Akrotis Skrevet 25. september 2023 #261 Del Skrevet 25. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 17.33): Kjøpte meg nettopp en LV Neverfull. Ja, jeg vet det gjør meg basic 😅 Anonymkode: e4919...b36 Jeg vurderer sterkt å kjøpe Neverfull MM, og klarer ikke bestemme meg forny eller brukt. Finner ikke nyprisen noe sted; kan jeg spørre hva du betalte for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 25. september 2023 #262 Del Skrevet 25. september 2023 silkestrå skrev (4 timer siden): ÅÅ, de ønsker jeg meg også! Jeg har også den lave modellen, og har drømt om disse i noen år. Hvor fikk du tak i dem? Faktisk på Finn! Ubetydelig brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. september 2023 #263 Del Skrevet 25. september 2023 Fikk denne fra Kashmina til bursdagen😍 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svarttrosten Skrevet 26. september 2023 #264 Del Skrevet 26. september 2023 Ugg Classic Ultra Mini i fargen rose grey 💕 Gleder meg til å bruke dem, elsker Uggs! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkestrå Skrevet 26. september 2023 #265 Del Skrevet 26. september 2023 tirben skrev (23 timer siden): Faktisk på Finn! Ubetydelig brukt. Heldige du! Så perfekt! Jeg leter der også, men har fortsatt ikke funnet dem i min størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 27. september 2023 #266 Del Skrevet 27. september 2023 Kjøpte nylig ny jobb-veske - Saint laurent E/W shopping tote i matt svart. Helt nydelig og en veske jeg skal ha i mange år fremover. Vurderte LV neverfull, men vet ikke helt hva jeg synes om monogramet, og om det kanskje er litt for mye for meg 😅Ser dessuten ut til at Saint Laurent er lettere å få solgt på bruktmarkedet, da det ikke er så mange av dem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #267 Del Skrevet 28. september 2023 Bukser fra Prada i mohair og ull. Kjole fra M Missoni. Alexandre Vauthier blazer med belte. Anonymkode: fc6c0...6e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 30. september 2023 #268 Del Skrevet 30. september 2023 Busker fra Denim Destination. Muligens de beste jeansene jeg har vært borti. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #269 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hvilke erfaringer har dere med ullgensere fra butikker som Samsøe og Cos? Har kjøpt flere gensere derfra i ull/kashmir men syns de blir fort nuppete selv om kvaliteten liksom skal være god. Nå kjøpte jeg nettopp flere gensere i ull og kashmir fra FWSS som jeg fant på salg og håper de vil holde seg fine lengre. Anonymkode: d89f4...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #270 Del Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvilke erfaringer har dere med ullgensere fra butikker som Samsøe og Cos? Har kjøpt flere gensere derfra i ull/kashmir men syns de blir fort nuppete selv om kvaliteten liksom skal være god. Nå kjøpte jeg nettopp flere gensere i ull og kashmir fra FWSS som jeg fant på salg og håper de vil holde seg fine lengre. Anonymkode: d89f4...a55 Nupping er knapt nok til å unngå. All kasjmir nupper i noen grad. Når det er sagt: Min aller minst nuppete kasjmirgenser kommer fra DAY, trygt plassert i mellomprissegmentet. Vedlikehold er for øvrig nøkkelen. Noen plagg nupper selvsagt uakseptabelt mye (og noen produsenter lager også kjipe og stikkete kasjmirplagg), men for resten er det bare å gå over og fjerne nupper innimellom, så vil problemet gradvis forsvinne. Folk er generelt altfor uvilligere til å vedlikeholde klærne sine, merker jeg. Anonymkode: e3e2f...0a3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #271 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilke erfaringer har dere med ullgensere fra butikker som Samsøe og Cos? Har kjøpt flere gensere derfra i ull/kashmir men syns de blir fort nuppete selv om kvaliteten liksom skal være god. Nå kjøpte jeg nettopp flere gensere i ull og kashmir fra FWSS som jeg fant på salg og håper de vil holde seg fine lengre. Anonymkode: d89f4...a55 Min erfaring er at man bør gå for 100% merinoull, (eventuelt 100% ull) eller 100% kasjmir. Anonymkode: 9b634...