AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #21 Del Skrevet 14. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke kjøpt enda, men vurdere den veldig 🤔 Anonymkode: 040bd...b02 Veldig fin🤩 Anonymkode: 849be...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #22 Del Skrevet 14. august 2023 Hvor kjøper dere diss klærne? Ser at det dere skriver at det er mye salg. Hadde vært supert om dere kunne skrive nettside også 🙂 Anonymkode: 5f0d0...a44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #23 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvor kjøper dere diss klærne? Ser at det dere skriver at det er mye salg. Hadde vært supert om dere kunne skrive nettside også 🙂 Anonymkode: 5f0d0...a44 Både Zalando, Boozt, Miinto og Villoid har salg nå. Mange merker har egen nettside, for eksempel Camilla Pihl. Der kan man finne ting enda billigere. Anonymkode: 1fc43...e20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #24 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Veldig fin🤩 Anonymkode: 849be...1c8 Endet opp å bestille den 🙈 håper den er like fin i virkeligheten! Anonymkode: 040bd...b02 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #25 Del Skrevet 15. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 15.13): Ja inspirert av den andre tråden om kleskjøp. Selv liker jeg klassiske plagg i rene stoffer som ull, silke, bomull mm. Her er mine siste kjøp Hva er ditt siste kjøp? Anonymkode: 6ac9f...e4f 2499kr! Man må skrive prisen eller så er det ikke noe gøy. Anonymkode: a753b...0e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #26 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 13.8.2023 den 23.22): Regner dere Day Birger og Camilla Pihl som dyrere klær???? Anonymkode: 34912...2eb Tråden heter "litt dyrere" klær. Nøkkelordet "litt" forteller nettopp at dette er tråden for Day Birger og CP. Blant annet. Anonymkode: ee606...976 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #27 Del Skrevet 16. august 2023 jeg har kjøpt disse fra Lillevinkels eget merke idag. Har dem fra før i en annen farge, og de er superbehagelige: Anonymkode: ee606...976 12 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #28 Del Skrevet 16. august 2023 Lala Berlin - Triange Trinity Classic L - Dune Beige (mollyandmy.no) Glen Plaid Wool Twill Blazer for Women | Ralph Lauren® NO Anonymkode: ff9c7...eab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. august 2023 #29 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Kosebukse og lang kosegenser i ksdjmir fra -Kashmina https://www.kashmina.no/products/kashmirgenser-ida-army https://www.kashmina.no/collections/kashmirbukser/products/kashmirbukse-air-pants-sort Har flere plagg fra Kashmina, og de er det mykeste og varmeste jeg har. I tillegg er de pene å se til hvis man plutselig får besøk eller noe. Ble rett under 6000kr for settet. Kjøpte et sett fra Cubus i fjor som var i merinoull og til en betydelig lavere pris, men det var ikke like varmt, ikke like god kvalitet. Så Kashmina er verdt pengene (jeg er ufør/hjemmeværende pga kreft og går ofte i koseklær på dårlige dager med mye smerter, og da synes jeg det er ok å ha koseklær som er pene, behagelige og varme. Lyst å se pen ut for mannen min også, selv om det går mye i koseklær) Endret 16. august 2023 av skruf 8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #30 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg har kjøpt disse fra Lillevinkels eget merke idag. Har dem fra før i en annen farge, og de er superbehagelige: Anonymkode: ee606...976 Jeg har akkurat de samme! De er veldig behagelige og holder fasongen Anonymkode: 1fc43...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #31 Del Skrevet 16. august 2023 Denne fórede ullkåpen fra Tyrihans med klassisk snitt fant jeg etter å ha lett gjennom en jungel av bare oversized i årevis.. ikke av de aller dyreste, men kvaliteten virker utmerket 🙂 Anonymkode: 548a1...145 6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #32 Del Skrevet 16. august 2023 Jeg kjøpte nettopp denne, I’Cona jacket. Den var verken dyr eller 100% naturstoff, så dette er kanskje feil tråd, men bær over med meg. Hilsen gammel dame. Anonymkode: acdad...a7c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #33 Del Skrevet 16. august 2023 skruf skrev (4 timer siden): Kosebukse og lang kosegenser i ksdjmir fra -Kashmina https://www.kashmina.no/products/kashmirgenser-ida-army https://www.kashmina.no/collections/kashmirbukser/products/kashmirbukse-air-pants-sort Har flere plagg fra Kashmina, og de er det mykeste og varmeste jeg har. I tillegg er de pene å se til hvis man plutselig får besøk eller noe. Ble rett under 6000kr for settet. Kjøpte et sett fra Cubus i fjor som var i merinoull og til en betydelig lavere pris, men det var ikke like varmt, ikke like god kvalitet. Så Kashmina er verdt pengene (jeg er ufør/hjemmeværende pga kreft og går ofte i koseklær på dårlige dager med mye smerter, og da synes jeg det er ok å ha koseklær som er pene, behagelige og varme. Lyst å se pen ut for mannen min også, selv om det går mye i koseklær) Tusen takk for tips. Skikkelig fine klær🤩 Anonymkode: 6ac9f...e4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. august 2023 #34 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tusen takk for tips. Skikkelig fine klær🤩 Anonymkode: 6ac9f...e4f Bare hyggelig De koster litt, men er verdt hver ei krone både pga utseendet, komforten og kvaliteten. Jeg har den heldressen med korte ermer fra Kashmina, fikk den av mannen min før jeg skulle i gang med cellegift, og jeg seriøst bodde i den i de 3mnd, det pågikk, og har brukt den mye i etterkant (litt over 2 år gammel), og den er akkurat like fin, både passform og stoffmessig. Ikke noe nupper 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #35 Del Skrevet 16. august 2023 skruf skrev (21 minutter siden): Bare hyggelig De koster litt, men er verdt hver ei krone både pga utseendet, komforten og kvaliteten. Jeg har den heldressen med korte ermer fra Kashmina, fikk den av mannen min før jeg skulle i gang med cellegift, og jeg seriøst bodde i den i de 3mnd, det pågikk, og har brukt den mye i etterkant (litt over 2 år gammel), og den er akkurat like fin, både passform og stoffmessig. Ikke noe nupper Takk for tips. Kjøpte en kashmirdress på Vic for 3 år siden, og den ligner mer sånn gammel helsetrøye nå. Jeg elsker sånne koseplagg som også ser ok ut, så dette skal jeg se nærmere på. Anonymkode: 1fc43...e20 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmiraFrost Skrevet 16. august 2023 #36 Del Skrevet 16. august 2023 Så enig når det gjelder Kashmina! Har akkurat kjøpt høyhalsa genser derfra, 2899.- Også kjøpt hvit skjorte fra Gestuz 974.- (salg), Villoid 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2023 #37 Del Skrevet 16. august 2023 AnonymBruker skrev (På 14.8.2023 den 17.21): Bilde? Anonymkode: 746f2...82a Anonymkode: 41268...f13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #38 Del Skrevet 17. august 2023 Her var det mye fint Ønsker meg en del nye klær til jobb, så skal følge med her for inspirasjon Anonymkode: 9b634...a33 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #39 Del Skrevet 17. august 2023 Mitt siste kjøp er et enkelt belte i fake skinn til 40kr på en billigkjede😂 For selv om jeg som TS elsker klassiske kvalitetsplagg i gode stoffer og kan bruke noen tusen når det er et plagg jeg faller for, hindrer ikke det meg i å kjøpe billig også. Anonymkode: cd4dd...fbb 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2023 #40 Del Skrevet 17. august 2023 Skjorte fra BOSS Bluse fra Custommade Bukse fra Theory Anonymkode: 8391e...75e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå