Gå til innhold

For oss som liker litt dyrere klær, hva er ditt siste kjøp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosenrød skrev (10 timer siden):

Ja, jeg har spart til den en stund nå😄Koster 14400,- på Mulberry.

Åh, tror jeg må spare til en slik jeg også 😍

Anonymkode: 4458f...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte denne fra Murlong Cres for en tid tilbake. Supersøt selv om jeg er en voksen dame. Synes merket har så mye fint, god kvalitet (denne er i bomull og silke) og så har de noe for de fleste kropper og størrelser.  image.thumb.jpeg.d77dd933bd24e7d81b11e7627f1683e9.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg 3 bukser fra Cambio. Vet ikke om det regnes som "dyrere" klær, men de kostet ca 2500 pr stk

Anonymkode: 3354e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjøpte meg 3 bukser fra Cambio. Vet ikke om det regnes som "dyrere" klær, men de kostet ca 2500 pr stk

Hvor kjøpte du de og hvilken modell? Vurderer en slik bukse :) 

Anonymkode: 86989...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Dessverre er mitt inntrykk at disse dyre buksene er ganske dårlig kvalitet. De vier seg veldig mye ut, blir krøllete (har både bomull og lin), mer enn vanlig. På min nyeste datt knappen av etter 3 bruk og fallen datt ned….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hvis denne teller som dyrere, en ny blazer fra Selected. Superfornøyd med den, virker mye mer ordentlig i forhold til en jeg har fra HM😊

IMG_5839.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjole og en jakke fra bumpsuit. Ville ha et par plagg som er enkle å style som gravid. Jeg syns det er vanskelig å få tak i noe med fint snitt og god kvalitet til gravide, og her var det hvertfall noen plagg som var ok.

image.png.79e7f236f949652b671bbe3367a0b66a.png

image.png.361568449460fa1691bba896aaed9f52.png

Er det noen som har tips til en strikkekjole i god kvalitet som jeg både kan bruke som gravid i siste trisemester og etterpå?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hank_rr skrev (8 timer siden):

En kjole og en jakke fra bumpsuit. Ville ha et par plagg som er enkle å style som gravid. Jeg syns det er vanskelig å få tak i noe med fint snitt og god kvalitet til gravide, og her var det hvertfall noen plagg som var ok.

image.png.79e7f236f949652b671bbe3367a0b66a.png

image.png.361568449460fa1691bba896aaed9f52.png

Er det noen som har tips til en strikkekjole i god kvalitet som jeg både kan bruke som gravid i siste trisemester og etterpå?

Sjekk ut Seraphine Maternity (visstnok merket hertuginne Kate brukte da hun var gravid + postpartum), de har så mye fint (dog i det dyrere sjiktet, men det passer jo i denne tråden).

Anonymkode: 80954...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IneT skrev (På 3.8.2024 den 14.25):

Åå.. så veldig fin ut 🤩

Veldig fin…men er det ikke irriterende at den ikke kan lukkes med knapper/glidelås?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...