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #272 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvilke erfaringer har dere med ullgensere fra butikker som Samsøe og Cos? Har kjøpt flere gensere derfra i ull/kashmir men syns de blir fort nuppete selv om kvaliteten liksom skal være god. Nå kjøpte jeg nettopp flere gensere i ull og kashmir fra FWSS som jeg fant på salg og håper de vil holde seg fine lengre. Anonymkode: d89f4...a55 COS er ikke spesielt god kvalitet. Altså, misforstå meg rett, jeg elsker Cos, og har mye derfra, men min observasjon er at det er ikke spesielt god kvalitet. Det er helt ok, og tilpasset prisen, men du får ikke noe du ikke betaler for. Samsøe har jeg aldri kjøpt, men har inntrykk av at de ligger i Gannisjiktet, som jeg oppfatter som overpriset i forhold til den kvaliteten det rent faktisk har. Anonymkode: ee606...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. oktober 2023 #273 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring er at man bør gå for 100% merinoull, (eventuelt 100% ull) eller 100% kasjmir. Anonymkode: 9b634...a33 Kasjmir uansett kvalitet vil nuppe. Anbefaler å lufte plaggene og vaske de skånsomt og fjerne nupper med hendene eller en ullkam og ikke bruke nuppefjerner. Etter noen vask og avnupping vil plagget bli nuppefritt. Tørk plagget flatt og luftig (på et stativ) og strekk det i form. Da vil du ha Kasjmir mye lengre. Merinoull er enklere, det nupper ikke mye. Men det er ikke like mykt som kasjmir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. oktober 2023 #274 Del Skrevet 2. oktober 2023 OG... Jeg skal gifte meg i hemmelighet. Bare med mannen og forlovere. Siden vi er såpass i alder så har jeg valgt denne Mulig jeg avslører meg for noen her nå, men den kjolen er så fin på meg at jeg kan ikke holde meg 💚 3 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #275 Del Skrevet 2. oktober 2023 Sonit skrev (1 time siden): OG... Jeg skal gifte meg i hemmelighet. Bare med mannen og forlovere. Siden vi er såpass i alder så har jeg valgt denne Mulig jeg avslører meg for noen her nå, men den kjolen er så fin på meg at jeg kan ikke holde meg 💚 Sublim! Anonymkode: e3e2f...0a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 2. oktober 2023 #276 Del Skrevet 2. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Sublim! Anonymkode: e3e2f...0a3 Takk! Men bilde er ikke av meg, da. Men jeg ser fantastisk ut i den kjolen💚 Endret 2. oktober 2023 av Sonit 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #277 Del Skrevet 3. oktober 2023 Kanskje ikke akkurat klær, men jeg røk akkurat på et nytt Hermes (90 cm) silkeskjerf. Og det er jo litt pussig for jeg bruker ikke det jeg har fra før. 🫣 Anonymkode: fc6c0...6e8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #278 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 16.52): Tenker 10-15000 for en jakke er normale klær, ikke hva jeg ser på som fancy. Anonymkode: 368b3...92e Oi da har folk veldig forskjellig oppfatning av hva "normale klær" er. Aldri kjøpt et så dyrt plagg. Tråden handler om kvalitetsstoffer b.la og det trenger slett ikke være altfor dyrt. Anonymkode: 34e30...0a4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #279 Del Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Oi da har folk veldig forskjellig oppfatning av hva "normale klær" er. Aldri kjøpt et så dyrt plagg. Tråden handler om kvalitetsstoffer b.la og det trenger slett ikke være altfor dyrt. Anonymkode: 34e30...0a4 Tråden handler om "dyrere klær", så jeg vil jo si det har med pris å gjøre 😄 Anonymkode: 75de5...ec8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #280 Del Skrevet 4. oktober 2023 Kjøpte en caps fra Varsity i grå kordfløyel 👍🏻 Anonymkode: 78593...f07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå