Kjetil E Skrevet 13. august 2023 #1 Del Skrevet 13. august 2023 Er svært godt fornøyd, veldig god telefon. Og den blir liten og tar lite plass når man legger den sammen. Kul telefon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 13. august 2023 #2 Del Skrevet 13. august 2023 Ok... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #3 Del Skrevet 13. august 2023 Kjetil E skrev (8 timer siden): Er svært godt fornøyd, veldig god telefon. Og den blir liten og tar lite plass når man legger den sammen. Kul telefon. Kult! Kva er fordelane? Anonymkode: 60e19...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 13. august 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kult! Kva er fordelane? Anonymkode: 60e19...d17 En av de store fordelene synes ihvertfall jeg er plassen den tar når man har slått telefonen sammen. Da er den liten og hendi. Jeg var og veldig glad i det designet den gang man brukte såkalte dumme mobiltelefoner. Særlig størrelsen tiltaler meg stort. Den har og en stor og god omslagsskjerm hvor du kan bruke en del apper og lignende uten å måtte åpne telefonen. Den har en god ytelse og bra lagringsplass. Og som alltid hos Samsung et veldig godt kamera. Ser og den fikk terningkast 5 hos på test hos Din side/Dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå