Gå til innhold

For oss som liker litt dyrere klær, hva er ditt siste kjøp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 10.54):

Bare sånn for nysgjerrighets skyld - hvilken inntekt har dere som kjøper disse klærne? Jeg har en helt gjennomsnittlig inntekt, og ser virkelig ikke at jeg kan ta meg råd til klær i denne prisklassen. 

Anonymkode: 486c9...c2e

Tror jeg har rundt 900k nå etter lønnsøkning, men jeg bruker uniform på jobb og trenger derfor ikke mye klær. Jeg velger heller kvalitetsklær som varer i mange år og som jeg tar frem hvert 3. år eller når det er på mote igjen. Har klær som jeg har hatt lenge. Har flere plagg som kostet titusenvis av kroner per stykk men ikke av prangende typen, selv om jeg har gått på flere smeller der og😅

Jeg har også klær fra HM og Zara som jeg syr om og gjør den unik. Har en gammel Zara kjole som jeg kjøpte for 10år siden som folk fortsatt spør hvor den er kjøpt. Jeg handler så og si aldri på nett. 

Anonymkode: e67f2...2d1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare gode erfaringer med Zalando. Tror ikke at de typisk selge fake. Da må noen kunder ha lurt dem ved å returnere en fake, elns.

Anonymkode: 9f7f3...6ce

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har bare gode erfaringer med Zalando. Tror ikke at de typisk selge fake. Da må noen kunder ha lurt dem ved å returnere en fake, elns.

Anonymkode: 9f7f3...6ce

Ja, det tror jeg også. Den jakka viste seg vel å være en retur? Tipper solbrillene er samme greia. Noen har funnet en smart måte å svindle på... Jeg er ikke bekymret for å handle på Zalando, i hver fall. Men så kjøper jeg ikke ting som skriker merkeklær heller

Anonymkode: 1fc43...e20

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.7564bded7020d76900c0bba733a32a26.png

Det ble en ny blazer fra BOSS. Kjøpte en svart blazer fra samme merke for 3-4 år siden, med lik passform og samme materiale (ull). Den har blitt veldig mye brukt både på jobb og privaten, og jeg er så fornøyd med kvaliteten.

Anonymkode: 8391e...75e

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det ble en ny blazer fra BOSS. Kjøpte en svart blazer fra samme merke for 3-4 år siden, med lik passform og samme materiale (ull). Den har blitt veldig mye brukt både på jobb og privaten, og jeg er så fornøyd med kvaliteten.

å, den var fantastisk fin!!!

Anonymkode: ee606...976

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo veldig tydelig at bildet / fargen er veldig Photoshoppet 

Anonymkode: 93338...cf0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo veldig tydelig at bildet / fargen er veldig Photoshoppet 

Bildene og videoene i lenken viser nok bedre hvordan den ser ut i detalj, men synes denne modellen er rart stylet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjøpt denne med skjørt til 🤩

IMG_7340.png

Anonymkode: b5e9b...278

Nydelig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei fysj, det der er noe av det gyseligste jeg noen gang har sett, ÆSJ!

Anonymkode: ca666...aa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj, det der er noe av det gyseligste jeg noen gang har sett, ÆSJ!

Hun synes den er fin. Hvis du ikke har noe positivt eller konstruktivt å bidra med så trenger du ikke svare. 

Anonymkode: 64c03...5a2

• Liker 26
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Bildene og videoene i lenken viser nok bedre hvordan den ser ut i detalj, men synes denne modellen er rart stylet.  

Her på bildet er blazeren mørkegrønn. Den er egentlig mye lysere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes den er fin. Hvis du ikke har noe positivt eller konstruktivt å bidra med så trenger du ikke svare. 

Anonymkode: 64c03...5a2

Så der ikke lov å diskutere på et forum? Da kan bruke noe som heter BLOGG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her på bildet er blazeren mørkegrønn. Den er egentlig mye lysere 

Du har nok et poeng der. Var jo på Zalando jeg så den først, hvor den er lysere som du sier. Bildet er hentet fra hjemmesiden til HB. Men er spent på hvordan den er i virkeligheten og om jeg liker fargen. Har kun ett plagg i grønt fra før av, og det er en fotballdrakt 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.8.2023 den 13.37):

Wtf? En EKTE kefije fra Palestina koster maks 300. Kjøper du dette skjerfet bare fordi det er dyrt eller? 

Også ganske tacky å ta et så kjent symbol på et undertrykt folk og gjøre det til en luksusvare for de privilegerte. Kvalmt 🤢

Anonymkode: 46752...b0f

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wtf? En EKTE kefije fra Palestina koster maks 300. Kjøper du dette skjerfet bare fordi det er dyrt eller? 

Også ganske tacky å ta et så kjent symbol på et undertrykt folk og gjøre det til en luksusvare for de privilegerte. Kvalmt 🤢

btw her kan man kjøpte ekte kefije: https://www.kufiya.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ganske stor forskjell på stoffet i disse to, da. 100% kashmir er nødvendigvis dyrere enn bomull og syntet-blanding.

Hva som er tacky eller ei får jo bli opp til folk flest? Selv liker jeg quiet luxury-stilen best og du finner ikke digre logoer i mitt skap, men jeg rakker ikke ned på folk som kjøper slikt. Bare lar være å trykke liker i tråden. Bare et tips til neste gang du ser noe i tråden du ikke liker. Vær litt hyggelig...

Anonymkode: 1fc43...e20

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De er dritvonde de der, jeg har flere. Som jeg bruker når jeg går i gatene med paroler. Ei dame som jobber på kontor kan kjøpe seg det andre slik at hun ikke ser ut som en tulling på jobb. 

Anonymkode: e3c0a...78a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjempefin både blazeren og fargen😍😍😍

Elsker grønn, men blazer kler ikke kroppsformen min. Vurderer å kjøpe buksen.

Anonymkode: e67f2...2d1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...