Gå til innhold

For oss som liker litt dyrere klær, hva er ditt siste kjøp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snoestorm_Parka-Coats-15046A2-187_Chocol
Ny jakke fra BRGN som både er vindtett, vanntett og holder ned til -20 kuldegrader :) perfekt til både å gå tur, men også til hverdags. Fint snitt på den, gode lommer, hette og blir ikke klam i den. Kostet litt, men vel verdt pengene 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, skruf said:

Snoestorm_Parka-Coats-15046A2-187_Chocol
Ny jakke fra BRGN som både er vindtett, vanntett og holder ned til -20 kuldegrader :) perfekt til både å gå tur, men også til hverdags. Fint snitt på den, gode lommer, hette og blir ikke klam i den. Kostet litt, men vel verdt pengene 

Ooh, link? Hva kostet den? Jeg går min sjette vinter i møte uten vinterjakke, finner aldri noe jeg liker og bruker derfor bare mannen min sin. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (Akkurat nå):

Ooh, link? Hva kostet den? Jeg går min sjette vinter i møte uten vinterjakke, finner aldri noe jeg liker og bruker derfor bare mannen min sin. 😂

Den kostet nesten 5000kr, men mtp kvalitet og at de kan brukes både høst, vinter så synes jeg ikke det var en ublu pris :j Jeg hadde planer om å kjøpe ei regn/vindjakke og ei dunjakke/vinterjakke, men med denne så behøver jeg bare ei. Den er ikke så tykk og varm at man koker i den i plussgrader; gikk tur i går da det var 10g, vind  og bøtteregn, og ble ikke klam eller kokt. Brukte bare en vanlig tynn bomullsgenser under.

Den er stor i størrelsen, jeg gikk en størrelse ned og har likevel plass til en tykk genser under. Utrolig fint og feminint snitt på den (ser kanskje ikke sånn ut på bildet), og liker at den rekker godt under rumpa :) 

https://brgn.com/products/parkas-vanntett-brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, skruf said:

Den kostet nesten 5000kr, men mtp kvalitet og at de kan brukes både høst, vinter så synes jeg ikke det var en ublu pris :j Jeg hadde planer om å kjøpe ei regn/vindjakke og ei dunjakke/vinterjakke, men med denne så behøver jeg bare ei. Den er ikke så tykk og varm at man koker i den i plussgrader; gikk tur i går da det var 10g, vind  og bøtteregn, og ble ikke klam eller kokt. Brukte bare en vanlig tynn bomullsgenser under.

Den er stor i størrelsen, jeg gikk en størrelse ned og har likevel plass til en tykk genser under. Utrolig fint og feminint snitt på den (ser kanskje ikke sånn ut på bildet), og liker at den rekker godt under rumpa :) 

https://brgn.com/products/parkas-vanntett-brun

Takk. Hm, ja, utfra bildet er jeg usikker på om den kan kle meg. Må nok finne en butikk hvor jeg kan prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonit skrev (På 2.10.2023 den 23.57):

OG... Jeg skal gifte meg i hemmelighet. Bare med mannen og forlovere. Siden vi er såpass i alder så har jeg valgt denne 

Mulig jeg avslører meg for noen her nå, men den kjolen er så fin på meg at jeg kan ikke holde meg image.thumb.png.9b4056255b0a81d6e3abe74b7fb79f67.png💚

Åh herregud den var fin!! 🥰🥰🥰

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IMG_6641.thumb.jpeg.714e975a390037d24f3d8c78fb38f63a.jpeg

Kom over disse skinnstøvlettene i dag da jeg var innom en lokal nisjebutikk som selger klær og sko. Jeg er egentlig på jakt etter noen lave boots, men disse var veldig enkle og elegante på foten🥹 Veldig smale og fine. Jeg eier ikke høye støvletter og har ikke gjort der siden jeg var barn, så er jeg skal angre på et eventuelt kjøp😅 Fant de til 4000 på nett, så vil være helt sikker. Er av merket BilliBi, noen som kjenner merket?

Anonymkode: 8c717...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

IMG_6641.thumb.jpeg.714e975a390037d24f3d8c78fb38f63a.jpeg

Kom over disse skinnstøvlettene i dag da jeg var innom en lokal nisjebutikk som selger klær og sko. Jeg er egentlig på jakt etter noen lave boots, men disse var veldig enkle og elegante på foten🥹 Veldig smale og fine. Jeg eier ikke høye støvletter og har ikke gjort der siden jeg var barn, så er jeg skal angre på et eventuelt kjøp😅 Fant de til 4000 på nett, så vil være helt sikker. Er av merket BilliBi, noen som kjenner merket?

Veldig fine😊 Ser ut som Boozt har de til 3000

https://www.boozt.com/no/no/billi-bi/long-boots-a3203_31141597

Anonymkode: 350fb...963

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Veldig fine😊 Ser ut som Boozt har de til 3000

https://www.boozt.com/no/no/billi-bi/long-boots-a3203_31141597

Ah, ser jeg skrev feil i min forrige post! Mente jeg fant de på nett til 3000, i butikken kostet de ca 4500. Lønner seg alltid å sjekke nettet tydeligvis🙊 Takk for tipset uansett!☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parv skrev (På 27.9.2023 den 13.17):

Kjøpte nylig ny jobb-veske - Saint laurent E/W shopping tote i matt svart. Helt nydelig og en veske jeg skal ha i mange år fremover. 

Vurderte LV neverfull, men vet ikke helt hva jeg synes om monogramet, og om det kanskje er litt for mye for meg 😅Ser dessuten ut til at Saint Laurent er lettere å få solgt på bruktmarkedet, da det ikke er så mange av dem. 

Denne har jeg sett på, den er så fin! Synes den er så nydelig i grønn. Gratulerer så mye med ny veske🤩 Er du fornøyd? Jeg har som sagt sett på den, men har vært litt usikker da den ikke har lommer. Hva er dine tanker rundt det?

Anonymkode: 9b634...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 4.10.2023 den 16.45):

Takk. Hm, ja, utfra bildet er jeg usikker på om den kan kle meg. Må nok finne en butikk hvor jeg kan prøve. 

Har du sett / prøvd jakkene fra Johnnylove?

Jeg har modellen Julia. Kjempegod jakke.

https://www.kleins.no/produkt/johnnylove-julia-aw21-sort/

https://johnnylove.com/category/women/outerwear-women/allwinterjackets_w/

Anonymkode: f5756...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.9.2023 den 19.00):

jeg har bestilt denne wraptopen idag, fra et merke som er nytt for meg, men som har et tydelig øko-fokus. Det liker jeg!

image.thumb.png.4dca1111314c076ab5e9a05e212eaf4b.png

Anonymkode: ee606...976

Elsker AWAN! Går med buksene hver dag stort sett, enten hjemme eller på kontoret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 17.07):

Kanskje ikke akkurat klær, men jeg røk akkurat på et nytt Hermes (90 cm) silkeskjerf. Og det er jo litt pussig for jeg bruker ikke det jeg har fra før. 🫣

Anonymkode: fc6c0...6e8

Hvis det er noe trøst, røyk jeg på et Hermes Kashmir skjerf tilfelle idag 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 16.52):

Tenker 10-15000 for en jakke er normale klær, ikke hva jeg ser på som fancy.

Anonymkode: 368b3...92e

#skrytepave :fnise: 

Anonymkode: 6b8dd...c87

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.10.2023 den 11.21):

Denne har jeg sett på, den er så fin! Synes den er så nydelig i grønn. Gratulerer så mye med ny veske🤩 Er du fornøyd? Jeg har som sagt sett på den, men har vært litt usikker da den ikke har lommer. Hva er dine tanker rundt det?

Anonymkode: 9b634...a33

Tusen takk! 😃 jeg er utrolig fornøyd med veska så langt. Den har stort sett vært med meg hver eneste dag siden jeg fikk den og har ingenting å utsette.  Opplever materialet som veldig holdbart og at den verken riper eller får merker lett. Den rommer veldig mye og henger godt over skuldren, samtidig som den står stødig. 

Jeg bestilte en veldig grei organizer til veska fra mypracticalpurse (sjekk facebook) for å løse problemet med at veska ikke har noen lommer eller glidelåslukking. Organizeren har flere rom og en lomme som kan lukkes med glidelås, så da føles det ok å oppbevare både mobil, lommebok og nøkler uten å være redd for at det forsvinner. 
Uten organizer hadde det blitt håpløst å finne alle tingene mine, og den ville blitt fort stygg innvendig. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/4/2023 at 8:29 AM, AnonymBruker said:

Tråden handler om "dyrere klær", så jeg vil jo si det har med pris å gjøre 😄

Anonymkode: 75de5...ec8

Dyrere klær er ikke nødvendigvis normale klær for mange. Greit å tenke sånn selv om du tydeligvis driter penger 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: d3b17...8a6

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dyrere klær er ikke nødvendigvis normale klær for mange. Greit å tenke sånn selv om du tydeligvis driter penger 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: d3b17...8a6

Det finnes en annen tråd for som er for alle typer klær

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://johnnylove.com/product/women/outerwear-women/all-outerwear-women/olivia-short/?attribute_pa_color=navy&attribute_pa_size=42

Ramlet tilfeldigvis over denne når jeg bare skulle titte, ekstremt flatterende og nydelig på.

Hjelper også veldig at den er produsert på en fabrikk hvor arbeiderne har gode arbeidsvilkår og rettferdig lønn :) 

Anonymkode: 80954...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne i går, ventes i posten den 13`ende :)  Litt usikker på om den hører til i denne tråden, eller den andre tråden som ikke eksplisitt er for dyrere klær. Men iallfall dyreste kåpe jeg har kjøpt :) 

Kaya Coat

Anonymkode: 3a2f5...569

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Kåpe fra Weekend Max Mara. Bare bestilt foreløpig, så det gjenstår å se hvorvidt det faktisk ender med et kjøp.

wmm2350160633600_chazelnutbrown.webp?has_grey=1&has_webp=1&size=source

Anonymkode: e3e2f...0a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...