Gå til innhold

Min erfaring som eskorte, det har ikke bare mørke sider.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo lov å selge sex i Norge, derfor må det jo være lov å skrive om sin erfaring uten at det blir slettet?

Det har lyse sider også, derfor viktig å få frem dette.

Som student i 20åra merket jeg at det var vanskelig få deltidsjobb som ga noe særlig lønn, samtidig skal man studere på heltid. Slitsomt og krevende, da valgte jeg prøve meg på dette. Spenning og det ukjente var også noe som drev meg dit, det å ha sex med noen ukjente å samtidig få god økonomi tilbake. Dette fungerte bra, gjorde det 1 gang i uken, hadde kontakt med andre norske eskorter som ble helt hektet på pengene og hadde mange hver uke...disse ble lei og slitne mentalt. Mens jeg var den mer fornuftige som fant ut hva som passet for meg uten å bli grådig, siden jeg er glad i sex måtte jeg hatt en sexpartner. Det ville ikke gitt meg noen inntekt.

Så kombinasjonen av sex og en "lønn" passet meg utmerket, treffene var ikke så lange. De fleste ønsker seg jo en kjappis, så er de fornøyde :) . Du kan også velge hvem du vil møte, etterhvert har man silt ut menn og har en gruppe med faste man kan rotere på. Når man leverer så vil disse ha deg igjen...og igjen :) Noen av disse har også gitt meg sinnsykt bra sexopplevelser. Aldri følt meg utnyttet og brukt, er jo heller jeg som utnytter de 😅.

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig. Så man blir jo litt psykolog for noen, de har ofte noe på hjertet om forholdet sitt. Kanskje prøvd terapi, uten hell som regel. De fleste i et forhold klarer jo ikke kommunisere med hverandre.

Husk at din mann, bror, onkel, pappa, bestefar, politimann, legen....alle disse er blant de som bruker eskorter. Alle! Dette er pga sexbehov, for noen bare å ha noen å prate med. Jeg har også møtt kvinner som ønsket å møte noen av samme kjønn, fordi det er en ukomplisert måte å møtes på. For å utforske seg.

Selv om jeg er ferdig som student og jobber fulltid så driver jeg enda på noen ganger pr mnd, møter andre etter lysten min :) I dag kan alt kjøpes, så ser ikke noe galt i å drive med dette.

Anonymkode: bc60c...8dc

• Liker 20
  • Hjerte 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Anonymkode: 327cd...38a

• Liker 22
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kun hvis barna holdt på å dø av så hadde jeg solgt kroppen min! Rart at noen er så kyniske at de vil selge seg når en er student ? 
Hva med verdigheten ? 

Dine valg har jo ikke noe med mine valg å gjøre?

Å selge seg til en arbeidsgiver 8-10t om dagen er også krevende.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehh ja. Er det liksom noe positivt? Nei, det er heller jævlig deprimerende at det er så utbredt og at hvem som helst av dem jeg går rundt og tror er oppegående bra menn, er utro og kjøper sex.

Anonymkode: 87f1f...563

Det er sannheten, du må passe på at mannen får det han trenger. Ellers går han et annet sted.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dine valg har jo ikke noe med mine valg å gjøre?

Å selge seg til en arbeidsgiver 8-10t om dagen er også krevende.

Ne, for all del hvis en synes sex er noe en kan ha med hvem som helst , når som helst kun for penger. 
Og seinere så kommer den store angeren  når mannen, venner, naboer og barna dine får høre om fortiden din via via 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannheten, du må passe på at mannen får det han trenger. Ellers går han et annet sted.

Dette blir feil formulert.

Som et par så har man et kollektivt ansvar for at det er intimitet i forholdet. 

De siste års studier viser at 40% av kvinner aldri har tatt initiativ til sex. I tillegg er det en hel del kvinner som forventer at det er mannen sitt ansvar å gjøre hun kåt (responsiv sexlyst). 

Forstår de menn som er utro godt, tenk å være i et forhold med ei som aldri tok initiativ, som forventet at mannen er den som til enhver tid har ansvar for å gjøre hun kåt +++ . 

Anonymkode: bf364...a08

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med verdigheten ? 

Tja. Du kan så si. Hvem er lurest; hora eller ludderet? 

Ts har jo sexlyst og hadde ligget med forskjellige likevel. Andre kunne aldri ligget med noen for penger av prinsipp. Likevel er det nok litt risiko i eskorte virksomhet da noen ser en kjøpt vare til å være noe som kan behandles dårlig og gjøre mer enn hva avtalen rommer. Det er en relasjon med maktubalanse bak lukkede dører der ingen ser hva som pågår. 

Anonymkode: edd1d...c47

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loven som sier at det er ulovlig å kjøpe sex bør revurderes ettersom det heller setter eskorte(r) i økt fare. Det har de selv sakt i dokumentarer.

Evt. kan politiet fortsatt prioritere disse sakene, og ta de som har bakmenn.

Tenker at dersom kvinnen ikke er desperat etter penger, og er der av fri vilje og har enten kvinnen eller mannen behov for litt sosial omkrets, kos eller sex så bør det være opptil hver enkelt. For de som er funksjonshemmet er det ikke lett? Eller for andre som sliter med sitt?

Endret av Intervence
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt riktig at det er lov å selge sex, og det viktigste er at du liker det du gjør. Folk bør aldri gjøre noe de ikke liker å drive med. Liker du det så liker du det og ingen har rett til å stoppe voksne mennesker❤️

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

De fleste mennene er i forhold, gjerne gift. Helt vanlige menn! Trenger å få seg noe siden kona har stoppet sexen i mange mndr, for noen år. For det er ofte kona som skal bestemme når de skal ha sex. Hun må jo ha lyst, om mannen har lyst er ikke så viktig

Ja dette er oftest grunnen til at mange er utro. Det bør være en tankevekker for alle de som ikke vil ha sex fordi de ikke har sexlyst og nekter å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg det, trenger pengene, men er redd jeg blir oppdaget og vet heller ikke hvordan jeg skal gå frem. 

Anonymkode: c89e5...fe3

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elooon skrev (4 minutter siden):

Det er helt riktig at det er lov å selge sex, og det viktigste er at du liker det du gjør. Folk bør aldri gjøre noe de ikke liker å drive med. Liker du det så liker du det og ingen har rett til å stoppe voksne mennesker❤️

Ja dette er oftest grunnen til at mange er utro. Det bør være en tankevekker for alle de som ikke vil ha sex fordi de ikke har sexlyst og nekter å gjøre noe med det.

🤣🤣🤣 ja stakkars mannen, hva med og gjøre det slutt og leve single og fri. Da kan man pule på hvem man vil. Slutt og skyld på kona er grunnen for at man er utro. Mange menn løfter ikke en finger hjemme heller og overser kona nesten hele dagen, men når kvelden kommer og dem skal ha seg noe, jepp vært i er sånt forhold. Enkelte menn blir så stakkarslig og prøver og leke offer for og gjøre det stuerent for og være utro. Men man står fritt selv for og gå. Men da må man jo gjøre alt selv, husarbeid og være alene med barna osv

Anonymkode: a5371...673

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Da kan han jaggu gå et annet sted. Mannen får passe på han også at han møter kvinnens behov i et forhold så får han seg noe også 😉

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde baller nok til å jobbe som eskorte. Sex må man ha uansett, så må være verdens beste jobb.

Anonymkode: f5800...86c

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fint for deg at du synes det er greit og selge kroppen din og ser postitivt på det. Jeg går heller på sosialen og ber om penger fordi litt mere respekt for kroppen min en som så. Min kropp deler jeg med den jeg er gla i og ingen andre, den partneren jeg elsker. Finnes ingen penger i verden som er verdt det. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skulle ønske jeg hadde baller nok til å jobbe som eskorte. Sex må man ha uansett, så må være verdens beste jobb.

Anonymkode: f5800...86c

Det er vel ikke så fint med ukjente menn som ikke tar hensyn til deg. De driter i deg og din orgssme. De vil peise på, komme, tømme og så rømme. Så ligger du der igjen som et tomt skall og er blitt brukt som en maskin slik at en mann får utløsning. Nei dette vil du ikke oppleve.

Anonymkode: 31ed0...918

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel ikke så fint med ukjente menn som ikke tar hensyn til deg. De driter i deg og din orgssme. De vil peise på, komme, tømme og så rømme. Så ligger du der igjen som et tomt skall og er blitt brukt som en maskin slik at en mann får utløsning. Nei dette vil du ikke oppleve.

Typisk slike som prøver å svartmale ting fullstendig, mine menn har alltid behandlet meg bra. Jeg har fått utbytte av sexen hver gang, kunne aldri gjort dette ellers.

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Fikk du noe ut av sexen? 

Anonymkode: 66b2b...8f4

Såklart, ellers ville poenget blitt borte for min del.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du får penger for det så spiller det vel ingen trille🤣 Tror ikke det er så veldig viktig for eskorter at de får orgasme sammen med klientene. Er ikke akkurat en kjæreste eller date de ligger med. Det er hennes jobb å tilfredsstille han, det er ikke hans jobb å tilfredsstille henne, med mindre han vil

Anonymkode: c89e5...fe3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...