Gå til innhold

For oss som liker litt dyrere klær, hva er ditt siste kjøp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rens av en ytterjakke koster  vel 4-500 kroner, så det er jo helt klart bedre enn ny jakke

Anonymkode: ee606...976

Dett er egentlig to jakker; inner og ytterjakke. Den ser ganske slitt ut etterhvert, og jeg vurderer ny. Bruker den daglig nesten hele året.

Anonymkode: bf5a0...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte meg endelig en ny vinterkåpe i går, veldig fornøyd, den sitter veldig fint på💛

IMG_6352.png

Anonymkode: 8c717...05a

• Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt disse. 

Så komfortable og super kvalitet.  Har de fra før, men i kort versjon. 

Alexander Wang Anouck.

Screenshot_20230923_153400.jpg

Endret av tirben
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (10 minutter siden):

Akkurat kjøpt disse. 

Alexander Wang Anouck.

De var veldig fine😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er NinePine bra kvalitet og en sikker side? Hva med kvalitetsklær til oss litt større, finnes det? 

Anonymkode: 4191b...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er NinePine bra kvalitet og en sikker side? Hva med kvalitetsklær til oss litt større, finnes det? 

ja, det er god kvalitet, det er en sikker side, kundeservicen er bra, og størrelsene går opp til XXL. Jeg har kjøpt XL som jeg vil anslå dekker 46-48. Med god margin.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

ja, det er god kvalitet, det er en sikker side, kundeservicen er bra, og størrelsene går opp til XXL. Jeg har kjøpt XL som jeg vil anslå dekker 46-48. Med god margin.

Takk for svar! :D 

Jeg er også en av de som innser at det er bedre å bruke litt mer penger på kvalitetsklær enn billige og dårlige klær som bli ødelagt etter kort stund. Liker denne tråden vedig godt! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til noen merker som lager fine, tidløse sko av god kvalitet og med god komfort? Er på jakt etter noen stilrene skinnboots, gjerne med litt hæl på (men ikke et must). Liker at skinnet er blankt, gjerne litt spiss/smal tå. Skoene skal brukes til hverdags/jobbsammenheng. Tar gjerne i mot tips til spesifikke skomodeller om noen vet om noen modeller som passer beskrivelsen min, da gjerne i alle typer prisklasse😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har noen tips til noen merker som lager fine, tidløse sko av god kvalitet og med god komfort? Er på jakt etter noen stilrene skinnboots, gjerne med litt hæl på (men ikke et must). Liker at skinnet er blankt, gjerne litt spiss/smal tå. Skoene skal brukes til hverdags/jobbsammenheng. Tar gjerne i mot tips til spesifikke skomodeller om noen vet om noen modeller som passer beskrivelsen min, da gjerne i alle typer prisklasse😊

jeg synes Lillevinkel sko sitt eget merke har mye bra i kategorien klassisk, stilrent med god kvalitet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IneT skrev (På 16.9.2023 den 9.18):

Hei. Til dere som har plagg fra kashmina. Hvor godt holder plaggene seg i fasong? Er de like fine etter vask også?

Jeg har ikke vasket min cardigan enda, men prøver å vaske strikk så lite som mulig. Tenkte å se om jeg heller kan bruke dampfunksjonen på vaskemaskinen, men vet ikke om det går enda. Det er egne tråder om Kashmina her inne, og der sies det at de holder seg 😊 Noe nupp må man jo forvente med naturmaterialer, men ellers forventer jeg absolutt at de holder seg når de koster såpass 😊

Sikler så enormt på mere fra Kashmina, har lyst på 2 kjoler og ihvertfall en genser 🙊 denne mnd må det uansett bare vente, Halloween kommer og vi kjøper inn en del fordi det er første året i nytt hus 😂

Anonymkode: c5d97...304

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kjøpte meg endelig en ny vinterkåpe i går, veldig fornøyd, den sitter veldig fint på💛

IMG_6352.png

Denne eeeelsket jeg! På leting etter noe av det samme. Fikk en kåpe fra Samsøe til jul av mannen i fjor, men fordi jet var gravid på det tidspunktet så fikk jeg ikke prøvd den skikkelig og jeg turte derfor ikke å beholde den i tilfelle den egentlig ble for stor eller ikke satt slik jeg ønsket. Det ble derfor retur. Men har kåpe "til gode" 😬🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20230925-121540_Chrome.thumb.jpg.de5314411b0ba22316fe915d8750c260.jpg

https://lillevinkelsko.no/skoletter/lille-vinkel-sko/253204-00-sort

Screenshot_20230925-121555_Chrome.thumb.jpg.458b13d0990da17b14b29e3592318d0b.jpg

https://lillevinkelsko.no/stovletter/lille-vinkel-sko/253308-20

Screenshot_20230925-121717_Chrome.thumb.jpg.d3d31fe2199371ddaea387bb3193f2bd.jpg

https://www.kashmina.no/collections/salg/products/kashmirkjole-breeze-sand

Screenshot_20230925-121818_Chrome.thumb.jpg.b8ba5bb11c5f3992c009ac096def6c33.jpg

https://www.kashmina.no/products/kashmirkjole-frida-sort

Screenshot_20230925-122019_Chrome.thumb.jpg.8833cb8f3b29b5424bba06a36742a5ba.jpg

https://www.kashmina.no/collections/salg/products/kashmirkjole-classy-lysgra

Dette er riktig nok ikke ting jeg har kjøpt, men disse står høyt på ønskelista 🥰 vurderer å ønske meg støvlettene til jul fra mannen 🙊

Si ifra hvis ønskeliste ikke er velkommen, jeg vet at tråden handler om siste kjøp 🙊

Ønsker også å investere i underkjole i silke. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CSe0gvmY2b
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har ikke vasket min cardigan enda, men prøver å vaske strikk så lite som mulig. Tenkte å se om jeg heller kan bruke dampfunksjonen på vaskemaskinen, men vet ikke om det går enda. Det er egne tråder om Kashmina her inne, og der sies det at de holder seg 😊 Noe nupp må man jo forvente med naturmaterialer, men ellers forventer jeg absolutt at de holder seg når de koster såpass 😊

Sikler så enormt på mere fra Kashmina, har lyst på 2 kjoler og ihvertfall en genser 🙊 denne mnd må det uansett bare vente, Halloween kommer og vi kjøper inn en del fordi det er første året i nytt hus 😂

Jeg har tatt sjansen å kjøpt meg en genser nå fra kashmina, håper den står til forventningene 🤩 tror den kommer en av de nærmeste dagene 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg synes Lillevinkel sko sitt eget merke har mye bra i kategorien klassisk, stilrent med god kvalitet

Tusen takk for tips, det skal jeg sjekke ut!🫶🏻

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Denne eeeelsket jeg! På leting etter noe av det samme. Fikk en kåpe fra Samsøe til jul av mannen i fjor, men fordi jet var gravid på det tidspunktet så fikk jeg ikke prøvd den skikkelig og jeg turte derfor ikke å beholde den i tilfelle den egentlig ble for stor eller ikke satt slik jeg ønsket. Det ble derfor retur. Men har kåpe "til gode" 😬🤞🏻

Åh takk, så koselig å høre🥰Jeg synes den er finere i virkeligheten enn hva som går frem av bildet, den er noe lysere fargen blant annet! Synes det virker som om de har mange fine kåper denne sesongen, så blir gøy å se hva du ender opp med🤩

Jeg skjønner deg forresten veldig godt angående graviditet! Jeg er faktisk også gravid akkurat nå, men er såpass kort på vei at jeg TROR (og håper) ikke det skal ha påvirket kroppen nevneverdig helt enda🙊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tusen takk for tips, det skal jeg sjekke ut!🫶🏻

Åh takk, så koselig å høre🥰Jeg synes den er finere i virkeligheten enn hva som går frem av bildet, den er noe lysere fargen blant annet! Synes det virker som om de har mange fine kåper denne sesongen, så blir gøy å se hva du ender opp med🤩

Jeg skjønner deg forresten veldig godt angående graviditet! Jeg er faktisk også gravid akkurat nå, men er såpass kort på vei at jeg TROR (og håper) ikke det skal ha påvirket kroppen nevneverdig helt enda🙊🤞🏻

Gratulerer med graviditet! 🥳

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (20 timer siden):

Akkurat kjøpt disse. 

Alexander Wang Anouck.

ÅÅ, de ønsker jeg meg også! Jeg har også den lave modellen, og har drømt om disse i noen år. Hvor fikk du tak i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...