden): Zipped Bayswater, sant? ☺️ (Har den som ikke er zipped). Det stemmer😊Mini zipped, for å være helt presis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. august 2024 #360 Del Skrevet 24. august 2024 Skal på cruise og har kjøpt ny badedrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå