Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2006 #1 Del Skrevet 17. januar 2006 var hos hudpleier på LØrenskog i dag og nappet bryn + farget vipper, det tok 15 min og kostet 350 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. januar 2006 #2 Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, og? Synes ikke det var så ille jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2006 #3 Del Skrevet 18. januar 2006 Var ikke så ille synes jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 18. januar 2006 #4 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) Folk med penger her hehe.. Hadde det vært meg hadde jeg syntes det var litt dyrt.. Endret 18. januar 2006 av Latee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 18. januar 2006 #5 Del Skrevet 18. januar 2006 synes det var dyrt. Her koster napping + farging av bryn (ikke vipper, vel og merke..) 100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 18. januar 2006 #6 Del Skrevet 18. januar 2006 jepp synes også dette var dyrt! jeg betaler 150.... kanskje høre prisen først neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille__lulu Skrevet 18. januar 2006 #7 Del Skrevet 18. januar 2006 350 kr synes jeg er mye.. Men så har jeg aldri giddet å betale for å gjort dette da! Å nappe øyenbrynene kan man jo enkelt gjøre selv liksom, jeg synes det er litt luksus å få det gjort på salong! Men det er jo kanskje bare meg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 19. januar 2006 #8 Del Skrevet 19. januar 2006 Ja, det syns jeg var mye! Når jeg vokser og farger brynene koster det rundt 130,- tror jeg.. Er jo ikke det samme, men tror ikke det hadde kosta noe særlig mer! Og ho jeg gjør det hos er veldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå